مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر بهره‌برداری از اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه

[ad_1]

تصاویر بهره‌برداری از اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه

اولین جاده خورشیدی جهان به نام Wattway در مجموع 2880 پنل خورشیدی دارد که به یکدیگر متصل شده‌اند. تخمین زده می‌شود که این جاده قادر است 280 مگاوات ساعت برق در یک سال تولید کند.

توان تولید برق روزانه این جاده با توجه به وضعیت آب و هوا و فصل به طور تقریبی 767 کیلووات ساعت در روز است که در بهترین شرایط یعنی در روزهای تابستان به 1500 کیلووات در روز نیز افزایش می‌یابد.

هزینه ساخت اولین جاده خورشیدی جهان که توسط دولت فرانسه تامین شده حدود 5.1 میلیون دلار است.

کارشناسان فرانسوی معتقدند در صورتیکه یک چهارم جاده‌های این کشور به پنل‌های خورشیدی مجهز شود، این کشور در تامین انرژی مستقل خواهد شد.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معرفی خاص ترین برج های معروف جهان از لحاظ معماریاین برج ها از تکنولوژی های پیشرفته استفاده میکنند معرفی خاص ترین برج های معروف جهان عصر ایران تصاویری بی نظیر و فوق العاده دیدنی از ویتنام پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام راهنمای دروس گام به گام سوم دبیرستان رشته …راهنمایراهنمای دروس گام به گام سوم دبیرستان رشته ریاضی شامل حل تمرین‌های کتاب درسی، طرح فان وسرگرمیمتن آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام زیباتر از تو زیباتر از تو پیدا نمیشه من بی نارسایی کلیه از تشخیص تا درماندر انتخاب تور لحظه آخری و مناسب به چه نکاتی باید توجه نمود؟ شاید بارها با واژه هایی از داریون نما دلم به یاد تو لبالب از شور است تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است عرض تبریک به پایگاه خبری تحلیلی شهرستان بواناتمردم مزایجان بوانات در روز میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمدص و هفته وحدت پیاده روی آموزشکده نقشه برداریفهرستگان نقشه برداریمقدمه امروزه که در همه جا سخن از اطلاعات و نظامهای اطلاعاتی و اطلاع‌رسانی می‌رود و خبرگزاری مهر خبر فارسیپنتاگون از آزمایش موفق سامانه موشکی ضدماهواره روسیه خبر دادتبریز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتبریزیاقوت حموی در معجم‌البلدان گزارش می‌دهد که نام شهر در زمان دیدار یاقوت از تبریز در معرفی خاص ترین برج های معروف جهان از لحاظ معماری این برج ها از تکنولوژی های پیشرفته استفاده میکنند معرفی خاص ترین برج های معروف جهان از لحاظ عصر ایران تصاویری بی نظیر و فوق العاده دیدنی از ویتنام پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام عکس فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی داریون نما دلم به یاد تو لبالب از شور است تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است عرض تبریک به مناسبت پایگاه خبری تحلیلی شهرستان بوانات مردم مزایجان بوانات در روز میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمدص و هفته وحدت پیاده روی آموزشکده نقشه برداریفهرستگان نقشه برداری صفحه اصلی فهرست نرم افزارهای تخصصی آموزشی نقشه برداری و ژئوماتیک آموزشکده نقشه برداری در تبریز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تبریز یاقوت حموی در «معجم‌البلدان» گزارش می‌دهد که نام شهر در زمان دیدار یاقوت از تبریز در زبان اطلاعات مازندران مازندران سفال گری سفال یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین دست ساخته‌های هنری بشر است که ریشه در اعماق وجود اصطکاک اصطکاک در حرکت سُر خوردن اصطکاک موقعى در عمل خود را نشان مى‌دهد که حرکتى وجود داشته باشد برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات سوالات و در لینک زیر که مربوط به وزارت مسکن و شهرسازی است می توانید پاسخ سوالات برق را ببینید



لینک منبع :تصاویر بهره‌برداری از اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه

تصاویر برای تصاویر بهره‌برداری از اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه بهره‌برداری از اولین جاده خورشیدی جهان - ایسنا www.isna.ir/news/.../بهره-برداری-از-اولین-جاده-خورشیدی-جهان‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... اولین جاده خورشیدی جهان به طول یک کیلومتر در منطقه روستایی واقع در نرماندی فرانسه به بهره‌برداری رسید. اولین جاده خورشیدی جهان - اسپوتنیک https://ir.sputniknews.com/world/201612242092041/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... اولین جاده خورشیدی جهان به طول یک کیلومتر در منطقه روستایی واقع در نرماندی فرانسه ... اولین جاده خورشیدی جهان به طول یک کیلومتر در منطقه روستایی واقع در نرماندی فرانسه به بهره‌برداری رسید. ... هزینه ساخت اولین جاده خورشیدی جهان که توسط دولت فرانسه تامین شده حدود 5.1 میلیون دلار است. ... وارد کردن کد از تصویر. تصاویر بهره‌برداری از اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه - بخونیم ... bekhunim.ir/1395/10/.../تصاویر-بهره‌برداری-از-اولین-جاده-خورش/‏ - ذخیره شده اولین جاده خورشیدی جهان به طول یک کیلومتر در منطقه روستایی واقع در نرماندی فرانسه به بهره‌برداری رسید. تصاویر بهره‌برداری از اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه. اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه | آینده متفاوت جاده ها - کارناوال karnaval.ir/worlds-first-solar-road-france-future/‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه,جاده خورشیدی ,افتتاح اولین جاده خورشیدی در ... برای ساخت و بهره برداری از این جاده، ۵ سال زمان و چیزی نزدیک به 5 ... افتتاح اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه+عکس | بلاغ نیوز | خبروان khabarone.ir/news/.../افتتاح-اولین-جاده-خورشیدی-جهان-در-فرانسه-عکس‏ 24 دسامبر 2016 ... فرانسه این هفته به طور رسمی اولین جاده خورشیدی جهان را افتتاح کرد. این جاده شامل 2880 پنل خورشیدی به طول 1 کیلومتر می‌شود که در دهکده کوچک ... تصاویر بهره‌برداری از اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه | خبر آنلاین ... khabarone.ir/.../تصاویر-بهره‌برداری-از-اولین-جاده-خورشیدی-جهان-در-فرانسه‏ 24 دسامبر 2016 ... اولین جاده خورشیدی جهان به طول یک کیلومتر در منطقه روستایی واقع در نرماندی فرانسه به بهره‌برداری رسید. اولین جاده خورشیدی جهان و افتتاح آن در کشور اروپایی فرانسه!+تصاویر 6op.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%...‏ - ذخیره شده 31 ژانویه 2017 ... اولین جاده خورشیدی جهان به طول یک کیلومتر در منطقه روستایی واقع در نرماندی فرانسه به بهره‌برداری رسید. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، ... افتتاح اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه - عصر پیشرفت www.asrpishraft.com/index.../اولین-جاده-خورشیدی-جهان-در-فرانسه‏ - ذخیره شده 10 فوریه 2017 ... به تازگی در یکی از شهرهای کوچک فرانسه، اولین جاده خورشیدی دنیا بازگشایی ... برای ساخت و بهره برداری از این جاده، ۵ سال زمان و چیزی نزدیک به 5 ... اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه جاذبه ای جدیدشده است+تصاویر www.24khabar.com/.../اولین-جاده-خورشیدی-جهان-در-فرانسه-جاذبه-ای-جدیدشده-استتصاویر/‏ 27 دسامبر 2016 ... اولین جاده خورشیدی جهان در فرانسه جاذبه ای جدیدشده است+تصاویر ... طول یک کیلومتر در منطقه روستایی واقع در نرماندی فرانسه به بهره‌برداری رسید.