مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خروج تومور کلیه با روش سرد کردن

[ad_1]

برای نخستین بار در هرمزگان تومور کلیه یک بیمار با روش سرد کردن از بدنش خارج شد.

به گزارش شفاف، ناصر ریاضی تخصص ارولوژی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت:این تومور در کلیه سمت راست یک خانم بود که به علت بزرگ بودن حجم تومور امکان خروج تومور و برداشتن قسمتی از کلیه با روش های معمول نبود.

ناصرریاضی افزود:درهنگام عمل جراحی علاوه بر مسدود کردن شریان اصلی کلیه  با سرد کردن کلیه با یخ استریل تومورخارج شد.

وی گفت:در این عمل که 2 ساعت و نیم به طول انجامید تومور کلیه به طور کامل خارج و بقیه بافت کلیه ترمیم و عملکرد کلیه بیمار حفظ شد.

متخصص ارولوژی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افزود:هم اکنون بیمار با حال عمومی مناسب به بخش منتقل شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کلیه مقالات مرتبط با فیزیولوژی انسانی بیماری …کلیه مقالات مرتبط با فیزیولوژی انسانی رها باش شکرگذار باش به او توکل کن ایمان روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسربزرگ کردن آلت تناسلی مردان از نظر متخصصین هیچ روش درمانی جدید جراحی، برای بزرگ کردن دکتر فرامرز معماریعلائم کلستئاتوم در ابتدا ممکن است گوش ترشح داشته باشد که گاهی اوقات بدبو است همینطور تبلیغات پزشکان و آگهی های پزشکیموسس این بیمارستان یعنی دکتر ابوطالب صارمی با انگیزه تحقق بخشیدن آرزوی داشتن فرزند دندان پزشکی پزشکان ایراندندان درآوردن نوزادان و راههای کاهش درد دندان درآوردن دستش را داخل دهانش می کند و آب سرگیجه با گیجی سر چه تفاوت هایی دارد؟ علت هریک …سرگیجهباگیجیسرچهتفاوت های سرگیجه و گیجی سر، دلایل ایجاد و راه های درمان زن میانسالی با شکایت از احساس تنظیم خانواده سایت پزشکان بدون مرزهر سال یک میلیون و یک صد هزار نوزاد در سراسر جهان به دلیل تولد زودرس جان خود را از دست مرکز جامع سرطان مقالاتمراقبت از بیمار مبتلا …مراقبت از بیمار مبتلا به سرطان در منزل راهنمای بیماران و خانواده‌‌‌ها پیشرفت دکتر بیژن فروغ ماساز درمانیزمانی که ماساژ را به درستی انجام دهید، رفته رفته آرام شده و سیستم عصبی شما از ناحیه علمیسیکل قاعدگی یک خانم ممکن است در ماههای مختلف کاملاً شبیه هم نباشد از طرف دیگر سیکل کلیه مقالات مرتبط با فیزیولوژی انسانی بیماری صرع را بهتر کلیه مقالات مرتبط با فیزیولوژی انسانی رها باش شکرگذار باش به او توکل کن ایمان داشته باش روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر بزرگ کردن آلت تناسلی مردان از نظر متخصصین هیچ روش درمانی جدید جراحی، برای بزرگ کردن آلت دکتر فرامرز معماری علائم اتواسکلروز کاهش شنوائی تدریجی شایعترین علامت اتواسکلروز است معمولاً در ابتدا افراد تبلیغات پزشکان و آگهی های پزشکی موسس این بیمارستان یعنی دکتر ابوطالب صارمی با انگیزه تحقق بخشیدن آرزوی داشتن فرزند در زوج دکتر بیژن فروغ ماساز درمانی زمانی که ماساژ را به درستی انجام دهید، رفته رفته آرام شده و سیستم عصبی شما از ناحیه مورد کشش دندان پزشکی پزشکان ایران دندان درآوردن نوزادان و راههای کاهش درد دندان درآوردن دستش را داخل دهانش می کند و آب دهان از علمی خونریزی قاعدگی قسمتی از سیکل قاعدگی می باشددر یک سیکل قاعدگی بدن زنان تغییراتی می کند تا هر تنظیم خانواده سایت پزشکان بدون مرز اداره سلامت نوزادان معاونت سلامت بررسی سلامت و دموگرافیک شیر دوشیده شده پستان مرکز جامع سرطان مقالاتمراقبت از بیمار مبتلا به سرطان در مراقبت از بیمار مبتلا به سرطان در منزل راهنمای بیماران و خانواده‌‌‌ها پیشرفت‌‌‌های قیمت کلیه با گروه خونی درمان سنگ کلیه با لیزر



لینک منبع :خروج تومور کلیه با روش سرد کردن

خروج تومور کلیه با روش سرد کردن - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/fa/.../خروج-تومور-کلیه-با-روش-سرد-کردن‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... برای نخستین بار در هرمزگان تومور کلیه یک بیمار با روش سرد کردن از بدنش خارج شد. ایرنا - خارج سازی تومور کلیه با روش سرد کردن برای نخستین بار در ... www.irna.ir/fa/News/82361275/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... خارج سازی تومور کلیه با روش سرد کردن برای نخستین بار در هرمزگان ... بستن شریان اصلی کلیه نهایتا جراح 20 دقیقه زمان برای خروج تومور از کلیه ... خروج تومور کلیه با روش سرد کردن در بندرعباس - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/14/post-12426/‏ - ذخیره شده 1 ساعت قبل ... به گزارش بلاغ، متخصص ارولوژی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت:این تومور در کلیه سمت راست یک خانم بود که به علت بزرگ بودن حجم تومور ... خارج سازی تومور کلیه با روش سرد کردن برای نخستین بار در هرمزگان ... www.salamatnews.com/.../خارج-سازی-تومور-کلیه-با-روش-سرد-کردن-برای-نخستین-بار-در-هرمزگان‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... خارج سازی تومور کلیه با روش سرد کردن برای نخستین بار در هرمزگان ... بستن شریان اصلی کلیه نهایتا جراح 20 دقیقه زمان برای خروج تومور از کلیه ... خروج تومور کلیه با روش سرد کردن در بندرعباس tehrancancer.com/.../3171-خروج-تومور-کلیه-با-روش-سرد-کردن-در-بندرعباس‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... کلینیک امید تهران: برای نخستین بار در هرمزگان تومور کلیه یک بیمار با روش سرد کردن از بدنش خارج شد.به گزارش بلاغ، متخصص ارولوژی ... وبدا خلیج فارس - اخبار > خروج تومور کلیه با روش سرد کردن در ... hums.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=9&pageid=598...‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... خروج تومور کلیه با روش سرد کردن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس. طی یک عمل موفقیت آمیز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تومور کلیه با ... خارج‌سازی تومور کلیه با روش سرد کردن برای نخستین‌بار در هرمزگان 8tag.ir/news/8271061835043893371-11279537730566376792‏ - ذخیره شده خارج‌سازی تومور کلیه با روش سرد کردن برای نخستین‌بار در هرمزگان در یک عمل ... شریان اصلی کلیه نهایتا جراح 20 دقیقه زمان برای خروج تومور از کلیه خواهد داشت و در ... خروج تومور کلیه با روش سرد کردن - خبرگزاری بسیج basijnews.ir/fa/news/8797218/خروج-تومور-کلیه-با-روش-سرد-کردن‏ 25 دسامبر 2016 ... برای نخستین بار در هرمزگان تومور کلیه یک بیمار با روش سرد کردن از بدنش خارج شد. خارج کردن تومور کلیه با روش سرد کردن در بندرعباس - نمایش محتوای ... khalijefars.irib.ir/-/خارج-کردن-تومور-کلیه-با-روش-سرد-کردن-در-بندرعباس‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... برای نخستین بار در هرمزگان تومور کلیه یک بیمار با روش سرد کردن در ... بودن حجم تومور امکان خروج تومور و برداشتن قسمتی از کلیه با روش های ... خروج تومور کلیه با روش سرد کردن | میزان | خبروان khabarone.ir/news/5497553/خروج-تومور-کلیه-با-روش-سرد-کردن‏ 25 دسامبر 2016 ... برای نخستین بار در هرمزگان تومور کلیه یک بیمار با روش سرد کردن از بدنش خارج شد.