مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان

[ad_1]

برترین ها: جنگ ستارگان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. خیلی از آن ها کلکسیون و وسایل مربوط به آن را خریداری و جمع آوری می کنند. اما برخی از این هم فراتر می روند. مانند مردی از استرالیا که خانه ای به سبک میلیونیوم فالکون ساخته است.

این خانه شگفت انگیز طوری طراحی شده که شبیه فضاپیمای افسانه ای میلیونیوم فالکون از فیلم حماسی جنگ ستارگان به نظر برسد. معمار این خانه چارلز رایت است. صاحب آن «راد پری» در اصل آن را برای تعطیلات آخر هفته ساخته اما بعد عاشق آن شده و به آن نقل مکان کرده است. این خانه در جنگل «دین تری» در کوئینزلند در استرالیا قرار دارد. این اقامتگاه لوکس چهار اتاق خواب و 500 متر ساحل شخصی دارد.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

زمان اخبار مذاکرات هسته ای،مذاکرات هسته ای،،توافق هسته ای،برجام،اخبار برجام عصر ایران نکات جالب و خواندنی درباره‌ سنگاپور عکس نگاهی به بوئینگ افسانه ای عکس معروف فروشگاه و مجله اینترنتی پایانهمدیرعامل شرکت رایتل از همکاری این شرکت و سازمان تامین‌اجتماعی برای اجرای طرح جانشین فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه …قیمتتوراستانبولهتل وو استانبول هتل ۵ ستاره وو استانبول در سال ٢٠٠٧ ساخته شده ویک هتل عالی برای سفر مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اینجا یک خانه‌ قدیمی در شرق تهران است یک خانه‌ ۲۲ ساله در محله‌ نیروی دریایی تهران یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتابزاری حرفه ای برای ارتباط مدیران سایتوبلاگ با کاربران بصورت آنلاین در محیط فارسی و معروفترین ستارگان درگذشته زن هالیوود و علت مرگ …بسیاری از اسطوره های سینمای جهان در دهه و میلادی بوده اند که الگویی برای ستارگان آشنایی با فرزندان مقام معظم رهبری عکسآشنایی با فرزندان مقام معظم رهبری عکس رهبر بزرگوار و عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت شطرنج هایی خاص و زیبا برای ثروتمندان تصاویریشطرنج در قرن ششم میلادی توسط افرادی که امروزه در اثر گذر زمان فراموش شده‌اند، اختراع زمان اخبار مذاکرات هسته ای،مذاکرات هسته ای،،توافق هسته ای،برجام،اخبار برجام عصر ایران نکات جالب و خواندنی درباره‌ سنگاپور عکس نگاهی به بوئینگ افسانه ای عکس معروف‌ترین فروشگاه و مجله اینترنتی پایانه مدیرعامل شرکت رایتل از همکاری این شرکت و سازمان تامین‌اجتماعی برای اجرای طرح جانشین فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه زمستان ۹۵دی بهمن قیمتتوراستانبول هتل وو استانبول هتل ۵ ستاره وو استانبول در سال ٢٠٠٧ ساخته شده ویک هتل عالی برای سفر های کاری مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اینجا یک خانه‌ قدیمی در شرق تهران است یک خانه‌ ۲۲ ساله در محله‌ نیروی دریایی تهران که یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایت ابزاری حرفه ای برای ارتباط مدیران سایتوبلاگ با کاربران بصورت آنلاین در محیط فارسی و بدون معروفترین ستارگان درگذشته زن هالیوود و علت مرگ آنها عکس بسیاری از اسطوره های سینمای جهان در دهه و میلادی بوده اند که الگویی برای ستارگان حال آشنایی با فرزندان مقام معظم رهبری عکس آشنایی با فرزندان مقام معظم رهبری عکس رهبر بزرگوار و عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت



لینک منبع :خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان

خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../خانه-ای-برای-طرفداران-جنگ-ستارگان‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... این خانه شگفت انگیز طوری طراحی شده که شبیه فضاپیمای افسانه ای میلیونیوم فالکون از فیلم حماسی جنگ ستارگان به نظر برسد. تصاویر برای خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان - مگیتو https://magito.ir/lifestyle/.../خانه-ای-برای-طرفداران-جنگ-ستارگان‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... این خانه شگفت انگیز طوری طراحی شده که شبیه فضاپیمای افسانه ای میلیونیوم فالکون از فیلم حماسی جنگ ستارگان به نظر برسد. خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان / فضاپیمای افسانه ای میلیونیوم ... irmoon.com/خانه-ای-برای-طرفداران-جنگ-ستارگان/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... جنگ ستارگان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. خیلی از آن ها کلکسیون و وسایل مربوط به آن را خریداری و جمع آوری می کنند. اما برخی از این هم فراتر می ... عصر ساختمان - خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان www.asresakhteman.com/.../خانه-ای-برای-طرفداران-جنگ-ستارگان‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... عصر ساختمان: این خانه شگفت انگیز طوری طراحی شده که شبیه فضاپیمای افسانه ای میلیونیوم فالکون از فیلم حماسی جنگ ستارگان به نظر برسد. خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/603923/خانه-ای-برای-طرفداران-جنگ-ستارگان/‏ 21 دسامبر 2016 ... جنگ ستارگان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. خیلی از آن ها کلکسیون و وسایل مربوط به آن را خریداری و جمع آوری می کنند. اما برخی از این هم فراتر می ... خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان | محبوب ها-21:10 mahboobha.ir/news/1482268236.../خانه-ای-برای-طرفداران-جنگ-ستارگان‏ 20 دسامبر 2016 ... این خانه شگفت انگیز طوری طراحی شده که شبیه فضاپیمای افسانه ای میلیونیوم فالکون از فیلم حماسی جنگ ستارگان به نظر برسد. خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/324601‏ این خانه شگفت انگیز طوری طراحی شده که شبیه فضاپیمای افسانه ای میلیونیوم فالکون از فیلم حماسی جنگ ستارگان به نظر برسد. تریبون - خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان 3bune.ir/post/.../خانه_ای_برای_طرفداران_جنگ_ستارگان‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... بالا بازی: جنگ ستارگان طرفداران در سراسر جهان است. ... این طراحی های شگفت انگیز از خانه مانند وسایل نقلیه فضایی افسانه ای پادشاه شاهین از فیلم ... خانه ای برای طرفداران جنگ ستارگان - برترین ها www.bartareenha.ir/news/4407/خانه-طرفداران-جنگ-ستارگان‏ برترین ها: جنگ ستارگان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. خیلی از آن ها کلکسیون و وسایل مربوط به آن را خریداری و جمع آوری می کنند. اما برخی از این هم فراتر می روند.