مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟

[ad_1]

اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری که به شکل شگفت‌انگیزی عکس‌ها را ویرایش می‌کرد و تصاویری بسیار هنری را به وجود می‌آورد.

به گزارش صبحانه،سازندگان این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی جالبی که برای آن ساخته‌اند، می‌توانند تصاویر کاربران را به شکل جالب توجهی تغییر دهند. اپلیکیشن پریزما امروز به‌روزرسان جدیدی دریافت کرد که به واسطه‌ی آن قابلیت‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟
از جمله مهمترین این تغییرات می‌توان به قابلیت اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. اکنون کاربران می‌توانند در این برنامه برای خودشان یک حساب کاربری درست کنند و عکس‌های که خلق می‌کنند را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند. در واقع این شبکه‌ی اجتماعی محلی را برای به اشتراک‌گذاری تصاویر در اختیار کاربران قرار داده تا همه بتوانند عکس‌های مختلفی را ببینید.
پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟
الان می‌توانید حساب کاربری خودتان در برنامه‌ی پریزما را درست کنید و چیزهای جالبی به وجود بیاورید. البته در به‌روزرسان جدید کیفیت تصاویر هم بیشتر شده و اکنون می‌توانید تصاویر با کیفیتی را در شبکه‌های اجتماعی خودتان قرار دهید.

منبع : مجله دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟



لینک منبع :پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟

پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../پریزما-به-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-می‌شود‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2016 ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../پریزما-به-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-می‌شود‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2016 ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می شود؟ | اپلیکیشن Prisma که www.ghatreh.com/news/.../پریزما-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-شود‏ 22 دسامبر 2016 ... اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری که به شکل شگفت انگیزÛ. پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ www.24khabar.com/.../پریزما-به-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-می‌شو...‏ - ذخیره شده پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ مجید نوردوست: اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری که ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ 94.182.146.175/fa/news/.../پریزما-به-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-می‌شود‏ رتبه: ۱۸% - ۵۱۳ نقد 22 دسامبر 2016 ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ - کمونه | دمادم https://damadam.ir/.../پریزما-به-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-می‌شود/6308827‏ - ذخیره شده پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می شود؟ اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری که به شکل شگفت ... تریبون - پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ 3bune.ir/post/.../پریزما_به_رقیب_اینستاگرام_تبدیل_می_شود؟‏ - ذخیره شده 23 دسامبر 2016 ... مجله اینترنتی omond (Kamooneh.com) : از مهم ترین تغییرات شامل توانایی برای به اشتراک گذاشتن عکس در شبکه های اجتماعی اشاره کرد. آیا پریزما میتواند رقیب جدی اینستاگرام باشد؟ | وبلاگ رونگار roonegar.com/blog/آیا-پریزما-میتواند-رقیب-جدی-اینستاگرا/‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2016 ... آیا پریزما میتواند رقیب جدی اینستاگرام باشد؟ ... این اپلیکیشن است، ویژگی هایی که پریزما را به رقیبی جدی برای اینستاگرام تبدیل می کند. پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ – دیجی تلگرام goodha.ir/downloads/پریزما-به-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-می‌شو/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... نازی دیدگاه‌ها برای پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ بسته هستند 2 Views. خطا: هیچ برگه‌ای برای پرداخت انتخاب نشده است. برای انتخاب به ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ | اخبار شمال - اخبار ... news.shomalgardi.com/.../پریزما-به-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-می‌شود؟/‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2016 ... اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری که به شکل شگفت‌انگیزی عکس‌ها را ویرایش ...