مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو

[ad_1]
ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو

خبرگزاری آریا-نوع جدیدی از باتری های با فناوری نانو روانه بازار شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا،محققان جمهوری چک برای ساخت این باتری از ذرات نانو بهره گرفته اند تا پتانسیل تولید انرژی و مدت زمان ذخیره آن را بالا ببرند.
کارایی باتری جدید بسیار بالاست، طول عمر بیشتر نسبت به باتریهای موجود، وزن کمتر و هزینه کمتر تولید از ویژگی های باتری های جدید است.
به گفته سازندگان این باتری،  باتری های ساخته شده با فناوری نانو، ایمن تر بوده و با محیط زیست سازگار هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو



لینک منبع :ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو

خبرگزاری آریا - ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو www.aryanews.com/.../ورود-باتریهای-نسل-جدید-با-استفاده-از-فناوری-نانو‏ 21 دسامبر 2016 ... ظ. ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو. خبرگزاری آریا-نوع جدیدی از باتری های با فناوری نانو روانه بازار شده است. به گزارش خبرگزاری ... تصاویر برای ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو - ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو - سرزمین ایرانیان www.ilandnews.ir/.../ورود-باتریهای-نسل-جدید-با-استفاده-از-فناوری-نانو‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... نوع جدیدی از باتری های با فناوری نانو روانه بازار شده است. فناوری نانو و نسل جدید باتری‌‌های اتومبیل‌‌های برقی، فراتر از باتری‌‌های ... edu.nano.ir/oldversion/index.php?actn=papers_view&id...‏ - ذخیره شده پیش‌بینی می‌شود از این باتری‌ها تا سال ۲۰۲۰ استفاده شود (در حدود ۲۰۰ وات ساعت بر ... فناوری نانو در غلبه بر این مشکلات و معرفی باتری‌های جدید برای خودروهای برقی‌‌‌‌ چه نقشی ... کاهش اندازه و ابعاد منجر به افزایشی قابل توجه در سرعت ورود/ خروج یون لیتیم شده ... فناوری ساخت باتری‌های لیتیم-سولفور مشابه با باتری‌های یون لیتیم است. ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو - cdm - بلاگ خوان cdm.rzb.bloges.ir/post490167.html‏ - ذخیره شده خبرگزاری آریا-نوع جدیدی از باتری های با فناوری نانو روانه بازار شده است. به گزارش خبرگزاری آریا،محققان جمهوری چک برای ساخت این باتری از ذرات نانو بهره گرفته ... ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو - تی نیوز tnews.ir/news/91b876430528.html‏ 21 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا-نوع جدیدی از باتری های با فناوری نانو روانه بازار شده است. به گزارش خبرگزاری آریا،محققان جمهوری چک برای ساخت این باتری از ذرات ... ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو - پایگاه اطلاع رسانی ... tnews.ir/news/9c3d76447437.html‏ - ذخیره شده کارایی باتری جدید بسیار بالاست، طول عمر بیشتر نسبت به باتریهای موجود، وزن ... به گفته سازندگان این باتری، باتری های ساخته شده با فناوری نانو، ایمن تر بوده ... ورود باتریهای نسل جدید با استفاده از فناوری نانو | نوع جدیدی - قطره www.ghatreh.com/news/.../ورود-باتریهای-نسل-جدید-استفاده-فناوری-نانو‏ 21 دسامبر 2016 ... نوع جدیدی از باتری های با فناوری نانو روانه بازار شده است. - به گزارش خبرگزاری آریا،محققان جمهوری چک برای ساخت Ø. فناوری نانو و تلفن همراه - فناوری نانو nano-tech.blogsky.com/treatise16‏ - ذخیره شده تلفن های همراه خمیده و منعطف با ساختار کشان، نیاز به تحول در فناوری های طراحی صفحه ... امواج و قطعات الکترونیکی دارد ،هوشمندی، حس، اطلاع از محتوا و افزایش ورود داده به مقدار ... محققان استفاده از نانولوله‌های کربنی موفق به ساخت نوعی باتری تلفن همراه و ... توانستند فناوری نانو را در ساخت گوشی های همراه ارائه و عملی سازند و نسل جدیدی به ... [PDF] شماره ۱۸۲ - ستاد ویژه توسعه فناوری نانو irannano.org/filereader.php?p1=main...pdf&p2=inter...‏ - ذخیره شده فناوری نانو و نسل جدید ... توســعه فناوری های جدید مربوط به باتری ها ... توجه در ســرعت ورود/ خروج یون لیتیم شده .... بــا نانوالیاف توخالی کربنی جهت اســتفاده در.