مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

[ad_1]

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید 

هندوانه میوه بسیار محبوبی است و از آن در صنایع غذایی نیز استفاده های بسیار می شود شما نیز می توانید در خانه خود از آن بهترین استفاده ها را کنید. هندوانه میوه مورد علاقه من در تابستان است. نه تنها آبدار و خوشمزه است، بلکه می توان کارهای زیادی با آن کرد.

 

به تازگی چندین ترفند و دستور غذایی در ارتباط با هندوانه پیدا کرده ام که اگر ببینید عاشقشان می شوید. خودتان این روش های خلاقانه را ببینید:

 

هندوانه را تبدیل به کلمن کنید

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

می دانستید می توانید یک هندوانه بزرگ را به سادگی تبدیل ب یک کلمن شربت کنید؟ برای این کار چند گام ساده نیاز است:

 

۱- آنچه نیاز دارید

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

ابتدا یک شیر آب تکی سبک خریداری می کنید. سپس یک هندوانه بزرگ نیاز دارید. هندوانه را از بالا برش بدهید، داخل آن را خالی کنید، سپس شیر آب را کار بگذارید ( به کمی دقت و تخصص نیاز دارد ). در این مرحله می توانید محتویات هندوانه را تبدیل به شربتی خوشمزه کنید و داخل آن برگردانید، و یا می توانید هر شربتی که دوست داشتید داخل آن بزیزد.

 

پاستیل هندوانه ای درست کنید

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

برای این کار بهتر است از هندوانه کاملا رسیده استفاده کنید. از آنجا که طعم و عطر هندوانه ظریف است می خواهیم بیشترین بهره را از آن ببریم. هندوانه را در مخلوط کن بگذارید و مخلوطش کنید، سپس از صافی ردش کنید تا پالپش گرفته شود، حالا آب هندوانه تازه دارید. از اینجا به بعد ژلاتین روی کار می آید:

 

۱- مقدار ژلاتینی که نیاز دارید را برآورد می کنید.

 

۲- نصف آبی که از هندوانه گرفتید را داخل یک کاسه قرار دهید و ژلاتین را روی آن بریزید.

 

۳- چند دقیقه ای میکس آب هندوانه و ژلاتین را به حال خود رها کنید، ژلاتین حل خواهد شد.

 

۴- باقی آب هندوانه ای که دارید را بردارید و کمی گرم کنید. اجازه ندهید خیلی داغ شود یا به جوش بیاید.

 

۵- میکس ژلاتین و آب هندوانه را به همراه آب هندوانه ای که گرم کردید را داخل ماهی تابه بریزید و روی اجاق گاز قرار دهید. آنقدر بهم بزنید که همه چیز ترکیب و نرم شود. نباید قطعه ژلاتینی دیده شود.

 

۶- باقی موادی که خودتا دوست دارید نظیر عسل یا لیمو را به میکس اضافه کنید.

 

۷- حالا پاستیل آماده است تا درون قلب ها ریخته شود.

 

پاپسیکل هندوانه و خیار

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

مواد لازم:

یک دوم خیار قلمی بزرگ، پوست کنده و قطعه قطعه شده

 

یک هندوانه کوچک، از پوست جدا شده و قطعه قطعه شده

 

یک سوم فنجان شربتی ساده ( حتی آب قند هم قبول است )

 

۲ قاشق چای خوری آب لیموی تازه

 

روش ساخت پاپسیکل:

تمام مواد گفته شده را داخل مخلوط کن قرار دهید و مخلوطشان کنید. میکسی که بدست آورده اید را از یک صافی عبور دهید تا مواد جامدش گرفته شود. توصیه می کنم مایع میکس را درون یک فنجان اندازه گیری بزرگ بریزید تا هنگام ریختنش در قالب ها کارتان ساده شود.

 

مایع را درون قلب های پاپسیکل بریزید، قالب را پر نکنید و کمی جا بگذارید ( میکس خودش جا باز می کند ). اجازه دهید یک ساعت پاپسیکل ها منجمد شوند، سپس از فریزر درشان بیاورید چب ها را اضافه کنید و دوباره داخل فریزر قرار دهید تا برای ۴ یا ۵ ساعت دیگر منجمد شوند، حالا می توانید از این پاپسیکل های خوشمزه لذت ببرید.

 

تبدیل هندوانه به دیس میوه

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

مرحله به مرحله این ابتکار خلاقانه را در تصویر بالا می بینید. فقط کافیست هندوانه را کمی بالا تر از نیمه ببرید، داخلش را خالی کنید و هر طور که دوست دارید میوه ها را در آن بچینید.

 

هندوانه را به این شکل برش دهید

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

شرط می بندم تا به حال نمیدانستید لئوناردو داوینچی درباره خلالی برش دادن هندوانه نوشته بوده است! برای انجام این کار ۴ گام بسیار ساده هست که می توانید در تصویر پایین مشاهده کنید:بعد از انجام این شیوه برش دادن هندوانه با خود می گویید پس من چرا این همه سال چنین کاری نمی کردم؟

 

شربت هندوانه

این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

کار درست کردن شربت هندوانه بسیار ساده است و فکرش را هم نمی کنید که چقدر این شربت خوش طعم است.

 

مواد لازم:

۴ فنجان آب هندوانه

 

شکر – مقدار شکری که استفاده می کنید به اندازه شیرین بودن هندوانه تان بستگی دارد، من یک فنجان شکر استفاده کردم اما شما بسته به سلیقه خود می توانید کمتر یا بیشتر از این مقدار استفاده کنید.

 

روش تهیه:

۱- در یک قابلمه بزرگ و روی حرارت متوسط رو به بالا آب هندوانه را به جوش بیاورید. شکر را به قابلمه اضافه کنید، و حرارت را به متوسط رو به پایین کاهش دهید و اجازه دهید مایع تا زمانی که غلیظ شود به جوش و خروش بیاید، مرتب ترکیب شکر و آب هندوانه را هم بزنید.

 

۲- شربت هندوانه ای که من درست کردم نیم ساعت طول کشید تا غلیظ شود، اما خب راستش را بخواهید من زیاد حواسم به قابلمه نبود و چند باری سر رفت، پس حتما مواظب شربتتان باشید!

 

۳- بعد از اینکه شربت غلیظ شد، اجازه دهید خنک شود، سپس می توانید این شربت را روی بستنی وانیلی و هرچیزی که فکرش را می کنید امتحان نمایید. حتی می توانید با اضافه کردن یخ و آب به مقداری از آن یک نوشیدنی خنک با طعم هندوانه داشته باشید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پاسخ به چند پرسش متداول شما در مورد انتخاب رنگ …از خودتان این سوالات را بپرسید رنگ مورد علاقه شما چیست ؟ چه رنگی را دوست ندارید؟رایانه‌ها چگونه کار می‌کنند؟تشریح کامپیوتربرداشتن فلش شورتکات ها در ویندوز بر روی آیکن شورتکات‌ها در محیط ویندوز، فلش کوچکی پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرسدر گفت و گویی خواندنی صبح زاگرس با یعقوب غفاری از خریداری بهشت بدون تماشا تا حکایت مدروزلباس عروسلباس مجلسیمدروز لباس عروس لباس مجلسی ارایش وزیبایی مدل لباس سرگرمی روانشناسی زناشویی قیمت و مشخصات رنو ساندرو ،تندر ۹۰ هاچ بک …آخرین اخباراین خودرو دارای موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ است که استاندارد آلایندگی یورو۴ را می گذراندبارداری، زایمان، علائم بارداری، علائم زایمان کودکآشنایی با زایمان طبیعیبارداریعلایم بارداریمقاربتلباس باردرایتست باردارینشانه راههای جلوگیری از چاقی شکم، جلوگیری، جلوگیری از، راه …خوردن این مواد سبب پیشگیری از ابتلا به سرطان می شود با خوردن این مرکبات از چاقی و سکته وام مشاغل خانگی و خوداشتغالی به چه کسانی پرداخت …واممشاغلخانگیوتوجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب ثبت‌نام اینترنتی وام خوداشتغالی و خانگی – ……توجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب پاسخ به چند پرسش متداول شما در مورد انتخاب رنگ مشاوره در رنگ از خودتان این سوالات را بپرسید رنگ مورد علاقه شما چیست ؟ چه رنگی را دوست ندارید؟ هنگامی که رایانه‌ها چگونه کار می‌کنند؟تشریح کامپیوتر برداشتن فلش شورتکات ها در ویندوز بر روی آیکن شورتکات‌ها در محیط ویندوز، فلش کوچکی وجود پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس دعوت فوتبالیست بهمئی به اردوی تیم ملی زیر سال ایران آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید مدروزلباس عروسلباس مجلسی مدروز لباس عروس لباس مجلسی ارایش وزیبایی مدل لباس سرگرمی روانشناسی زناشویی اشپزی قیمت و مشخصات رنو ساندرو ،تندر ۹۰ هاچ بک تصاویر خط تولید آخرین اخبار این خودرو دارای موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ است که استاندارد آلایندگی یورو۴ را می گذراند بارداری، زایمان، علائم بارداری، علائم زایمان کودک آشنایی با زایمان طبیعیبارداریعلایم بارداریمقاربتلباس باردرایتست باردارینشانه های راههای جلوگیری از چاقی شکم، جلوگیری، جلوگیری از، راه های خوردن این مواد سبب پیشگیری از ابتلا به سرطان می شود با خوردن این مرکبات از چاقی و سکته مغزی وام مشاغل خانگی و خوداشتغالی به چه کسانی پرداخت می شود واممشاغلخانگیو توجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب مشاهده ثبت‌نام اینترنتی وام خوداشتغالی و خانگی – جدیدترین اخبار توجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب مشاهده



لینک منبع :این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید

تصاویر برای این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید - پارس ناز www.parsnaz.com/ترفندها-را-هندوانه-پیاده-کنید.html‏ - ذخیره شده این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنیدهندوانه میوه بسیار محبوبی است و از آن در صنایع غذایی نیز استفاده های بسیار میشود شما نیز میتوانید در خانه خو. این شیوه ها را روی هندوانه پیاده کنید (9 عکس) - سرزه www.serze.com/شیوه-هندوانه-پیاده-کنید-عکس-2604290/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... این ترفندها را روی هندوانه پیاده کنید عکس شماره 1 ⇩ این شیوه ها را روی هندوانه پیاده کنید هندوانه میوه بسیار دوست داشتنی ای است و از آن در صنایع ... آموزش ترفند جالبی برای پوست کندن هندوانه که موجب شگفت زده شدن ... rooziato.com/.../آموزش-ترفند-جالبی-برای-پوست-کندن-هندوا/‏ - ذخیره شده آموزش ترفند جالبی برای پوست کندن هندوانه که موجب شگفت زده شدن دوستانتان می شود [تماشا ... این ترفند را روی هر نوع هندوانه با هر شکلی می توانید پیاده سازی کنید. 2 مدل باحال برای تزیین هندوانه شب یلدا + آموزش تصویری - شهر مطلب shahrematlab.com/تزیین-هندوانه-شب-یلدا/‏ - ذخیره شده ۱- هندوانه را از عرض به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. ... ۵- در این مرحله به سراغ ساختن دست و پای لاک پشت می رویم. ... روی آنها شیارهای عمودی حکاکی کنید. ... عکاسی با موبایل و ترفندهای عکس گرفتن با گوشی موبایل + عکس و آموزش · 000 12 100x70 2 مدل باحال ... پیاده روی اربعین در آمریکا + تصاویر پیاده روی اربعین در شهر نیویورک ... خانه خود را با این ایده ها یلدایی کنید | چاره چی charechi.com/28780/خانه-خود-را-با-این-ایده-ها-یلدایی-کنید/‏ 19 دسامبر 2016 ... یکی از دغدغه های همیشگی ما در شب یلدا این است که چگونه می توانیم با ایده های خاص ... از مهمانان خود در این شب دوست داشتنی از آب هندوانه یا آب انار استفاده کنید. ... برای شروع می توانید شکل انار را روی مقوا به شکل زیر پیاده کنید و به جای ... ببینید/ با این ترفند کفش های قدیمی و رنگ و رو رفته را دوباره استفاده کنید ... 10 ترفند برای تهیه بهترین سالاد میوه - سپیکام فروشگاه اینترنتی sepicom.com/Post/19‏ - ذخیره شده - مشابه طبیعی است که شما به تعداد زیادی از میوه های فصل تازه دسترسی نداشته باشید. پس لزومی ندارد در مورد این قضیه زیاد سخت گیری کنید. ما توصیه می کنیم از میوه هایی ... با این ترفندها در سال جدید جان تازه‌ای به زندگی مشترکتان ببخشید www.yjc.ir/.../با-این-ترفندها-در-سال-جدید-جان-تازه‌ای-به-زندگی-مشترکتان-ببخشید‏ - ذخیره شده 4 مارس 2017 ... با این ترفندها در سال جدید جان تازه‌ای به زندگی مشترکتان ببخشید ... بیشتری را با همسرتان سپری کنید و به طور مثال با او پیاده روی کنید و درباره ... تریبون - آموزش ترفند جالبی برای پوست کندن هندوانه که موجب شگفت ... 3bune.ir/post/SdoR3YhGeA‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... برای این منظور دو تکه از هندوانه بیضی در شکل و اندازه مورد. پوست یکی از ... این ترفند را روی هر نوع هندوانه با هر شکلی می توانید پیاده سازی کنید. ترفند هایی برای آب کردن چربی های شکم - Hendevaneh.com hendevaneh.com/ترفند-هایی-برای-آب-کردن-چربی-های-شکم/‏ - ذخیره شده اگر بدون هیچ ورزش هوازی فقط روی عضلات شکم تان کار کنید، عضلات شکم ... فعالیت های هوازی مثل استفاده از تردمیل، الپتیکال، دوچرخه ثابت،پیاده روی،شنا فقط ۲۰ ... این جوری تحرک ماهیچه‌های شکم خود را افزایش می‌دهید و باعث آب کردن چربی های ... رژیم غذایی کم چربی : رژیم کم چرب با مقدار زیادی میوه ها و سبزیجات تازه داشته باشید.