مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر خارق‌العاده از اولین برف طی ۴۰ سال گذشته در صحرای بزرگ آفریقا

[ad_1]

تصاویر خارق‌العاده از اولین برف طی ۴۰ سال گذشته در صحرای بزرگ آفریقا

دانش > طبیعت - برای اولین بار در ۴۰ سال گذشته بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا همه را شگفت‌زده کرده است. در پی بارش برف شن‌های نارنجی‌رنگ این منطقه سفیدپوش شدند اما این عمر برف‌ بسیار کوتاه بود و برف‌ها پس از کمتر از یک روز کاملا آب شدند.

 

به گزارش ایندیپندنت،صحرای بزرگ آفریقا بزرگ‌ترین صحرای گرم جهان در شمال آفریقا با مساحتی حدود ۹ میلیون کیلومتر مربع و قدمتی معادل دو و نیم میلیون سال واقع شده‌است. این بیابان بزرگ از غرب به اقیانوس اطلس، از شمال به کوه‌های اطلس و دریای مدیترانه، دریای سرخ و مصر در شرق و از جنوب به سودان و درهٔ رود نیل محدود می‌شود. صحرای بزرگ آفریقا قاره را به دو بخش شمال و منطقه آفریقای سیاه تقسیم می‌کند.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران تصاویری بی نظیر و فوق العاده دیدنی از ویتنام پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام جزئیات همه برنامه‌های تلویزیون در نوروز ۹۵دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شدپول نیوز بحران تازه اقتصاد آفریقا قدرتمندترین زن صنعت اتومبیل‌سازی در سال قیمت نفت جهانی گالری تصاویر تویوتا کرولا اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروهای آتی بازار نسل جدید هیوندای در مشخصات کلی بی ام دبلیو شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف عصر ایران تصاویری بی نظیر و فوق العاده دیدنی از ویتنام پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام عکس گالری تصاویر تویوتا کرولا اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروهای آتی بازار نسل جدید هیوندای در کرمان مشخصات کلی بی ام دبلیو شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند



لینک منبع :تصاویر خارق‌العاده از اولین برف طی ۴۰ سال گذشته در صحرای بزرگ آفریقا

تصاویر برای تصاویر خارق‌العاده از اولین برف طی ۴۰ سال گذشته در صحرای بزرگ آفریقا تصاویر خارق العاده از اولین برف طی ۴۰ سال گذشته در صحرای بزرگ ... donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1150009‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... برای اولین بار در ۴۰ سال گذشته بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا همه را شگفت زده کرده است. در پی بارش برف شن های نارنجی رنگ این منطقه ... اولین برف طی ۴۰ سال گذشته در صحرای بزرگ آفریقا + عکس www.eghtesadnews.com/.../156638-اولین-برف-طی-سال-گذشته-در-صحرای-بزرگ-آفریقا-عکس‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... برای اولین بار در ۴۰ سال گذشته بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا همه را شگفت‌زده کرده است. در پی بارش برف شن‌های نارنجی‌رنگ این منطقه ... تصاویر خارق‌العاده از اولین برف طی ۴۰ سال گذشته در صحرای بزرگ ... www.24khabar.com/.../تصاویر-خارق‌العاده-از-اولین-برف-طی-۴۰-سال-گذشته-در-صحرای-بزرگ-آفریقا/‏ 24 دسامبر 2016 ... به گزارش ایندیپندنت، صحرای بزرگ آفریقا بزرگ‌ترین صحرای گرم جهان در شمال آفریقا با مساحتی حدود ۹ میلیون کیلومتر مربع و قدمتی معادل دو و ... تصاویر خارق العاده از اولین برف طی 40 سال گذشته در صحرای بزرگ ... tnews.ir/news/016476716850.html‏ 26 دسامبر 2016 ... برای اولین بار در 40 سال گذشته بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا همه را شگفت زده کرده است. در پی بارش برف شن های نارنجی رنگ این منطقه ... تصاویر خارق العاده از اولین برف طی 40 سال گذشته در صحرای بزرگ ... tnews.ir/news/9aea76703447.html‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... برای اولین بار در حدود 40 سال گذشته بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا همه را شگفت زده کرده است. در پی بارش برف شن های نارنجی رنگ این منطقه ... تصاویر خارق‌العاده از اولین برف طی 40 سال گذشته در صحرای بزرگ ... jnews.jamaran.ir/news/id/1888372‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... گردآوری جی نیوز : صحرای بزرگ آفریقا بزرگ‌ترین صحرای گرم جهان در شمال آفریقا با مساحتی حدود ۹ میلیون کیلومتر مربع و قدمتی معادل دو و نیم ... تصاویر خارق‌العاده از اولین برف طی 40 سال گذشته در صحرای بزرگ ... khabarone.ir/.../تصاویر-خارق‌العاده-از-اولین-برف-طی-40-سال-گذشته-در-صحرای-بزرگ-آفریقا‏ 25 دسامبر 2016 ... برای اولین بار در حدود 40 سال گذشته بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا همه را شگفت‌زده کرده است. در پی بارش برف شن‌های نارنجی‌رنگ این منطقه ... تصاویر خارق‌العاده از اولین برف طی ۴۰ سال گذشته در صحرای بزرگ ... www.onvan.com/488794/تصاویر-خارق‌العاده-از-اولین-برف-طی-۴۰/‏ تصاویر خارق‌العاده از اولین برف طی ۴۰ سال گذشته در صحرای بزرگ آفریقا. برای اولین بار در ۴۰ سال گذشته بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا همه را شگفت‌زده کرده ... صحرای بزرگ آفریقا بعد از سی و هفت سال سفیدپوش شد!+تصاویر ava-news.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%...‏ - ذخیره شده خبرآنلاین: برای اولین بار در حدود 40 سال گذشته بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا همه را ... تصاویر خارق‌العاده از اولین برف طی ۴۰ سال گذشته در صحرای بزرگ آفریقا.