مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش صرع به مدارس برود

[ad_1]

به گزارش شفاف، دکتر غلامرضا زمانی در سی و یکمین همایش انجمن صرع ایران با موضوع «بایدها و نبایدهای صرع در مدرسه»، اظهار داشت: صرع پدیده شایعی است که به طورکلی بین یک تا یک و نیم درصد افراد جامعه به آن مبتلا هستند که تعدادی از این بیماران در میان قشر دانش‌آموزان بوده، لذا توجه اولیای مدرسه به این بیماری حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه صرع همچون سایر بیماری‌ها بایدها و نبایدهایی دارد، گفت: بسیاری از این نبایدها نگاه نادرستی است و لازم است با آموزش و ارتقاء آگاهی مردم اصلاح شود، چرا که این مسئله محدودیت‌های غیرضروری برای بیماران ایجاد می‌کند.

این فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال ادامه داد: مربیان آموزشی لازم است با بایدها و نبایدهای صرع آشنا شوند و این مسئله برای معلمین و مراقبان بهداشت در مدارس بیشتر اهمیت دارد، چرا که کودکان ممکن است در مدرسه دچار حملات صرع  شوند و اقدامات به جا و به موقع معلمین در این راستا می‌تواند پیشگیرانه باشد.

زمانی با اشاره به اینکه صرع مجموعه تشنجاتی است که تمایل به تکرار شدن دارد، افزود: برخی از انواع صرع علت ژنتیک داشته و در واقع ژن سبب انتقال بیماری به فرد شده است. در برخی دیگر نیز، اشکالات ساختاری مغز به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای علت بروز تشنج و صرع است.

وی تصریح کرد: بیشتر آموزش‌ها در جهت کمک به دانش‌آموزان مبتلا به صرع در زمینه مبتلایان ژنتیکی صرع بوده که فرد فیزیک سالم داشته و تفاوتی با سایر افراد ندارد، ولی افرادی که به دلیل مشکلات ساختاری مغز دچار صرع می‌شوند، اکثراً فیزیک بدن و یا ذهن آنها با مشکلاتی مواجه است، بنابراین این افراد کمتر در مدارس عادی همگام با سایر دانش‌آموزان تحصیل می‌کنند.

این فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال با اشاره به برگزاری سی و یکمین همایش انجمن صرع ایران، گفت: لازم می دانیم موضوع آشنایی با صرع در کتب درسی گنجانده شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کتاب کودک، دبستان و پیش دبستاندکتر زمانی فوق تخصص مغز واعصاب کودکان تشنج در کودکان سوال – صرع و تشنج چه تفاوتی با بانک مقالات و تحقیقات آموزشی فرهنگی مدرسه و …مقدمه امروزه واژه استثنایی به کودکانی اطلاق می‌شود، که از جهات مختلف ذهنی، جسمی میگنا لینک های دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس لینک های دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه و استعدادهای درخشان سمپادسالمیگنا عکس انتصاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش …در این مراسم سیدجواد حسینی به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی جایگزین پزشکی ایران عیسی عباسی عطیبه ارسال سلام وقت بخیر من از یک بیماری کتاب کودک، دبستان و پیش دبستانسایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای خدمت وظیفه عمومی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادخدمتوظیفهعمومیخدمت وظیفه عمومی که به آن سربازی اجباری، اجباری، فراخوان خدمت، خدمت ملی و یا به طور پاسخ تمام سوالات در مورد سربازی پایگاه خبری ترازبه گزارش تراز به نقل از نسیم، سردار حمید صدرالسادات در گفتگویی به سوالاتی درباره باطل کردن طلسم به روش قرآنیباطل کردن طلسم قبلا مطالبی مختصر پیرامون انواع سحر و طلسم و چگونگی جلوگیری از آنها و بانک مقالات و تحقیقات آموزشی فرهنگی مدرسه و کودکان استثنایی مقدمه امروزه واژه استثنایی به کودکانی اطلاق می‌شود، که از جهات مختلف ذهنی، جسمی، عاطفی کتاب کودک، دبستان و پیش دبستان دکتر زمانی فوق تخصص مغز واعصاب کودکان تشنج در کودکان سوال – صرع و تشنج چه تفاوتی با میگنا لینک های دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه و لینک های دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه و استعدادهای درخشان سمپادسال میگنا زمان ثبت نام و برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی بعد از تعطیلات پزشکی ایران عیسی عباسی عطیبه ارسال سلام وقت بخیر من از یک بیماری پوستی خدمت وظیفه عمومی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد خدمتوظیفهعمومی خدمت وظیفه عمومی که به آن سربازی اجباری، اجباری، فراخوان خدمت، خدمت ملی و یا به طور عام کتاب کودک، دبستان و پیش دبستان سایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای اطلاعات دهان ودندان بوی بد دهان مشکلی است که در بسیاری از افراد دیده می‌شود، به طوری که در برخی، حتی پس از مسواک پاسخ تمام سوالات در مورد سربازی پایگاه خبری تراز به گزارش تراز به نقل از نسیم، سردار حمید صدرالسادات در گفتگویی به سوالاتی درباره مسائل بیماری صرع به انگلیسی صرع به صورت سرگیجه



لینک منبع :آموزش صرع به مدارس برود

یک درصد افراد جامعه صرع دارند/ آموزش صرع به مدارس برود - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../یک-درصد-افراد-جامعه-صرع-دارند-آموزش-صرع-به-مدارس-برود‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... یک فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال با اشاره به اینکه در حدود یک تا ۱.۵ درصد افراد جامعه مبتلا به صرع هستند، گفت: توجه اولیای مدرسه به این بیماری ... آموزش صرع به مدارس برود | سلامت | خبروان khabarone.ir/news/5502377/آموزش-صرع-به-مدارس-برود‏ 25 دسامبر 2016 ... سلامت نیوز:یک فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال با اشاره به اینکه در حدود یک تا ۱.۵ درصد افراد جامعه مبتلا به صرع هستند، گفت: توجه اولیای مدرسه به ... آموزش صرع به مدارس برود > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/446773/.../اموزش-صرع-به-مدارس-برود‏ - ذخیره شده یک فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال با اشاره به اینکه در حدود یک تا ۱.۵ درصد افراد جامعه مبتلا به صرع هستند، گفت: توجه اولیای مدرسه به این بیماری حائز اهمیت است. آموزش صرع به مدارس برود - تی نیوز tnews.ir/news/b9d876678653.html‏ 25 دسامبر 2016 ... سلامت نیوز :یک فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال با اشاره به اینکه در حدود یک تا ۱.۵ درصد افراد جامعه مبتلا به صرع هستند، گفت: توجه اولیای مدرسه به ... آیا کودکان دچار صرع می توانند به مدرسه بروند؟(ویژه والدین و اولیای مدارس ) www.pezeshk.us/?p=10076‏ - ذخیره شده - مشابه اگر اطلاعات در سطح قابل قبول نیست بهتر است از پایه نکات اصلی را بطور کلی در مورد اختلال صرع توضیح و آموزش داد و سپس راجع به مشکل خاص دانش آموز مبتلا ... یک درصد افراد جامعه صرع دارند آموزش صرع به مدارس برود آکا - لیمو پاتوق limopatogh.ir/search/?q=یک...صرع...آموزش+صرع+به+مدارس+برود+آکا‏ جامعه > آموزش - ایسنا نوشت: معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از فعالیت دو شیفتی تنها 15 درصد از مدارس کشور در سایه همت و مساعدت خیرین مدرسه ساز ... ایرنا - حدود 700 هزار ایرانی مبتلا به صرع هستند - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/17083028/حدود-700-هزار-ایرانی-مبتلا-به-صرع-هستند‏ 25 دسامبر 2016 ... یک درصد افراد جامعه صرع دارند/ آموزش صرع به مدارس برود ... فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال با اشاره به این که مربیان آموزشی لازم است با بایدها و ... خبرآنلاین - افزایش احتمال حملات تشنجی در افراد سیگاری و کم‌خواب ... sahebkhabar.ir/.../افزایش-احتمال-حملات-تشنجی-در-افراد-سیگاری-و-کم-خواب‏ 25 دسامبر 2016 ... دانش > پزشکی - به گزارش ایرنا،مدیر عامل انجمن صرع ایران گفت: کسانی که سیگار زیاد ... یک درصد افراد جامعه صرع دارند/ آموزش صرع به مدارس برود ... آموزش صرع به مدارس برود آکا - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?q=آموزش+صرع+به+مدارس+برود+آکا‏ - ذخیره شده سرپرست دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش، ۲۸ اسفند را آخرین روز فعالیت تمام مدارس کشور در سال ۹۵ اعلام کرد. به گزارش تسنیم، در آخرین هفته کاری سال 95 بسیاری از ... PDF مقاله آموزش برخورد با صرع کودکان - نیازمندیها | نیازمرکزی www.niazemarkazi.com/papers/10005196.html‏ - ذخیره شده - مشابه آموزش برخورد با صرع کودکان,صرع کودکان,علت صرع کودکان,انواع تشنج,مشکلات ... کند یا به زمین بیافتد و همچنین ممکن است کنترل ادرار یا مدفوع خود را از دست بدهد. .... بیشتر کودکان و نوجوانان مبتلا به صرع به مدارس و دانشگاههای معمولی می روند.