مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود

[ad_1]

موزیلا قصد دارد با انتشار نسخه چند پردازشی (multi-process) فایرفاکس که از سرعت بسیار بالاتری برخوردار است، کاربران بیشتری را به مرورگر خود جلب کند.

به گزارش صبحانه، موزیلا هر روز به زمان عرضه نسخه چند پردازشی مرورگر فایرفاکس (multi-process Firefox) که از سرعت بالاتر و پاسخگویی سریع تر بهره می برد، نزدیک می شود. این نسخه از مرورگر فایرفاکس حدود ۵ ماه پیش در آگوست معرفی شده بود. به زودی موج عظیمی از کاربران قادر خواهند بود تا عملکرد فوق العاده فایرفاکس چند پردازشی را تجربه کنند. موزیلا مدعی است که فایرفاکس جدید شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی در سرعت پاسخگویی و افزایش ۷۰۰ درصدی در بارگذاری صفحات اینترنتی است.
سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود
نسخه چند پردازشی مرورگر فایرفاکس همانند کروم عمل می کند. عملکرد این مرورگر به این صورت است که محتوای صفحات وب را از رابط کاربری جدا می کند و در نتیجه پایداری و کارآمدی برنامه افزایش می یابد.

اما فایرفاکس مشکلی دارد؛ این مرورگر به خاطر پشتیبانی از افزونه های جانبی، برای تبدیل شدن به یک مرورگر چند پردازشی مراحل پیچیده ای را پیش رو دارد و به همین جهت اجرای این عملیات توسط موزیلا به کندی پیش رفته است. هنگامی که موزیلا برای اولین بار قابلیت چند پردازشی را با نسخه ۴۸ فایرفاکس عرضه کرد، تنها تعداد اندکی از کاربران توانستند آن را آزمایش کنند. به گفته موزیلا طی مدت کوتاهی گروه آزمایش به سرعت به ۵۰ درصد کاربران پایه افزایش پیدا کرد که تقریبا شامل تمام کاربرانی است که روی مرورگر خود افزونه نصب نکرده اند.

سپس با انتشار نسخه های ۴۹ و ۵۰، موزیلا قابلیت چند پردازشی را برای کاربران گروه آزمایشی انتخاب شده ای که فقط افزونه های کاملا تست شده نصب کرده بودند، عرضه کرد. اکنون موزیلا قصد دارد تا در نسخه ۵۱ قابلیت چند پردازشی را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد که در ماه ژانویه (دی) عرضه می شود. بنابر این، در صورتی که شما افزونه ای که با عنوان "ناسازگار” نشانه گذاری شده باشد روی مرورگر خود نداشته باشید، قادرید به زودی از نسخه چند پردازشی استفاده کنید.

اما چرا موزیلا انقدر محتاطانه و با دقت عمل می کند؟ پیش گرفتن این روند توسط موزیلا، نشانه آشکاری از اعتماد کامل این شرکت به پایداری معماری چند پردازشی به کار گرفته شده در فایرفاکس است. هر چند، سازنده فایرفاکس هنوز راه درازی را در پیش رو دارد. فعلا معماری چند پردازشی در فایرفاکس به این معنی است که این مرورگر به جای یک پردازنده از دو پردازنده استفاده می کند؛ یک پردازنده برای رابط کاربری و پردازنده ای دیگر برای پردازش محتوای صفحات وب.

موزیلا می گوید که نسخه های بعدی فایرفاکس از پردازنده های بیش تری برای محتوای صفحات وب استفاده خواهد کرد که قدرت این مرورگر را افزایش می دهد. در حال حاضر نسخه Nightly builds فایرفاکس از دو پردازنده برای محتوای صفحات وب استفاده می کند. یکی از کارکنان شرکت موزیلا به نام  Asa Dotzler می گوید: برنامه موزیلا این است که از نسخه nightly build برای ارزیابی تعداد مناسب پردازنده ها استفاده کرده و در نهایت در نسخه اصلی آن را به کار بگیرد.

قابلیت چند پردازشی تنها ویژگی جدید نسخه بعدی فایرفاکس نیست. موزیلا در حال کار بر روی قابلیت sandboxing نیز هست. این ویژگی یک پردازش امنیتی است که امکان تداخل میان پردازنده ها را کاهش می دهد. Sandboxing قبلا با نسخه ۵۰ فایرفاکس روی ویندوز عرضه شد و در نسخه جدید علاوه بر بهبود، شاهد انتشار آن برای نسخه های مک و لینوکس فایرفاکس نیز خواهیم بود.

منبع : وب سایت کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نرم افزار مرورگر دانلود رایگان نرم افزار مرورگر دانلود رایگاندانلود نرم افزار مرورگر از لینک مستقیم آسان دانلوددانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایل دانلود مرورگر فایرفاکس…نرم افزار مرورگردانلود به کمک آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس میتوانید به صورت امن و با سرعت بالا دانلود افزایش سرعت موزیلا و ……نرم افزار مرورگردانلود نرم افزار افزایش سرعت موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم نرم دانلود نرم افزار مرورگر این مرورگر ایمنی را در برابر ویروس ها و جاسوس افزار ها فراهم می کند دانلود نرم افزار موبایل مرورگر اینترنت کلمات کلیدی مرورگر اینترنت فایرفاکس دانلود واترفاکس موزیلا فایرفاکس ……نرم افزار مرورگردانلود واترفاکس همان مرورگر اما مخصوص سیستم های بیتی دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس محصولی از کمپانی مرورگری امن، مطرح معرفی انواع مرورگر های اینترنتمعرفی انواع مرورگرها در اینجا قصد داریم به بررسی تعدادی از این مرورگرهای اینترنتی مرورگر اینترنت دانلود کدهمرورگر که نسخه جدید آن به تازگی از کمپانی عرضه شده از جمله مرورگر های پرسرعت و نرم افزار مرورگر دانلود رایگان نرم افزار مرورگر دانلود رایگاندانلود نرم افزار مرورگر از لینک مستقیم آسان دانلود دانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایلدانلود دانلود مرورگر فایرفاکس … نرم افزار مرورگر دانلود به کمک آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس میتوانید به صورت امن و با سرعت بالا و دانلود افزایش سرعت موزیلا و گوگل کروم … نرم افزار مرورگر دانلود نرم افزار افزایش سرعت موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم نرم افزاری برای دانلود نرم افزار مرورگر این مرورگر ایمنی را در برابر ویروس ها و جاسوس افزار ها فراهم می کند دانلود نرم افزار موبایل مرورگر اینترنت فایرفاکس کلمات کلیدی مرورگر اینترنت فایرفاکس دانلود واترفاکس موزیلا فایرفاکس بیتی … نرم افزار مرورگر دانلود واترفاکس همان مرورگر اما مخصوص سیستم های بیتی می باشد معرفی انواع مرورگر های اینترنت اما حتما این تجربه را داشته اید که مرورگرهای دیگر به اصلاح کرش می کنند و پردازش آن ها بسته می دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس محصولی از کمپانی مرورگری امن، مطرح مرورگر اینترنت دانلود کده مرورگر که نسخه جدید آن به تازگی از کمپانی عرضه شده از جمله مرورگر های پرسرعت و با



لینک منبع :سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود

سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../سرعت-مرورگر-فایرفاکس-7-برابر-می-شود‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... موزیلا هر روز به زمان عرضه نسخه چند پردازشی مرورگر فایرفاکس (multi-process Firefox) که از سرعت بالاتر و پاسخگویی سریع تر بهره می برد، ... سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/5x556872‏ 7 ژانویه 2017 ... به گزارش صبحانه، موزیلا هر روز به زمان عرضه نسخه چند پردازشی مرورگر فایرفاکس ( multi-process Firefox) که از سرعت بالاتر و پاسخگویی سریع ... سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می‌شود | این لحظه inlahze.com/سرعت-مرورگر-فایرفاکس-7-برابر/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... موزیلا قصد دارد با انتشار نسخه چند پردازشی (multi-process) فایرفاکس که از سرعت بسیار بالاتری برخوردار است، کاربران بیشتری را به مرورگر ... سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود - تی نیوز tnews.ir/news/d45776663809.html‏ 25 دسامبر 2016 ... وب سایت کلیک: موزیلا قصد دارد با انتشار نسخه چند پردازشی (multi-process) فایرفاکس که از سرعت بسیار بالاتری برخوردار است، کاربران ... سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5498442/سرعت-مرورگر-فایرفاکس-7-برابر-می-شود‏ 25 دسامبر 2016 ... موزیلا هر روز به زمان عرضه نسخه چند پردازشی مرورگر فایرفاکس (multi-process Firefox) که از سرعت بالاتر و پاسخگویی سریع تر بهره می برد، ... سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می‌شود | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5498442/سرعت-مرورگر-فایرفاکس-7-برابر-می‌شود‏ 25 دسامبر 2016 ... موزیلا هر روز به زمان عرضه نسخه چند پردازشی مرورگر فایرفاکس (multi-process Firefox) که از سرعت بالاتر و پاسخگویی سریع تر بهره می برد، ... سرعت مرورگر فایرفاکس ۷ برابر می شود - مطالب اینترنتی dars17.rozblog.artseller.ir/post470155.html‏ - ذخیره شده سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود نسخه چند پردازشی مرورگر فایرفاکس همانند کروم عمل می کند. عملکرد این مرورگر به این صورت است که محتوای صفحات وب را ... سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود www.coka.ir/articles/92743/‏ - ذخیره شده سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود موزیلا , فایرفاکس , مرورگر. سرعت مرورگر فایرفاکس ۷ برابر می شود - فارسی بلاگ linkyab123.rzb.fablog.in/view507121.html‏ سرعت مرورگر فایرفاکس 7 برابر می شود نسخه چند پردازشی مرورگر فایرفاکس همانند کروم عمل می کند. عملکرد این مرورگر به این صورت است که محتوای صفحات وب را ... پرتابل مرورگر موزیلا فایرفاکس Portable Mozilla Firefox 20.0 Final rasekhoon.net/.../پرتابل-مرورگر-موزیلا-فایرفاکس-Portable-Mozilla-Firefox-20-0-Final/‏ - ذخیره شده مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود ... یکی از نکاتی که باعث می شود فایرفاکس به یک مرورگر فوق العاده تبدیل ... این مرورگر 7 برابر از اینترنت اکسپلورر و 2.7 برابر از فایرفاکس 2 سریع تر عمل می کند.