مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند!

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا نوری متخصص تغذیه با بیان اینکه آهن در سلامت و تامین اکسیژن بدن تاثیر بسزایی دارد، گفت: آهن در خون، سلول ها و کبد ذخیره می شود که کمبود آن باعث کاهش تاثیرات گلبول های سفید در حفظ ایمنی بدن می شود.


وی درباره عوامل تاثیر گذار بر افزایش آهن بدن گفت: مواردی مانند بارداری، خستگی، مراحل رشد، از دست دادن خون در حین عمل جراحی و کم خونی باعث افزایش جذب آهن می شود.


این متخصص تغذیه با بیان اینکه در زمان تامین کافی آهن بدن، جذب آن رو به کاهش است، اظهار داشت: آهن در مواد غذایی گیاهی و حیوانی (گوشت) یافت می شود که نوشیدن چای و قهوه با غذا، مصرف اسفناج، اسید کلرییریک، پلی فنل، ویتامین C، آنتی اسید با غذا، مکمل، کلسیم و فسفر جذب آن را کاهش می دهد.


وی با بیان اینکه پلی فنل باعث درمان سرطان و بهبود دردهای استخوانی می شود، عنوان کرد: مصرف انگور و چای سبز (سرشاز از پلی فنل) همراه با هر وعده غذایی باعث کاهش آهن بدن می شود.


نوری با اعلام اینکه نوشیدن چای باعث کاهش 10 درصدی حمله قلبی می شود، تصریح کرد: مصرف چای به دلیل وجود ماده فلاوونوئید مانع لخته شدن خون می شود.


وی افزود: عواملی مانند تعریق و ادرار زیاد، یبوست و خونریزی بیش از حد آهن بدن را دفع می کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند پایگاه خبری …اینموادغذاییدشمنآهناین مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستندتاریخ این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستندیک متخصص تغذیه گفت برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شود رضا این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند آفتابیک متخصص تغذیه گفت برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شوداین مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند یک …در همین زمینه این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند مواد غذایی که بعد از تاریخ انقضا این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند برخی از مواد غذاییاین مواد غذایی دشمن آهن این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند این مواد غذایی این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستندیک متخصص تغذیه گفت برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شوداین مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند روزنامه جوانیک متخصص تغذیه گفت برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شودآخرین خبر تغذیه این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستندیک متخصص تغذیه گفت برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شود رضا این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستنداینموادغذاییدشمنمصرف انگور و چای سبز سرشاز از پلی فنل همراه با هر وعده غذایی باعث کاهش آهن بدن می شوداین مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند یک …در همین زمینه مواد غذایی که بعد از تاریخ انقضا قابل استفاده هستند جانشین نماینده ولی رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایران مرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار اقتصادی کمبود کلسیم و راه پیشگیری، کلسیم، افزایش کلسیم، جلوگیری از کلسیم یکی از مواد بسیار ضروری برای بدن است که کمبود آن در بدن مشکلاتی را برای افراد به وجود مامایی پزشکان ایران سیگار کشیدن فشار خون شما را بالا برده و میزان اکسیژن و مواد مغذی دریافتی کودک شما را کاهش می پرتقال بمب ویتامین پرتقالمنبع ویتامین و تقویت کننده‌ی سیستم ایمنی بدن بدون شک شما می‌دانید که پرتقال منبع کاربرد شیر خشک در بدنسازی پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ کاربرد شیر خشک در بدنسازی شیر و شیر خشک از قدیم یکی از مواد غذایی پایه مصرفی بدنسازان ایران کدام میوه های شیرین برای دیابتی ها مضر نیستند؟ مصرف روزانه سیب به علت کند کردن روند جذب قند در بدن موجب کنترل قند خون در مبتلایان به دیابت سلامت بانوان بهداشت خانم ها کودک برداشتن رحم چه موقع ضروری است؟ این بیماری میلیون زن را درگیر کرده است شایع ترین علت آفتاب آفتاب،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیها کمردرد – سیب سلامت چگونگی عملکرد کمر همانطور که می دانیم ستون فقرات از پایه جمجمه تا لگن خاصره کشیده شده است و



لینک منبع :این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند!

این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../این-مواد-غذایی-دشمن-آهن-بدنتان-هستند‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شود. این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند! - فرارو fararu.com/fa/news/.../این-مواد-غذایی-دشمن-آهن-بدنتان-هستند‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شود. الف - این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند alef.ir/vdcaa0nyo49nue1.k5k4.html?427389‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شود. رضا نوری متخصص تغذیه ... این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند | پایگاه خبری اشکذر نیوز ashkezarnews.ir/این-مواد-غذایی-دشمن-آهن-بدنتان-هستند/‏ 24 دسامبر 2016 ... ساباط طب و تغذیه اشکذر خبر: رضا نوری متخصص تغذیه در گفت و گو با گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه آهن در سلامت و ... این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند! - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/951124/این-مواد-غذایی-دشمن-آهن-بدنتان-هستند/‏ 24 دسامبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شود. به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا نوری متخصص تغذیه با ... این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند! - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148258152088250‏ 24 دسامبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شود. - عصر خبر. این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند » پورتال پنجاه و پنجاه| پنجاه و ... 50o50.ir/health/3473-این-مواد-غذایی-دشمن-آهن-بدنتان-هستند.html‏ - ذخیره شده این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند. آهن در خون، سلول ها و کبد ذخیره می شود که کمبود آن باعث کاهش تاثیرات گلبول های سفید در حفظ ایمنی بدن می شود. وی درباره عوامل ... این مواد غذایی دشمن آهن بدن‌تان هستند – عصر آزادی asrazadi.ir/1395/10046703‏ 24 دسامبر 2016 ... این مواد غذایی دشمن آهن بدن‌تان هستند. یک متخصص تغذیه گفت: برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شود. رضا نوری متخصص ... این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند! - سلامانه www.salamaneh.com/post/57948/این-مواد-غذایی-دشمن-آهن-بدنتان-هستند‏ 25 دسامبر 2016 ... سلامانه : یک متخصص تغذیه گفت: برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران، رضا نوری متخصص ... این مواد غذایی دشمن آهن بدنتان هستند! | یک متخصص تغذیه - قطره www.ghatreh.com/news/.../این-مواد-غذایی-دشمن-آهن-بدنتان-هستند‏ 24 دسامبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: برخی از مواد غذایی از جمله چای باعث کاهش جذب آهن بدن می شود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از باØ.