مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آناناس‌های صورتی به بازار می‌آیند

[ad_1]

با تغییر ژنتیکی؛

آناناس‌های صورتی به بازار می‌آیند

دانش > دانش - همشهری آنلاین:
سازمان غذا و دارو آمریکا اجازه فروش آناناس‌هایی که تغییر ژنتیکی یافته و به رنگ صورتی هستند را صادر کرده است.

به گزارش مهر، دانشمندان برای حفظ محصولات کشاورزی از شر ویروس و حشرات، به طور ژنتیکی تغییراتی در آنها ایجاد می‌کنند. ذرت‌ها و دانه‌های سویایی که تغییر ژنتیکی یافته‌اند، بسیار مشهور هستند. اما این بار سازمان غذا و دارو اجازه فروش یک محصول تغییر ژنتیکی یافته جدید یعنی آناناس‌های صورتی را صادر کرده که در کاستاریکا تولید می‌شوند. دلیل این تغییر ژنتیکی حفاظت از محصول در برابر بیماری یا آفت نبوده، بلکه صرفا شرکت "دل مونته" که تولیدکننده محصولات کشاورزی است، تصمیم گرفته میوه‌ای به رنگ صورتی به بازار عرضه کند.

این محصول چنان محبوب شده که از چراغ‌های ال ای دی گرفته تا زیورآلات مختلف با توجه به شکل و رنگ آن ساخته شده است.

آناناس صورتی یا Ananas comosus از نظر ژنتیکی دستکاری شده تا سطح لیکوپن آن (نوعی رنگدانه مفدید) افزایش یافت. رنگ قرمز گوجه فرنگی و هندوانه نیز به دلیل وجود همین رنگدانه است.

شرکت دل مونته از سال ۲۰۰۵ میلادی مشغول کار روی تولید آناناس صورتی بوده است اما سازمان غذا و دارو آمریکا به تازگی اجازه ورود این محصول به بازار را صادر کرده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف آناناس های صورتی به بازار می آیندسازمان غذا و دارو آمریکا اجازه فروش آناناس هایی که تغییر ژنتیکی یافته و به رنگ صورتی آناناس های صورتی به بازار می آیند روزنامه همشمهریبه گزارش مهر، دانشمندان برای حفظ محصولات کشاورزی از شر ویروس و حشرات، به طور ژنتیکی آناناس های صورتی به بازار می آیند واضحآناناسهایصورتیبهبازارآناناس های صورتی به بازار می آیندبخش دانش و فناوری الف، آذرسازمان غذا و دارو آمریکا آناناس‌های صورتی به بازار می‌آیند آفتاببه گزارش مهر، دانشمندان برای حفظ محصولات کشاورزی از شر ویروس و حشرات، به طور ژنتیکی آناناس های صورتی به بازار می‌آیند عکس…سازمان غذا و دارو آمریکا مجوز فروش آناناس دستکاری ژنتیکی شده به رنگ صورتی را صادر آناناس های صورتی به بازار می آیندآناناس های صورتی به بازار می آیندآناناس های صورتی به بازار می‌آیند عکسبخشاجتماعیآناناسهایآناناس های صورتی به بازار عرضه به بازار محبوبیت صورتی به بازار می‌آیند آناناس های صورتی به بازار می آیند سازمان غذا و دارو آناناس های صورتی به بازار می آیند عکس آناناس های صورتی به بازار می آیندآناناس‌های صورتی به بازار می‌آیندبه گزارش مهر، دانشمندان برای حفظ محصولات کشاورزی از شر ویروس و حشرات، به طور ژنتیکی آناناس های صورتی به بازار می‌آیند عکسسازمان غذا و دارو آمریکا مجوز فروش آناناس دستکاری ژنتیکی شده به رنگ صورتی را صادر آناناس‌های صورتی به بازار می‌آیند ایفون ٧ کی به بازار می اید



لینک منبع :آناناس‌های صورتی به بازار می‌آیند

آناناس‌های صورتی به بازار می‌آیند - همشهری hamshahrionline.ir/details/356107/Science/scientific‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: سازمان غذا و دارو آمریکا اجازه فروش آناناس‌هایی که تغییر ژنتیکی یافته و به رنگ صورتی هستند را صادر کرده است. آناناس های صورتی به بازار می‌آیند+ عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../آناناس-های-صورتی-به-بازار-می‌آیند-عکس‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... سازمان غذا و دارو آمریکا مجوز فروش آناناس دستکاری ژنتیکی شده به رنگ صورتی را صادر کرده است. آناناس های صورتی به بازار می آیند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/20/1581683‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... سازمان غذا و دارو آمریکا اجازه فروش آناناس هایی که تغییر ژنتیکی یافته و به رنگ صورتی هستند را صادر کرده است. آناناس های صورتی به بازار می‌آیند - روز نو roozno.com/fa/news/243443/آناناس-های-صورتی-به-بازار-می‌آیند‏ 22 دسامبر 2016 ... این محصول پس از عرضه به بازار محبوبیت خاصی پیدا کرده به طوری که لامپ های ال ای دی و حتی زیورآلات متنوع و جالبی به شکل و رنگ این محصول ... آناناس‌های صورتی به بازار می‌آیند | مهر | خبروان khabarone.ir/news/5404155/آناناس‌های-صورتی-به-بازار-می‌آیند‏ 20 دسامبر 2016 ... سازمان غذا و دارو آمریکا اجازه فروش آناناس هایی که تغییر ژنتیکی یافته و به رنگ صورتی هستند را صادر کرده است. آناناس های صورتی به بازار می‌آیند+ عکس » پورتال پنجاه و پنجاه| پنجاه ... 50o50.ir/health/...آناناس-های-صورتی-به-بازار-می‌آیند/-عکس.html‏ - ذخیره شده آناناس های صورتی به بازار می‌آیند+ عکس. تولید کننده مواد غذایی دل مونته با تایید سازمان غذا و دارو آمریکا مجوز فروش آناناس مهندسی ژنتیک شده با رنگ صورتی را ... آناناس های صورتی به بازار می‌آیند+ عکس - پارس نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/148228632050131‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... به گزارش پارس نیوز، تولید کننده مواد غذایی دل مونته با تایید سازمان غذا و دارو آمریکا مجوز فروش آناناس مهندسی ژنتیک شده با رنگ صورتی را دریافت ... آناناس‌های صورتی به بازار می‌آیند | همشهری آنلاین vista.ir/net/1529328‏ 20 دسامبر 2016 ... دانش > همشهری آنلاین: سازمان غذا و دارو آمریکا اجازه فروش آناناس‌هایی که تغییر ژنتیکی یافته و به رنگ صورتی هستند را صادر کرده است. باشو :: خبر رسان کوچک | آناناس های صورتی به بازار می آیند عکس www.bashoo.ir/.../آناناس%20های%20صورتی%20به%20بازار%20می%20آیند%20عکس‏ 20 دسامبر 2016 ... سازمان غذا و دارو آمریکا مجوز فروش آناناس دستکاری ژنتیکی شده به رنگ صورتی را صادر کرده است. آناناس های صورتی به بازار می‌آیند+ عکس - گیتی آنلاین gitionline.ir/fa/news/3794‏ 20 دسامبر 2016 ... آناناس های صورتی به بازار می‌آیند+ عکس. گیتی آنلاین-سازمان غذا و دارو آمریکا مجوز فروش آناناس دستکاری ژنتیکی شده به رنگ صورتی را صادر کرده ...