مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی

[ad_1]

محققان با استفاده از باکتری های بستر دریا به روشی برای معالجه بیماران مبتلا به سرطان پروستات دست یافتند که سبب بهبودی کامل بیش از نیمی از بیماران می شود.

به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از تلگراف، این روش شامل تزریق داروی حساس به نور به جریان خون و فعال کردن آن برای نابودی بافت تومور است. داروی استفاده شده در این روش WST11 نام دارد که با استفاده از باکتری های اعماق اقیانوس تولید می شود. برای فعال کردن این دارو از پرتوهای لیزر استفاده می شود. نکته حائز اهمیت این است که با استفاده از این روش بافت سالم کاملا دست نخورده باقی می ماند. درمان با این روش جدید سبب بهبودی کامل حدود 49 درصد از بیماران مبتلا به سرطان کم خطر شده است. محققان معتقدند این روش گزینه مناسبی برای درمان سرطان در مراحل اولیه، بدون خارج کردن تمام یا بخشی از پروستات است.
به گزارش انجمن سرطان آمریکا (ACS) سرطان پروستات دومین سرطان شایع در میان مردان و دومین عامل مرگ و میر ناشی از سرطان است.
***حقایقی در مورد سرطان پروستات
-مردان از پنجاه سالگی به بالا، بیشتر در معرض سرطان پروستات قرار دارند.
-داشتن پدر، برادر یا پسر مبتلا به سرطان پروستات، احتمال ابتلا به بیماری را افزایش می دهد.
- از میان هر هفت مرد آمریکایی، یک نفر به این عارضه مبتلا می شود.
-در انگلیس نیز سالیانه حدود 41 هزار نفر به این بیماری مبتلا می شوند.
- گرچه میانگین سنی ابتلا بیش از 60 سال است؛ ولی بروز آن در سنین قبل از 40 سالگی نیز دیده شده است؛ بنابراین پزشکان معتقدند که مردان بالای 40 سال باید سالی دوبار تحت غربالگری سرطان قرار گیرند.
-نژاد، محیط زندگی، عوامل ژنتیکی و شیوه زندگی مهمترین علل بروز این بیماری هستند.
نتایج این تحقیقات در نشریه The Lancet Oncology منتشر شده است.
علمی (6) ** 9259**1440
مترجم:سپیده کاشانی** انتشار: معصومه گلشن

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …کفش های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام های آهسته و شمرده مناسب هستند…دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین …دید کلی آب که بر زمین می‌ریزد و در آن نفوذ می‌کند، از طرفی با تولید نیترات در ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانیمقدمه در زمانه ای که ما بسر می بریم زندگی انسان ها با انواع مختلف مواد شیمیایی بدست اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی ‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به… دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دید کلی آب که بر زمین می‌ریزد و در آن نفوذ می‌کند، از طرفی با تولید نیترات در فرایندهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی مقدمه در زمانه ای که ما بسر می بریم زندگی انسان ها با انواع مختلف مواد شیمیایی بدست آمده



لینک منبع :تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی

ایرنا - تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی www.irna.ir/fa/News/82353848/‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... تهران - ایرنا - محققان با استفاده از باکتری های بستر دریا به روشی برای معالجه بیماران مبتلا به سرطان پروستات دست یافتند که سبب بهبودی کامل ... تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/20/1581986‏ 20 دسامبر 2016 ... تهران - ایرنا - محققان با استفاده از باکتری های بستر دریا به روشی برای معالجه بیماران مبتلا به سرطان پروستات دست یافتند که سبب بهبودی کامل ... تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی dgchekhabar.com/.../تحولی-عظیم-در-درمان-دومین-سرطان-شایع-مردان-با-باکتری-های-دریایی‏ تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی. منبع: خبرگزاری ایرنا۱۳۹۵-۹-۳۰-۱۳:۱۵:۰۳. تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری ... تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی - ایرنا khabarfarsi.com/u/29989800/redirect/irna.ir‏ 20 دسامبر 2016 ... تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی. تهران - ایرنا - محققان با استفاده از باکتری های بستر دریا به روشی برای معالجه ... تغییری عظیم در معالجه دومین بیماری سرطان رایج آقایان با باکتری های ... www.serze.com/تغییری-عظیم-معالجه-دومین-بیماری-2565599/‏ 20 دسامبر 2016 ... تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی محققان با استفاده از باکتری های بستر دریا به روشی برای معالجه بیماران مبتلا ... تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های spinews.ir/health/94461-تحولی-عظیم-در-درمان-دومین-سرطان-شایع.html‏ تهران - ایرنا - محققان با استفاده. ... بازگشت به صفحه اصلی سلامت تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی. [لینک کوتاه خبر] · google+ ... خبرگزاری جمهوری اسلامی - عناوین خبرهای پزشکی - صفحه اصلی - ایرنا www3.yazd.irna.com/fa/NewsPage.aspx?kind...0...‏ - ذخیره شده تهران- ایرنا-معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که بین 40 تا 50 ... تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی. تشخیص سریع‌تر باکتری‌ها جان انسان‌ها را نجات می‌دهد – مرکز هدایت ... bio.belmi.ir/?p=427‏ - ذخیره شده 15 فوریه 2017 ... تشخیص سریع‌تر باکتری‌ها جان انسان‌ها را نجات می‌دهد. توسط fazel ... تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی. ۲۰ دی, ۱۳۹۵. #سرطان_پروستات hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/سرطان_پروستات‏ - ذخیره شده شایع ترین سرطان های مردان را بشناسید #سرطان_پروستات #سرطان_پوست # سرطان_روده_بزرگ ..... تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی ... پسران - پایگاه خبری تحلیلی جوانان javanannews.ir/Service/7/پسران‏ - ذخیره شده یک فوق تخصص اورولوژی بیان کرد: به مردان توصیه می‌شود برای حفظ قدرت باروری از پوشیدن .... تحولی عظیم در درمان دومین سرطان شایع مردان با باکتری های دریایی.