مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فواید معجزه آسا عرق بو مادران

[ad_1]
فواید معجزه آسا عرق بو مادران

خبرگزاری آریا-مصرف گیاه بومادران بیشتر به عنوان گیاه دارویی است، هدف ما از گرداوری این مقاله این است که شما را با خواص این گیاه فوق العاده آشنا کنیم تا آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید. بومادران طبع گرم و خشک دارد و در اوایل بهار میروید.

به گزارش خبرگزاری آریا ،برای درمان تنگی سر معده بسیار مفید است. این سبزی برای کسانی که جوش دوران بلوغ میزنند بسیار مفید است.هدف از آوردن بومادران در سبزی‎های روزمره‎ای که استفاده می‎شود این است که بیشتر با این سبزی خوب آشنا شویم و در برنامه غذایی خودمان بگنجانیم.

اگر چنان‎چه عادت ماهانه خانم‎ها براثر سرمازدگی یا ترس نامنظم شد بعد از پاک شدن به مدت 14 روز از دم‎کرده بومادران استفاده کنند. 3 گرم در 150 سی‎سی آب جوشیده به مدت 15 الی 20 دقیقه دم‎کرده میل شود.

 

فواید عرق بومادران
 
فواید دارویی و درمانی عرق بو مادران

 

    ضد تشنج
    قابض
    تب بر
    قاعده آور
    درمان اختلالات بینائی
    قولنج های کبدی
    سنگ کلیه
    درمان ورم مقعد و روده
    بواسیر و تنظیم رگل خانم ها
    دفع سوء هاضمه مفید است.
    درمان ضعف عضله قلب
    احساس گرفتگی و درد در ناحیه قلب
    خواب رفتن دست ها
    خون روی
    وجود خون در ادرار
    رفع خستگی اعصاب
    صرع و جنون های خفیف
    جلو گیری از خون ریزی
    این گیاه معطر تب بر است و بُخور آن به رفع زکام کمک می کند
    پس در زمان سرماخوردگی به کمک شما می آید.
    این گیاه را علف هزار برگ هم می نامند. این گیاه معطر دارای اسانس، اینولین و کمی تانن است و در کشورهای اروپایی به عنوان دارو برای قطع تب استفاده می شود.
    این گیاه بطور خاص تب بُر است. ضماد آن جهت درد سینه مفید است. بُخور و جوشانده آن برای درمان زکام مفید است، پس در زمان سرماخوردگی بسیار مفید است.
    ادرار را زیاد می کند، در نتیجه برای سنگ های کلیه مفید است.
    باد شکن است.
    ماساژ دادن محل درد با روغن بومادران یا گذاشتن سوخته آن بر روی محل زخم ، موجب تسکین درد و جلوگیری از خونریزی می شود.
    در قدیم ضماد بومادران یعنی برگ های تازه آن را که با روغن ترمس ( باقلای مصری ) مخلوط بوده ، بر روی محل کچلی یا روی صورت مردان جوان برای رویش مو قرار می دادند.
    ضماد بومادران برای درد سینه و انواع سردرد استفاده می شود.

 

 

فواید عرق بومادران

 
 نوع مصرف عرق بومادران

 

    یک فنجان در یک لیوان آب سرد صبح و عصر میل شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پزشکی ایران عیسی عباسی عطیبه ارسال سلام وقت بخیر من از یک بیماری میوه درمانی همه چی از همه جامیوه درمانی مقدمه از هزاران سال پیش بشر اولیه و بعدهم انسان متمدن امروزی با موفقیت میوه درمانی همه چی از همه جا میوه درمانی مقدمه از هزاران سال پیش بشر اولیه و بعدهم انسان متمدن امروزی با موفقیت از پزشکی ایران عیسی عباسی عطیبه ارسال سلام وقت بخیر من از یک بیماری پوستی خواص عرق بو مادران فواید عرق بو مادران عرق بو مادران در بارداری خاصیت عرق بو مادران عرق بو مادران



لینک منبع :فواید معجزه آسا عرق بو مادران

فواید معجزه آسای بومادران - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/11289_فواید-معجزه-آسای-بومادران.html/‏ - ذخیره شده - مشابه 29 دسامبر 2013 ... مصرف گیاه بومادران بیشتر به عنوان گیاه دارویی است، هدف ما از گرداوری این مقاله این است که شما را با خواص این گیاه فوق العاده آشنا کنیم تا آن را در ... خاصیت دارویی و درمانی عرق بومادران - دلگرم www.delgarm.com/.../151121-فواید-بی-نظیر-عرق-بو-مادران‏ - ذخیره شده 21 ژانویه 2017 ... خاصیت دارویی و درمانی عرق بومادران:فواید معجزه آسا عرق بو مادران/با دلگرم همراه باشید تا با فواید بی نظیر عرق بو مادران بیشتر آشنا شوید. خواص معجزه آسای بومادران و عرق آن sobhan1352.ir/خواص-معجزه-آسای-بومادران-و-عرق-آن/‏ - ذخیره شده 9 نوامبر 2016 ... خواص معجزه آسای بومادران و عرق آن. بومادران یا بومادران هزاربرگ (در متون طب سنتی حزنبل) گیاهی است از تیرهٔ گل‌ستاره‌ای‌ها از سردهٔ بومادران. گیاهی است ... بومادران و معجزه بومادران - بیتوته www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/bomadaran.html‏ - ذخیره شده - مشابه گیاه بومادران کاشت بومادران بومادران,خواص بومادران,معجزه بومادران,خواص گیاه بومادران, خاصیت بومادران,روغن بومادران,سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی,اختلالات مجاری ادرار ... فواید معجزه آسا عرق بو مادران | مصرف گیاه بومادران بیشتر - قطره www.ghatreh.com/news/nn35236245/فواید-معجزه-آسا-عرق-مادران‏ 26 دسامبر 2016 ... فواید معجزه آسا عرق بو مادران. مصرف گیاه بومادران بیشتر به عنوان گیاه دارویی است، هدف ما از گرداوری این مقاله این است که شما را با خواص این گیاه ... فواید معجزه آسای عرق بومادران - طب روز teberooz.ir/فواید-معجزه-آسای-عرق-بومادران/‏ - ذخیره شده 8 ا کتبر 2016 ... فواید معجزه آسای عرق بومادران عرق بومادران یکی دیگر از گیاهان دارویی که امروز به معرفی ان می پردازیم گیاه دارویی عرق بومادران است .در کتب طب ... خبرگزاری آریا - فواید معجزه آسا عرق بو مادران www.aryanews.com/News/.../فواید-معجزه-آسا-عرق-بو-مادران‏ 26 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا-مصرف گیاه بومادران بیشتر به عنوان گیاه دارویی است، هدف ما از گرداوری این مقاله این است که شما را با خواص این گیاه فوق العاده آشنا ... گیاه بومادران یک گیاه دارویی و یک داروی گیاهی معجزه گر است حتما از آن ... otroj.com/yarrow-is-a-miracle-herb-plant/‏ - ذخیره شده گیاه بومادران یک گیاه دارویی و یک داروی گیاهی معجزه گر است حتما از آن مصرف کنید. ali ghasedi ژانویه 6, 2017 عرق بومادران, عرقیات ارسال دیدگاه 92 بازدید. فواید معجزه آسای بومادران tasalamati.com/e/XkpDa/‏ - ذخیره شده مصرف گیاه بومادران بیشتر به عنوان گیاه دارویی است، هدف ما از گرداوری این مقاله این است که شما را با خواص این گیاه فوق العاده آشنا کنیم تا آن را در برنامه غذایی خود ... خاصیت دارویی و درمانی عرق بومادران - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/12/post-11296‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... فواید معجزه آسا عرق بو مادران. با دلگرم همراه باشید تا با فواید بی نظیر عرق بو مادران بیشتر آشنا شوید. فواید عرق بومادران ...