مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات

[ad_1]

فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
فروشگاهی به نام گلدژنی در امارات متحده عربی مرکزی برای خرید ثروتمندان جهان به شمار می‌رود که به تازگی گوشی آی‌فون ۷ طلایی را به لیست محصولات قابل خریداری‌اش افزوده‌است.

براساس گزارش CNN، این گوشی که از بدنه‌ای از جنس طلای خالص برخوردار است،‌توسط الماس و چهره دونالد ترامپ تزئین شده‌است. قیمت این گوشی 151 هزار دلار است و به گفته مدیر کل این فروشگاه،‌گوشی مخصوص ثروتمندانی است که نمی‌توان برای آنها هدیه‌ای یافت زیرا همه‌چیز را در اختیار دارند.

آی فون

تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه که در نزدیکی شارجه قرار دارد، از جنس طلا و یا الکاس نشان هستند، اما ایده ساخت و فروش آی‌فون طلای دونالد ترامپ توسط یکی از مشتریان مطرح شد.

در ماه نوامبر زنی چینی وارد فروشگاه شده و درخواست کالایی الکترونیک با تصویر ترامپ را داد. مدیر فروشگاه احتمال می‌دهد این زن قصد داشته گوشی را به دونالد ترامپ هدیه دهد. پس از فروش اولین گوشی طلا، 9 درخواست دیگر برای خریداری این گوشی به ثبت رسید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فروش آی‌فون طلای هزار دلاری در امارات فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات



لینک منبع :فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات

فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/356459/Science/Hi-Tech‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: فروشگاهی به نام گلدژنی در امارات متحده عربی مرکزی برای خرید ثروتمندان جهان به شمار می‌رود که به تازگی گوشی آی‌فون ۷ طلایی را به ... تصاویر برای فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات عصر اعتبار - فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات www.asretebar.com/News/.../فروش-آی-فون-طلای-151-هزار-دلاری-در-امارات‏ 24 دسامبر 2016 ... عصر اعتبار- فروشگاهی به نام گلدژنی در امارات متحده عربی مرکزی برای خرید ثروتمندان جهان به شمار می‌رود که به تازگی گوشی آی‌فون 7 طلایی را به ... فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات - Facebook https://www.facebook.com/.../فروش-آیفون-طلای-۱۵۱-هزار-دلاری-در-امارات/1059473250829880/‏ فروشگاهی به نام گلدژنی در امارات متحده عربی مرکزی برای خرید ثروتمندان جهان به شمار می‌رود که به تازگی گوشی آی‌فون ۷ طلایی را به لیست محصولات قابل خریداری‌اش ... فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/24/1585499‏ 24 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: فروشگاهی به نام گلدژنی در امارات متحده عربی مرکزی برای خرید ثروتمندان جهان به شمار می‌رود که به تازگی گوشی آی‌فون ۷ طلایی را به ... فروش آی‌فون طلای 151 هزار دلاری در امارات - عصر اعتبار | دمادم https://damadam.ir/.../فروش-آی‌فون-طلای...هزار-دلاری-در-امارات/6363347‏ - ذخیره شده فروش آی فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات ... قرار دارد، از جنس طلا و یا الکاس نشان هستند، اما ایده ساخت و فروش آی‌فون طلای دونالد ترامپ توسط یکی از مشتریان مطرح شد. فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات - خبرگرام www.khabargram.com/.../فروش-آی‌فون-طلای-۱۵۱-هزار-دلاری-در-امارات-145930‏ 24 دسامبر 2016 ... فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات. دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین: فروشگاهی به نام گلدژنی در امارات متحده عربی مرکزی برای خرید ثروتمندان ... فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات | همشهری آنلاین vista.ir/net/1540810‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... فناوری‌ > همشهری آنلاین: فروشگاهی به نام گلدژنی در امارات متحده عربی مرکزی برای خرید ثروتمندان جهان به شمار می‌رود که به تازگی گوشی آی‌فون ۷ ... جی نیوز - فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات jnews.jamaran.ir/news/id/1877144‏ 24 دسامبر 2016 ... فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات. گردآوری جی نیوز : این گوشی که از بدنه‌ای از جنس طلای خالص برخوردار است‌توسط الماس و چهره دونالد ترامپ ... عصر کالا - فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات www.asrekala.com/News/.../فروش-آی-فون-طلای-151-هزار-دلاری-در-امارات‏ 24 دسامبر 2016 ... فروش آی‌فون طلای ۱۵۱ هزار دلاری در امارات. عصر کالا- فروشگاهی به نام گلدژنی در امارات متحده عربی مرکزی برای خرید ثروتمندان جهان به شمار می‌رود که ...