مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده از رمزگذاری نازی ها در کارت‌های بانکی

[ad_1]

خبرآنلاین: بانک انگلیسی بارکلیز Barclays قصد دارد با استفاده از شیوه رمزگذاری مورد استفاده نازی ها در جنگ جهانی دوم، کارت های بانکی را ایمن تر کند.

 

 استفاده از رمزگذاری دوران نازی برای کارت‌های بانکی انگلیس

این شیوه رمزگذاری که توسط ارتش نازی در ماشین های رمزگذاری 'انیگما' به کار رفته است، جایگزین عدد CVV مندرج روی کارت بانکی می شود. همچنین تراشه ای روی کارت های بانکی قرار می گیرد که قادر است به طور مستمر رمز کارت را جایگرین کند تا مانع دسترسی خلافکاران به آن شود.


از سال 2004 میلادی و معرفی تراشه و رمز برای کارت ها، این فناوری بزرگترین تحول در امنیت کارت های بانکی محسوب می شود.


شیوه رمزگذاری ارتباطات جنگ جهانی دوم بر اساس رمزهایی طراحی شده بود که دائما در حال تغییر بودند. به شیوه مشابه مشتریان بانک نیز رمز خود را با استفاده از صفحه کلید موجود روی کارت وارد می کنند تا مجموعه ای از رمزها توسط تراشه آن ساخته شود. این رمزها در فواصل زمانی مشخص تولید شده و در نمایشگر کوچکی که کنار نوار امضای کارت قرار دارد، به نمایش درمی آیند.


این فناوری علاوه بر حذف شناسه ثابت CVV که اکنون یک نقطه ضعف امنیتی محسوب می شود، به عمر دستگاه های کارتخوان متداول نیز پایان می دهد.


براساس این گزارش، بانک بارکلیز در تلاش است تا فناوری هایی را به کار گیرد که برای موقعیت های مختلف، رمزهای متفاوتی را در اختیار کاربر قرار می دهند. این رویکرد موانع جدیدی را پیش روی مجرمان و خلافکاران قرار می دهد.


در سال گذشته 20 هزار و 255 نفر در انگلیس قربانی کلاهبرداری بانکی شدند و حدود 755 میلیون پوند در اثر این جرایم خسارت وارد شد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :استفاده از رمزگذاری نازی ها در کارت‌های بانکی

استفاده از رمزگذاری نازی ها در کارت‌های بانکی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../استفاده-از-رمزگذاری-نازی-ها-در-کارت‌های-بانکی‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... بانک انگلیسی بارکلیز Barclays قصد دارد با استفاده از شیوه رمزگذاری مورد استفاده نازی ها در جنگ جهانی دوم، کارت های بانکی را ایمن تر کند. استفاده از رمزگذاری دوران نازی برای کارت‌های بانکی انگلیس www.eghtesadnews.com/...ها.../156724-استفاده-از-رمزگذاری-دوران-نازی-برای-کارت-های-بانکی-انگلیس‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... بانک انگلیسی بارکلیز Barclays قصد دارد با استفاده از شیوه رمزگذاری مورد استفاده نازی ها در جنگ جهانی دوم، کارت های بانکی را ایمن تر کند. شیوه عجیب رمزگذاری کارت های بانکی در انگلیس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../شیوه-عجیب-رمزگذاری-کارت-های-بانکی-در-انگلیس‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... بانکی در انگلیس برای رمزگذاری کارت های بانکی خود از روشی مانند نازی های آلمان استفاده می کند. رمزگذاری عجیب کارت های بانکی با روش نازی های آلمان - کلیک click.ir/.../england-freaky-bank-cards-encryption-with-germans-nazis/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... به گزارش کلیک، بانک Barclays انگلیس برای رمزگذاری کارت های بانکی خود از روشی مانند نازی های آلمان استفاده می کند. که این روش بهبود بسیار ... استفاده از رمزگذاری دوران نازی برای کارت‌های بانکی انگلیس - مجله ... iranmg.blogsky.com/1396/02/14/post-12421/‏ - ذخیره شده 26 دقیقه قبل ... دانش > فناوری - بانک انگلیسی بارکلیز Barclays قصد دارد با استفاده از شیوه رمزگذاری مورد استفاده نازی ها در جنگ جهانی دوم، کارت های بانکی را ... استفاده از رمزگذاری نازی‌ها در کارت‌های بانکی | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5499164/استفاده-از-رمزگذاری-نازی‌ها-در-کارت‌های-بانکی‏ 25 دسامبر 2016 ... بانک انگلیسی بارکلیز barclays قصد دارد با استفاده از شیوه رمزگذاری مورد استفاده نازی‌ها در جنگ جهانی دوم، کارت‌های بانکی را ایمن‌تر کند. رمزگذاری عجیب کارت های بانکی با روش نازی های آلمان – پایگاه اطلاع ... news.ern-co.com/.../رمزگذاری-عجیب-کارت-های-بانکی-با-روش-ناز/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... بانک Barclays انگلیس برای رمزگذاری کارت های بانکی خود از روشی مانند نازی های آلمان استفاده می کند. که این روش بهبود بسیار بالایی در امنیت ... استفاده از رمزگذاری دوران نازی برای کارت های بانکی انگلیس ... tnews.ir/news/ac2f76662046.html‏ 25 دسامبر 2016 ... بانک انگلیسی بارکلیز Barclays قصد دارد با استفاده از شیوه رمزگذاری مورد استفاده نازی ها در جنگ جهانی دوم، کارت های بانکی را ایمن تر کند. استفاده از رمزگذاری دوران نازی برای کارت‌های بانکی انگلیس - دارویی aysoom.ir/.../61662-استفاده-از-رمزگذاری-دوران-نازی-برای-کارت‌های-بانکی-انگلیس.html‏ 28 دسامبر 2016 ... دانش > فناوری - بانک انگلیسی بارکلیز Barclays قصد دارد با استفاده از شیوه رمزگذاری مورد استفاده نازی ها در جنگ جهانی دوم، کارت های بانکی را ... افتانا - انگلیسی‌ها به سراغ شیوه رمزگذاری نازی‌ها می‌روند www.aftana.ir/.../انگلیسی-ها-سراغ-شیوه-رمزگذاری-نازی-ها-می-روند‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... بانک انگلیسی بارکلیز قصد دارد کارت‌های بانکی را با استفاده از شیوه رمزگذاری مورد استفاده نازی‌ها در جنگ جهانی دوم، ایمن‌تر کند. به گزارش افتانا ...