مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قایقی که روی آب پرواز می‌کند

[ad_1]

ایسنا: یک شرکت اسلوونیایی برای اولین‌بار قایق دو نفره مجهز به باله‌های C شکل تولید کرد که به آرامی و با حداقل مصرف انرژی در آب حرکت می‌کند.

 

 قایقی که روی آب پرواز می‌کند

به نقل از دیلی میل، با نصب هایدروفویل یا باله‌های منحنی در زیر قایق، نیروی بلندکننده مشابه هواپیما در آب ایجاد شده و بدنه قایق با رسیدن به سرعت مورد نظر به طور کامل از آب خارج می‌شود.

این ویژگی مصرف انرژی را به حداقل رسانده و در حرکت آرام و بدون صدای قایق در آب تاثیر مستقیم دارد.

حداکثر سرعت قایق پرنده 40 کیلومتر در ساعت است و نیروی حرکتی آن توسط موتور الکتریکی فاقد آلایندگی تامین می‌شود.

این قایق قادر است با هر بار شارژ باتری مسافت 100 کیلومتر را بپیماید.

 

 قایقی که روی آب پرواز می‌کند

مهندسان شرکت سازنده معتقدند که طراحی پیشرفته و بدنه آلومینیومی این قایق امکان استفاده از موتور الکتریکی برای حرکت را مقدور ساخته است، در غیر اینصورت موتورهای الکتریکی با توجه به مقاومت بالای آب قادر به تامین انرژی برای حرکت در آب نیستند.

قایق  Q2S در مرحله نخست تنها در تیراژ 100دستگاه تولید خواهد شد. قیمت این قایق 28 هزار دلار است. شرکت سازنده همچنین در حال طراحی نمونه چهار نفره این قایق است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هواپیمایی عمان ایر بلیط پرواز عمان ایر قیمت بلیط پرواز هواپیماییعمانایرهواپیمایی عمان ایر بلیط پرواز عمان ایر قیمت بلیط پرواز عمان ایر نماینده هواپیمایی مکان های دیدنی ایران مکان های دیدنی ایرانمکان های دیدنیمکان گردشگریجاذبه های توریستیروستاهامقاصد پول نیوز اگر نگاهی به زندگی خود داشته باشید، متوجه خواهید شد که هر روز با طیف وسیع و متنوعی از هنر خوشنویسی شعرهای نابکه نقشی در خیال ما از این خوشتر نمی‌گیرد برای افزایش پرش در والیبال …باسمه تعالی افزایش قدرت و تمرینات قدرتی والیبال مربی درجه فدراسیون والیبال جمهوری عصر ایران نکات جالب و خواندنی درباره‌ سنگاپور عکس نگاهی به بوئینگ افسانه ای عکس معروف سفر برمه بسوی برمه میانمار اولین باری که وسوسه سفر به برمه به سرمان زد، هفت سال پیش بودشعر نو سهراب سپهری صدای پای آبشاعر سهراب سپهری شعر صدای پای آب دفتر صدای پای آب اهل کاشانم روزگارم بد نیست تکه عاشقانه های خسرو شکیبایی امروز روز اول دی ماه است من راز فصلها را می دانم و حرف لحظه ها را می فهمم نجات دهنده در جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا هواپیمایی عمان ایر بلیط پرواز عمان ایر قیمت بلیط پرواز هواپیماییعمانایر هواپیمایی عمان ایر بلیط پرواز عمان ایر قیمت بلیط پرواز عمان ایر نماینده هواپیمایی عمان مکان های دیدنی ایران مکان های دیدنی ایرانمکان های دیدنیمکان گردشگریجاذبه های توریستیروستاهامقاصد توریستی پول نیوز اگر نگاهی به زندگی خود داشته باشید، متوجه خواهید شد که هر روز با طیف وسیع و متنوعی از رنگ ها هنر خوشنویسی شعرهای ناب که نقشی در خیال ما از این خوشتر نمی‌گیرد سفر برمه بسوی برمه میانمار اولین باری که وسوسه سفر به «برمه» به سرمان زد، هفت سال پیش بود برای افزایش پرش در والیبال چه کنیم؟ باسمه تعالی افزایش قدرت و تمرینات قدرتی والیبال مربی درجه فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی عصر ایران نکات جالب و خواندنی درباره‌ سنگاپور عکس نگاهی به بوئینگ افسانه ای عکس معروف‌ترین شعر نو سهراب سپهری صدای پای آب شاعر سهراب سپهری شعر صدای پای آب دفتر صدای پای آب اهل کاشانم روزگارم بد نیست تکه نانی عاشقانه های خسرو شکیبایی امروز روز اول دی ماه است من راز فصلها را می دانم و حرف لحظه ها را می فهمم نجات دهنده در گور زیباترین شعرهای عاشقانه شراب تلخ بیاور که وقت شیدایی ست که آنچه در سرِ من نیست، بیم رسوایی ست چه غم که خلق به حسن تو عکس هتل روی آب در کیش کلیسای روی اب تادو اندو آموزش راه رفتن روی آب تعبیر خواب دویدن روی آب بیا بنویسیم روی آب چرا کشتی روی اب می ماند دانلود فیلم کنسرت روی آب لایه روی آب جوشیده



لینک منبع :قایقی که روی آب پرواز می‌کند

تصاویر برای قایقی که روی آب پرواز می‌کند قایقی که روی آب پرواز می‌کند+عکس - ایسنا www.isna.ir/news/.../قایقی-که-روی-آب-پرواز-می-کند-عکس‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... یک شرکت اسلوونیایی برای اولین‌بار قایق دو نفره مجهز به باله‌های C شکل تولید کرد که به آرامی و با حداقل مصرف انرژی در آب حرکت می‌کند. قایقی که روی آب پرواز می‌کند - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../قایقی-که-روی-آب-پرواز-می‌کند‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... یک شرکت اسلوونیایی برای اولین‌بار قایق دو نفره مجهز به باله‌های C شکل تولید کرد که به آرامی و با حداقل مصرف انرژی در آب حرکت می‌کند. قایقی که روی آب پرواز می‌کند | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../قایقی-که-روی-آب-پرواز-می‌کند/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... یک شرکت اسلوونیایی برای اولین‌بار قایق دو نفره مجهز به باله‌های C شکل تولید کرد که به آرامی و با حداقل مصرف انرژی در آب حرکت می‌کند. قایقی که روی آب پرواز می‌کند +عکس - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../قایقی-که-روی-آب-پرواز-می‌کند-عکس‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... یک شرکت اسلوونیایی برای اولین‌بار قایق دو نفره مجهز به باله‌های C شکل تولید کرد که به آرامی و با حداقل مصرف انرژی در آب حرکت می‌کند. قایقی که روی آب پرواز می‌کند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/25/1585906‏ 25 دسامبر 2016 ... یک شرکت اسلوونیایی برای اولین‌بار قایق دو نفره مجهز به باله‌های C شکل تولید کرد که به آرامی و با حداقل مصرف انرژی در آب حرکت می‌کند. به ... قایقی که روی آب پرواز می‌کند+عکس - اخبار روز ایران و جهان www.sarpoosh.com/science/.../inventions-research951000146.html‏ 24 دسامبر 2016 ... سرپوش علمی - به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، با نصب هایدروفویل یا باله‌های منحنی در زیر قایق، نیروی بلندکننده مشابه هواپیما در آب ایجاد شده ... عکس: این قایق بر روی اب پرواز می کند! - مجله اینترنتی دوستان www.dustaan.com/عکس-این-قایق-بر-روی-اب-پرواز-می-کند/‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... عکس: این قایق بر روی اب پرواز می کند! ,مهندسان اسلوونیایی موفق به ... C شکل تولید کرد که به آرامی و با حداقل مصرف انرژی در آب حرکت می‌کند. قایقی که روی آب پرواز می‌کند+تصاویر | پایگاه اطلاع‌رسانی شبستر خبر shabestarnews.ir/87114/قایقی-که-روی-آب-پرواز-می‌کندتصاویر/‏ - ذخیره شده 19 فوریه 2016 ... به گزارش شبستر خبر به نقل از عصر ایران، قایق تفریحی تتراهدرون محصولی نوآورانه و هرمی شکل است که به نظر می رسد روی آب پرواز می کند. دورافتاده - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دورافتاده‏ - ذخیره شده - مشابه زمانی که هواپیما در آن شب طوفانی بر فراز اقیانوس آرام جنوبی در حال پرواز است ... یک قایق بادی، نجات می‌دهد و برای مدتی در آن هوای طوفانی بر روی آب شناور می‌شود تا به ...