مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود

[ad_1]

شرکت HTC دعوت نامه‌هایی برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده که در آن به معرفی محصولی جدید در تاریخ ۲۳ دی ماه اشاره می‌کند. مراسمی که تاریخ برگزاری آن چند هفته بعد از مراسم CES 2017 می‌شود. پس می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که این شرکت در CES چیزی برای نشان دادن ندارد.

به گزارش صبحانه،دعوت‌نامه‌ی شرکت HTC خیلی ساده طراحی شده و روی آن عبارت For U و تاریخ برگزاری مراسم دیده می‌شود. البته لوگوی شرکت HTC هم در کنار دعوت‌نامه دیده می‌شود که حرف C آن خیلی پر‌ رنگ‌تر است. البته اگر حرف U قرار گرفته روی دعوت‌نامه را هم به چرخانید، متوجه می‌شوید که به صورت حرف C کلمه HTC نوشته شده است.
گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود
به احتمال زیاد این مراسم مربوط به معرفی گوشی HTC X10 می‌شود که همین چند وقت پیش اطلاعاتی از آن لو رفته بود. این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد و به تراشه‌ی Helio P10 مجهز شده است. این تلفن همراه هوشمند سه گیگابایت رم دارد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته است.

احتمال معرفی از پرچم‌دار جدید HTC‌ در این مراسم بسیار کم است؛ پس نباید انتظار داشته باشیم که گوشی HTC 11 نشان داده شود.

منبع : دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اچ تی …نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی مقایسه با سایر گوشی ها و تبلت هاآیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلاحتمالا ا‌چ‌تی‌سی گوشی جدیدی با کد نام را به همراه گوشی ‌ عرضه می‌کند گوشی‌هایی که نباید بخریم قسمت دوم میان‌رده‌هادر پست قبلی ضعیف‌ترین گوشی‌های ارزان قیمت را به شما معرفی کردیم که ارزش خریدن ندارندبهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا …یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه هامعرفی و در نمایشگاه توسط شرکت هوآوی ۲۰ ۱۰ ۱۳۹۱ همانند سال گذشته نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی ۶ مشکل اصلی در گوشی اچ‌تی‌سی وان بعد از معرفی جدیدترین شاهکار کمپانی به نام وان ، این گوشی هوشمند هم اکنون وارد گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم به‌روزرسانی …گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم به‌روزرسانی ۹۵۳۰۹ خرداد ۹ام ۱۳۹۵ پیمان گل‌کار ۴ کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …لوازم جانبی گوشی موبایل لوازم جانبی تبلت لوازم جانبی لپ تاپ لوازم جانبی پرینتر آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدیآموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی که در اصطلاح به همان گفته میشود نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اچ تی سی وان نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی مقایسه با سایر گوشی ها و تبلت ها آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل احتمالا ا‌چ‌تی‌سی گوشی جدیدی با کد نام را به همراه گوشی ‌ عرضه می‌کندبراساس بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه ها بروز رسانی اندروید نسخه برای گوشی های و در راه است ۲۵ ۰۸ ۱۳۹۵ بعد از تایید خبر ۶ مشکل اصلی در گوشی اچ‌تی‌سی وان بعد از معرفی جدیدترین شاهکار کمپانی به نام وان ، این گوشی هوشمند هم اکنون وارد بازار شده گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم به‌روزرسانی ۹۵۳۰۹ گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم به‌روزرسانی ۹۵۳۰۹ خرداد ۹ام ۱۳۹۵ پیمان گل‌کار ۴۷۰۱ پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و تلفنهمراهوتبلت من توصیه میکنم شما فاکتور های گوشی مورد نظرتون رو به ترتیب اهمیت ردیف کنید و بعد ببینید کدوم آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی که در اصطلاح به همان گفته میشود یکی از کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر لپ تاپ لوازم جانبی گوشی موبایل لوازم جانبی تبلت لوازم جانبی لپ تاپ لوازم جانبی پرینتر لوازم چگونه دستگاه سامسونگ اندرویدی خود را بروز رسانی کنید؟ آموزش سلام دوست عزیز با اینکه عنوان مقاله اصلی هم آپدیت دیوایس اندرویدیه ولی گوشی مورد بحث ویو ۱



لینک منبع :گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود

گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود - Digikala https://www.digikala.com/.../گوشی-جدید-htc-مدتی-معرفی-می‌شود/‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... شرکت HTC دعوت نامه‌هایی برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده که در آن به معرفی محصولی جدید در تاریخ ۲۳ دی ماه اشاره می‌کند. مراسمی که تاریخ ... گوشی جدید htc تا مدتی دیگر معرفی می‌شود | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5427354/گوشی-جدید-htc-تا-مدتی-دیگر-معرفی-می‌شود‏ 21 دسامبر 2016 ... شرکت htc دعوت نامه‌هایی برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده که در آن به معرفی محصولی جدید در تاریخ 23 دی ماه اشاره می‌کند. مراسمی که تاریخ ... گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../گوشی-جدید-HTC-تا-مدتی-دیگر-معرفی-می‌شود/‏ 21 دسامبر 2016 ... مجید نوردوست: شرکت HTC دعوت نامه‌هایی برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده که در آن به معرفی محصولی جدید در تاریخ ۲۳ دی ماه اشاره می‌کند. گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود - دی خرید مگ - فروشگاه ... mag.dkharid.com/2016/.../گوشی-جدید-htc-تا-مدتی-دیگر-معرفی-می‌شود/‏ 21 دسامبر 2016 ... شرکت HTC دعوت نامه‌هایی برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده که در آن به معرفی محصولی جدید در تاریخ ۲۳ دی ماه اشاره می‌کند. مراسمی که تاریخ ... گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود | IR24 | ای ار 24 ir24.news/اخبار-فناوری/گوشی-جدید-htc-تا-مدتی-دیگر-معرفی-می‌شود/‏ 21 دسامبر 2016 ... شرکت HTC دعوت نامه‌هایی برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده که در آن به معرفی محصولی جدید در تاریخ ۲۳ دی ماه اشاره می‌کند. مراسمی که تاریخ ... گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود | مجله اینترنتی ... berouztarin.ir/.../گوشی-جدید-htc-تا-مدتی-دیگر-معرفی-می‌شود/feed/‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: شرکت HTC دعوت نامه‌هایی برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده که در آن به معرفی محصولی جدید در تاریخ ۲۳ دی ماه ... مجله اینترنتی: گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود /عنوان ... eqms.ir/fa/172698/مجله-اینترنتی-گوشی-جدید-htc-تا-مدتی-دیگر-م/‏ 21 دسامبر 2016 ... گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود شرکت HTC دعوت نامه‌هایی برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده که در آن به معرفی محصولی جدید در ... گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود - مفیدستان mofidestan.ir/گوشی-جدید-htc-تا-مدتی-دیگر-معرفی-می‌شود/‏ 22 دسامبر 2016 ... شرکت HTC دعوت نامه‌هایی برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده که در آن به معرفی محصولی جدید در تاریخ ۲۳ دی ماه اشاره می‌کند. مراسمی که تاریخ ... احتمالاً گوشی میان رده HTC One X10 وارد کنگره جهانی موبایل می‌شود ... www.techbook.ir/news/.../احتمالا-گوشی-میان-رده-htc-one-x10-وارد-کنگره-جهانی-موبایل-میشود‏ - ذخیره شده 20 فوریه 2017 ... ... گوشی HTC One X10 باشد که تا مدتی دیگر به‌طور رسمی رونمایی خواهد ... گوشی جدید اچ تی سی به‌عنوان جایگزین HTC One X9 معرفی می‌شود و از ... نهرک عمومی: HTC در سال ۲۰۱۷ سه گوشی جدید راهی بازار می‌کند https://nahrak.com/.../htc-در-سال-۲۰۱۷-سه-گوشی-جدید-راهی-بازار-می-کند‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... گوشی جدید HTC تا مدتی دیگر معرفی می‌شود در 1395/10/01. دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و ...