مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دانشکده علوم قرآنی؛ حلقه واسط حوزه و دانشگاه

[ad_1]

گروه فعالیت های قرآنی: عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی خمین، گفت: دانشکده علوم قرآنی، حلقه واسطه بین حوزه و دانشگاه است و در این مرکز علمی می توان از هر دو اساتید استفاده کرد.

بخش قرآن تبیان

حلقه واسط حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سید محمد اسماعیلی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی خمین، در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: دانشکده علوم قرآنی، حلقه واسطه بین حوزه و دانشگاه است و در این مرکز علمی می توان از هر دو اساتید استفاده کرد.
وی افزود: اهمیت خاص وحدت حوزه و دانشگاه از آنجا ناشی می شود که افکار و مواضع و عملکردها و تدبیرها و مدیریت های سرچشمه یافته از این دو مرکز با سرنوشت جامعه و کشور اسلامی پیوند و ارتباط پیدا می کند.
حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه وحدت و همبستگی در این دو مرکز دارای آثار و نتایج شگرف وعظیم است تصریح کرد: پیوند و ارتباط حوزه و دانشگاه موجب رشد و پیشرفت های همه جانبه علمی و فرهنگی و استحکام باورها و ارزش ها و هنجارها و ترویج و تحقق قوانین جامع و حیاتبخش اسلام می شود.

همه علوم، علم خداست و شیمی و فیزیک و مکانیک و... نیز علم خدایی است و به همین خاطر کسی که کاشف اسماء و افعال الهی است در حقیقت به دنبال علم خدایی رفته است .

وی با تأکید بر اینکه نباید علوم اسلامی را به حوزه علمیه منحصر کرد گفت: همه علوم، علم خداست و شیمی و فیزیک و مکانیک و... نیز علم خدایی است و به همین خاطر کسی که کاشف اسماء و افعال الهی است در حقیقت به دنبال علم خدایی رفته است .
عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی خمین افزود: با توجه به اهمیت و تأثیر وحدت حوزه و دانشگاه نباید اجرایی شدن این موضوع مهم محدود به  نامگذاری یک روز در سال شود زیرا جهت گیری علمی و عملی ایران بستگی به میزان کارایی و عمکرد آنها دارد.
وی حوزه و دانشگاه را دو رکن بسیار مهم در انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: باید بین حوزه و دانشگاه تبادل اطلاعات با حضور فیزیکی طلّاب و دانشجویان ایجاد شود و با توجه به رسالت تبلیغی و مذهبی حوزه در بعضی پروژه های علمی می توان از حوزویان استفاده کرد.
حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه  فعالیت دفتر همکاری های حوزه و دانشگاه قدم خوبی است افزود: با تعامل بین این دو مرکز علمی و اسلامی می توان پزشک یا مهندس به عنوان مبلغ تربیت کرد.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانشکده هنرردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاعراهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و …راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان ورود به دانشگاه راهنما و ساختار فهم اندیشه سیاسی اسلام تعاملات و ارتباطات ارکان سه‏گانه هر یک از سبدهای معرفتی عقاید سیاسی، اخلاق سیاسی و کلان‌شهر شیراز انسان شناسی و فرهنگانسان‌شناسی، علمی‌ترین رشته علوم انسانی و انسانی‌ترین رشته در علوم استوکالت در دعاوی چک، سفته و رسید عادیهوالوکیل دفتر وکالت و مشاوره حقوقی عدالتنگار وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خبر وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان …مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در پشت نیمکت ایمنا مطرح کرد توجه تنها درصد هفته نامه بین المللی آذرایرانچهارزبانهترجمه متن، صفحات وب و اسناد ویراستار متن‌باز فارسی نسخهٔ ۰۱ هفته نامه بین المللی دانشکده هنر ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان ورود به دانشگاه راهنما و اخبار ساختار فهم اندیشه سیاسی اسلام تعاملات و ارتباطات ارکان سه‏گانه هر یک از سبدهای معرفتی عقاید سیاسی، اخلاق سیاسی و احکام وکالت در دعاوی چک، سفته و رسید عادی هوالوکیل دفتر وکالت و مشاوره حقوقی عدالتنگار وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کارشناس کلان‌شهر شیراز انسان شناسی و فرهنگ تهیه و تنظیم ملیحه درگاهی شیراز مرکز استان فارس، یکی از کلانشهرهای ایران و از مهمترین هفته نامه بین المللی آذرایرانچهارزبانه ترجمه متن، صفحات وب و اسناد ویراستار متن‌باز فارسی نسخهٔ ۰۱ هفته نامه بین المللی فرهنگی خبر وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در پشت نیمکت ایمنا مطرح کرد توجه تنها درصد نظام



لینک منبع :دانشکده علوم قرآنی؛ حلقه واسط حوزه و دانشگاه

دانشکده علوم قرآنی؛ حلقه واسط حوزه و دانشگاه - IQNA iqna.ir/fa/news/.../دانشکده-علوم-قرآنی-حلقه-واسط-حوزه-و-دانشگاه‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... گروه فعالیت‌های قرآنی: عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی خمین، گفت: دانشکده علوم قرآنی، حلقه واسطه بین حوزه و دانشگاه است و در این مرکز علمی ... دانشکده علوم قرآنی؛ حلقه واسط حوزه و دانشگاه - تبیان article.tebyan.net/.../دانشکده-علوم-قرآنی-حلقه-واسط-حوزه-و-دانشگاه‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... گروه فعالیت های قرآنی: عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی خمین، گفت: دانشکده علوم قرآنی، حلقه واسطه بین حوزه و دانشگاه است و در این مرکز علمی ... دانشکده علوم قرآنی؛ حلقه واسط حوزه و دانشگاه | عضو هیئت علمی - قطره www.ghatreh.com/news/.../دانشکده-علوم-قرآنی-حلقه-واسط-حوزه-دانشگاه‏ 14 دسامبر 2016 ... عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی خمین، گفت: دانشکده علوم قرآنی، حلقه واسطه بین حوزه و دانشگاه است و در این مرکز. دانشکده علوم قرآنی؛ حلقه واسط حوزه و دانشگاه - آکا www.akairan.com/havades.../news20161214903988913.html‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... گروه فعالیت های قرآنی: عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی خمین، گفت: دانشکده علوم قرآنی، حلقه واسطه بین حوزه و دانشگاه است و در این مرکز علمی ... دانشکده علوم قرآنی حلقه واسط حوزه و دانشگاه آکا max-news.ir/search/?...دانشکده+علوم+قرآنی+حلقه+واسط+حوزه...دانشگاه...‏ - ذخیره شده دانشکده علوم قرآنی حلقه واسط حوزه و دانشگاه آکا. جستجوی شما با کلمه " دانشکده علوم قرآنی حلقه واسط حوزه و دانشگاه آکا " نتیجه ایی نداشت. دانشکده علوم قرآنی حلقه واسط حوزه و دانشگاه آکا - آی وی نیوز ivnews.ir/search/?...دانشکده+علوم+قرآنی+حلقه+واسط+حوزه...دانشگاه...‏ - ذخیره شده معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از احداث 2 دانشکده جدید در این دانشگاه تا دهه فجر خبر داد. غلامرضا کارگر معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با ... دانشکده علوم قرآنی؛ حلقه واسط حوزه و دانشگاه www.rahekhob.ir/.../دانشکده_علوم_قرآنی؛_حلقه_واسط_حوزه_و_دانشگاه‏ - ذخیره شده دانلود نشست سمن های حوزه سلامت با هیئت رئیسه علوم پزشکی اراک · دانلود فیلم سینمایی ارباب حلقه ها:یاران حلقه – دوبله فارسی · دانلود نیروهای عراقی در دانشگاه موصل. دانشکده علوم قرآنی حلقه واسط حوزه و دانشگاه - رهتا www.rahta.com/.../دانشکده_علوم_قرآنی؛_حلقه_واسط_حوزه_و_دانشگاه‏ - ذخیره شده صاحب‌خبر - حجت‌الاسلام سید محمد اسماعیلی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی خمین، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: دانشکده ... یادگاری های همایش شماره 2 – همایش طعم کارآفرینی www.tamekarafarini.ir/tamekarafarini-2/‏ - ذخیره شده 25 فوریه 2017 ... کسب‌وکارهای نوپا، پای دانشجویان و البته دانشگاه را به صنعت مدرن و تجارت الکترونیک باز کرده و گویا قرار است نقش حلقه واسط بین دانشگاه و صنعت را ایفا کند. ... و فرهنگ کارآفرینی به‌ویژه در حوزه تجارت الکترونیک در دانشگاه علم و صنعت و انتقال ... استاد تمام دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران به ... دانشکده علوم قرآنی ایلام همچنان بلاتکلیف است - خبرگزاری دانشجو ... khabarfarsi.com/u/30102538‏ 22 دسامبر 2016 ... دانشجویان دانشکده علوم قرانی با سماجت تمام با معاونت توسعه دانشگاه علوم .... گروه معارف - رجانیوز: حوزه تهران را باید حلقه واسط میان حوزه های بزرگ و ...