مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه

[ad_1]

آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه

آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه 

برای جشن های تولد فرزندانتان می توانید از این ساندویچ ها درست کرده و به مهمانان بدهید تا پذیرایی عالی از ان ها کرده باشید. کاناپ به ساندویچ های روبازی گفته میشود که خیلی راحت و آسان آماده شده و انواع مختلفی دارد. این ساندویچ برای مهمانی ها، مخصوصا تولدها بسیار مناسب است.

 

مواد مورد نیاز:
سینه مرغ (پخته و ساطوری شده): 200 گرم
پیازچه (خردشده): یک دوم پیمانه
بادام (خرد و تست شده): یک دوم پیمانه
سس مایونز: 1 پیمانه
نمک و فلفل: به میزان لازم

 

مواد مورد نیاز نان تست:
آرد (الک شده): 12 ق س
شکر: 1 ق چ
پودر خمیر ترش: 1 ق چ
کره (به دمای محیط رسیده): 25 گرم
نمک: 1 ق چ
رب گوجه فرنگی: 2 ق س
پودر پاپریکا: یک دوم ق چ
مغز آفتابگردان: 4 ق س
آب ولرم: به میزان لازم

آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزهروش پخت:

1- سینه مرغ (از قبل با 1 حبه سیر- رنده شده- یک دوم شاخه کرفس، 1 عدد پیاز- خردشده- مقداری نمک و فلفل داخل قابلمه ای به همراه مقداری آب پخته و ساطوری خردشده)، پیازچه، بادام خرد و تست شده، سس مایونز، نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و با در بسته به مدت 30 دقیقه در یخچال بگذاید تا مزه دار شود.

 

2- برای تهیه نان تست نارنجی؛ 10 قاشق سوپخوری آرد را درون کاسه ای بزرگ ریخته، سپس نمک را به آن افزوده و با هم مخلوط کنید. بعد وسط آرد را گود کنید.

 

3- رب گوجه فرنگی، شکر، پودر خمیر ترش، کره، پودر پاپریکا، مغز آفتابگردان و آب ولرم را به تدریج به آرد اضافه کرده و به وسیله دست مخلوط کنید تا خمیر جمع شود و حالت چسبندگی نداشته باشد (اگر خمیر چسبناک بود، بقیه آرد را به تدریج به آن افزوده و ورز دهید).

 

4- کاسه ای را با 1 قاشق سوپخوری روغن مایع چرب کرده، سپس خمیر را داخل آن قرار دهید و با دستمالی روی آن را بپوشانید. سپس در دمای محط قرار دهید تا حجم آن دو برابر شود.

 

5- خمیر آماده شده را روی سطح صاف و آردپاشی شده، قرار دهید. سپس کمی روز داده و داخل قالب لوف که از قبل با مقداری روغن مایع چرب شده، قرار دهید و به مدت 10 دقیقه بگذارید تا حجیم شود.

 

6- با اسپری مقداری آب روی خمیر بپاشید و مغز آفتابگردان بریزید. سپس در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده حدود 30 دقیقه قرار دهید تا هر دو طرف نان برشته شود. سپس از فر خارج کرده و کمی که سرد شد، آن را اسلایس کنید.

 

7- مخلوط مرغ و بادام را روی نان قرار داده و چند ساقه پیازچه روی آن بگذارید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالاد طرز تهیه میلک شیک شکلاتی سادهنوشیدنی سرد و خوشمزه …طرز تهیه زرشک پلو با مرغ آرام پزساده و خوشمزه آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد طرز تهیه میلک شیک شکلاتی سادهنوشیدنی سرد و خوشمزه برای تابستان طرز تهیه آیس میلک شکلاتیدسر فوق العاده خوشمزه و ساده تابستانی é é é



لینک منبع :آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه

تصاویر برای آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-ساندویچ-کاناپ-مرغ-بادام-خو.html‏ - ذخیره شده آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه ،ساندویچ برای مهمانی،آموزش درست کردن ساندویچ،ساندویچ مفید برای کودکان،طرز تهیه ساندویچ مرغ خوشمزه. آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه - دانلود فیلم www.vavo.ir/ch/آموزش_تهیه_ساندویچ_کاناپ_مرغ_و_بادام_خوشمزه‏ - ذخیره شده آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه. دانلود نهال ... دانلود کاناپ مرغ یا ساندویج رو باز ( کیلیپ ) ... دانلود مرغ و خروس نژاد مینیاتوری یا سبرایت نقره ای (airbal.ir). ساندویچ مرغ و بادام - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/sondewich1/27827.html‏ - ذخیره شده - مشابه ساندویچ مرغ و بادام,طرز تهیه ساندویچ مرغ و بادام,ساندویچ مرغ,ساندویچ مرغ مکزیکی, ساندویچ مرغ با نان تست,ساندویچ مرغ,ساندویچ مرغ و قارچ,ساندویچ مرغ خوشمزه,انواع ... کاناپ مرغ و سبزیجات - پرنیان | آموزش آشپزی | سفره آرایی https://parnianmedia.com/page/.../کاناپ-مرغ-و-سبزیجات/‏ - ذخیره شده کاناپ مرغ و سبزیجات یک پیش غذا و میان وعده عالی. ... کاناپ به ساندویچ های لقمه ای روباز گفته می شود. برای تهیه کاناپ قاعده خاصی وجود ندارد و ... برای تهیه کاناپ مرغ و سبزیجات به مواد زیر نیازمندیم : ... فلفل دلمه ای خرد شده 2 قاشق غذاخوری, پاپریکا و پرک بادام تست شده به دلخواه ... پخت ماهی تیلاپیا دستور خوشمزه و سریع تهیه در تابه. کاناپ مرغ و بادام با پاپریکا؛ ساندویچی مناسب جشن های تولد - مجله ... iranmg.blogsky.com/1396/02/12/post-11508/‏ - ذخیره شده 14 ساعت قبل ... ماهنامه سرآشپز - اکرم عسگری: کاناپ به ساندویچ های روبازی گفته میشود که ... روش پخت: ... طرز تهیه کاناپ مرغ و بادام با پاپریکا را با هم در ادامه می بینیم. ... [ad_1] در زیر دستوراتی سالم، بسیار رژیمی و البته خوشمزه سُس و چاشنی ... آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با مرغ ... www.beytoote.com/cookery/ghazaha/‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه ته چین مرغ,خورشت کرفس,جوجه کباب,تزیین سالاد الویه آشپزی,اشپزی ... طرز تهیه ساندویچ هات تنوری ... طرز تهیه مرغ پیچ انگشتی فینگر فود خوشمزه ... ساندویچی جدید: ساندویچ مرغ مکزیکی • وقت غذای خوبه :) goodfoodtime.com/.../ساندویچی-جدید-ساندویچ-مرغ-مکزیکی/‏ - ذخیره شده 26 فوریه 2017 ... 9) آموزش طرز تهیه ساندویچ مرغ و قارچ خوشمزه با سیب زمینی کبابی ... آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه برای جشن های تولد فرزندانتان می . پیمونه » اردور مرغ و بادام www.peymooneh.com/recipe/اردور-مرغ-و-بادام/‏ - ذخیره شده ۲۰ دقیقه 17 ژوئن 2015 ... اردور مرغ بادام یک نوع پیش غذای ساده و خوشمزه است . این ترکیب میتواند به عنوان ساندویچ های کوچک یا کاناپ های سرد نیز برای مهمانی ها و تولد بچه ها ... بفرمایید ساندویچ های خوشمزه (2) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../بفرمایید-ساندویچ-های-خوشمزه-2‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... اما به هرحال، خوب است که دستور تهیه انواع ساندویچ را بلد باشیم. ... 5- بادنجان سرخ شده، مخلوط خیار و تخم مرغ های آب پز خردشده را در نان های پیتا قرار داده و سرو کنید. .... کاناپ مرغ و بادام با پاپریکا؛ ساندویچی مناسب جشن های تولد.