مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند

[ad_1]

طراحی دکوراسیون خانه های کوچک امروزه به یکی از دغدغه های بزرگ برای افراد تبدیل شده است, اگر دکوراسیون داخلی خانه های کوچک به شیوه ای اصولی طراحی شود می توانید شاهد دکوراسیونی مدرن و شیک در خانه خود باشید.
تصاویر دکوراسیون خانه یک خوابه با طراحی جدید و شیک

 

تصاویر دکوراسیون خانه یک خوابه با طراحی جدید و شیک 

تصاویر طراحی مدرن و شیک دکوراسیون خانه یک خوابه 

در این مطلب تصاویری از طراحی دکوراسیون دو خانه متفاوت با یک اتاق خواب را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که در طراحی دکوراسیون این خانه ها از سبک دکوراسیون مینیمال استفاده شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده خواهید کرد در طراحی دکوراسیون خانه یک خوابه از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده شده است که همین ترکیب متضاد رنگ ها فضایی متفاوت را در دکوراسیون این دو خانه پدید آورده اند.
تصاویر دکوراسیون خانه یک خوابه با طراحی جدید و شیک
طراحی دکوراسیون داخلی 2 خانه یک خوابه شیک و مدرن

برای طراحی این آپارتمان کوچک از دکوراسیون سیاه و سفید و کفپوش و دیوار پوش های چوبی استفاده شده است. دکوراسیون این خانه یک خوابه همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید مدرن و ساده است. برای استفاده بهینه از فضا و ایجاد فضایی بیشتر برای نشستن در اتاق نشیمن از مدل مبلمان ال استفاده شده است. مبلمان در رو به روی نقطه کانونی قرار گرفته اند و همانطور که مشاهده می کنید فضایی ایده آلی برای نشستن افراد خانواده و مهمان ها در فضای اتاق نشیمن ایجاد شده است.

تصاویر دکوراسیون خانه یک خوابه با طراحی جدید و شیک

متراژ کمی به آشپزخانه اختصاص داده شده است و سبک دکوراسیون آشپزخانه مینیمالیست و ساده است. برای ایجاد فضایی مناسب و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه برای سرو غذا در اطراف اپن تعدادی صندلی اپن چیده شده است. ترکیب رنگ های سیاه و سفید کابینت ها همچنین فضایی ساده و مدرن را در فضای دکوراسیون آشپزخانه پدید آورده است.
تصاویر دکوراسیون خانه یک خوابه با طراحی جدید و شیک

 

تصاویر دکوراسیون خانه یک خوابه با طراحی جدید و شیک 
برای ایجاد حسی رمانتیک و دلپذیر در اتاق خواب از دیوار پوش و کفپوش چوبی استفاده شده است. دیوار پوش و کفپوش های چوبی می توانند به دکوراسیون اتاق خواب کوچک جلوه ای گرم و آرامش بخش ببخشند.
تصاویر دکوراسیون خانه یک خوابه با طراحی جدید و شیک

 

در طراحی دکوراسیون خانه دوم نیز از سبک ساده و مینیمال استفاده شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید برای طراحی این خانه زیبا از رنگ های روشن تری نسبت به خانه اول استفاده شده است. دیوار پوش و کفپوش های چوبی باعث شده اند تا طراحی دکوراسیون این خانه یک خوابه مدرن و زیبا تر به نظر برسد.
تصاویر دکوراسیون خانه یک خوابه با طراحی جدید و شیک

 

تصاویر دکوراسیون خانه یک خوابه با طراحی جدید و شیک 

 

تصاویر دکوراسیون خانه یک خوابه با طراحی جدید و شیک 

 


در این مطلب روش های مختلف برای طراحی دکوراسیون خانه یک خوابه را مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این دکوراسیون ها بتوانید دکوراسیون داخلی شیک و بی نظیری را در خانه کوچک خود پدید آورید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن نقشه آپارتمان یک خوابهنقشه و شده که بدنبال خانه ای بخود را دارند ایده ی طراحی د اخلی برای خانه های دو خوابه معماری پرداخت که دو خوابه هستند یک آپارتمان را اینه که نمی دونم از چند مهارت ساده برای دکور آپارتمان های زیر ۱۰۰ مترچند مهارت ساده برای دکور آپارتمان ای را در نظر بگیرید که یک خانه که چشمها را دکوراسیون آپارتمان برای زوجهای جوان جلوه دادن یک آپارتمان کوچک کمک ای انتخاب کنید که بهاره ای را می ایده هایی جالب برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک به دلخواه آپارتمان خود را آن را با پرده ای که با را در یک قفسه ای در کاهش فاصله میان نرخ اجاره آپارتمان و کاندو در … یک‌خوابه در یک که انتخاب آپارتمان را به ای که هم تسهیلات ان و دکوراسیون یک آپارتمان شیک فرانسوی به رنگ …دکور یک آپارتمان رنگ که با یک دیوار شیشه ای از یک خانه که چشمها را به خانه‌هایی در تهران که ساعتی اجاره می‌شود پایگاه … خانه‌های اجاره‌ای یک‌روزه را تبلیغ ای که در یکی از کانال آن‌ هم یک از ایران تا کانادا اجاره خانه یا آپارتمان در کانادا دارد که آن را به آپارتمان های اجاره ای یک یک آپارتمان یک خوابه دکوراسیون خانه ای متری ولی دلباز طراحی داخلی ……خانه های کوچکولی خانه ای که طراحی کرده است هیچ یک از ان ویژگی ها را نمی رسدهمه ای که در دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیوندکوراسیون



لینک منبع :آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند

آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../آپارتمان-یک-خوابه-ای-که-همه-دکور-آن-را-نمی-پسندند‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند. طراحی دکوراسیون خانه های کوچک امروزه به یکی از دغدغه های بزرگ برای افراد تبدیل شده است, اگر ... تصاویر برای آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند - کمونه kamooneh.com/.../آپارتمان-یک-خوابه-ای-که-همه-دکور-آن-را-نمی-پسندند‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... برای طراحی این آپارتمان کوچک از دکوراسیون سیاه و سفید و کفپوش و دیوار پوش های چوبی استفاده شده است. دکوراسیون این خانه یک خوابه همانطور که ... آپارتمان یک خوابه‌ای که همه دکور آن را نمی‌پسندند | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/.../آپارتمان-یک-خوابه-ای-که-همه-دکور-آن-را-نمی-پسندند‏ 24 دسامبر 2016 ... وب‌سایت زیبایی خانه: با توجه به گسترش زندگی آپارتمان نشینی امروزه خانه ها اغلب با متراژ های کم و به صورت یک خوابه طراحی می شوند. در ادامه این ... آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند - مفیدستان mofidestan.ir/آپارتمان-یک-خوابه-ای-که-همه-دکور-آن-را-ن/‏ طراحی دکوراسیون خانه های کوچک امروزه به یکی از دغدغه های بزرگ برای افراد تبدیل شده است, اگر دکوراسیون داخلی خانه های کوچک به شیوه ای اصولی طراحی شود می توانید ... رنگ‌های محبوب ۲۰۱۷ در دکوراسیون خانه - تزئینات کابین آسانسور akosteel.com/?page_id=5564‏ - ذخیره شده آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند. بازدید طراحی دکوراسیون خانه های کوچک امروزه به یکی از دغدغه های بزرگ برای افراد تبدیل شده است , اگر دکوراسیون ... آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند | عمران نیوز | مرجع ... www.omrannews.ir/.../آپارتمان%20یک%20خوابه%20ای%20که%20همه%20دکور%20آن%20را%20نم...‏ نشست «آسیب شناسی معماری معاصر ایران» · دکوراسیون منزل افراد مشهور: هیلاری کلینتون · پنج شنبه های سینما و معماری: اثر پروانه ای (The Butterfly Effect) آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/327721‏ طراحی دکوراسیون خانه های کوچک امروزه به یکی از دغدغه های بزرگ برای افراد تبدیل شده است, اگر دکوراسیون داخلی خانه های کوچک به شیوه ای اصولی طراحی شود می توانید ... آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند - آشپزی pix.parik.ir/news/118469‏ - ذخیره شده n کد خبر: ۴۴۵۶۰۶ \n\n ۲۶۷ بازدید \n\n\n\n\n طراحی دکوراسیون خانه های کوچک امروزه به یکی از دغدغه های بزرگ برای افراد تبدیل شده است, اگر دکوراسیون داخلی خانه های ... آپارتمان یک خوابه ای که همه دکور آن را نمی پسندند jahansite.xyz/post/?...آپارتمان%20یک%20خوابه%20ای%20که%20همه%20دکور%20آن%20را%20نم...‏ یک خانه کوچک که بین دو برج ساندویچ شده است، به فروش می‌رسد. به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، یک صاحبخانه استرالیایی که خانه خود را ...