مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یادداشت های قرآنی ملاصدرا چاپ می شود

[ad_1]

یکی از نسخه شناسان اثری را با افزودن توضیحات و مقدمه ای بر نسخه ای که به دست خط ملاصدرا و درباره یادداشت ها و نکات قرآنی وی بوده است، منتشر می کند.

بخش قرآن تبیان

یادداشت های قرآنی ملاصدرا

تبیان به نقل از حجت الاسلام والمسملین محمد برکت، کارشناس نسخ خطی در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، از نگارش مقدمه و توضیحاتی درباره نسخه ای از ملاصدرا خبر داد و گفت: این نسخه به دست خط ملاصدرا درباره یادداشت ها و نکات قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه ملاصدرا در سال 1050 هجری قمری دار فانی را وداع گفته است،  افزود: این نسخه تاکنون شناخته نشده بود و در کتابخانه ای در شیراز قرار دارد که در جریان فهرست نویسی نسخ خطی به آن برخورد کرده و مدت ها درصدد چاپ آن بودم که سازمان میراث مکتوب آن را به چاپ می رساند.

این نسخه شناس در ادامه افزود: این نسخه 300 صفحه است که سه بخش را شامل می شود. یادداشت های اولیه یا پیش نویس قرآنی بخشی از آن است. بخشی دیگر از آن به تفسیر آیه نور برمی گردد و بخش دیگر نیز به انتخاب ملاصدرا از دو تفسیر نجم الدین و تأویلات قرآنی عبدالرزاق کاشانی بر می گردد.

وی با بیان اینکه ملاصدرا بخش های مهم این تفاسیر را انتخاب کرده است، تاکید کرد: تلاش من برای شناسایی این نسخه و شناساندن آن به علاقه مندان بوده است که به صورت ژسی از دو تصویر به چاپ می رسد.


 

تفسیر حکیم؛ تطبیق آیات با مباحث مبتلا به جامعه

تفسیر حکیم؛ تطبیق آیات با مباحث مبتلا به جامعه

کاخ گلستان میزبان نقاشی خط های قرآنی

کاخ گلستان میزبان نقاشی خط های قرآنی

سفارش اهل بیت(ع) به خوش نویسی قرآنی

سفارش اهل بیت(ع) به خوش نویسی قرآنی

میراثی که خوشنویس قرآنی عمان از خود برجای گذاشت

میراثی که خوشنویس قرآنی عمان از خود برجای گذاشت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دغدغه‌های اخلاق و دین وبسایت دکتر سید حسن …فضیلت نوشتن حیوان نویسا مهارتی گریزناپذیر چرا می نویسیم؟ چگونه بنویسیم؟ چقدر قرآن ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادقرآنمشخصات عنوان کتاب آسمانی دین اسلام لقبها قرآن کریم، قرآن مجید نام‌های مشهور قرآن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگیسی و دومین نشست علمی مرکز تحقیقات امام علی ع نخبگان از دیدگاه امام علیع همایش ملی به مناسبت روز بزرگداشت ملاصدرا ماجرای مکاشفه …ملاصدرا، هنگامی که در کهک زندگی می‌کرد، برای عرض ادب و توسل به بارگاه کریمه اهل بیت پرسش و پاسخ لب المیزانبا سلام خدمت استاد عزیز نظرتون در مورد این گفتگویی که در یکی از شبکه های اجتماعی صورت سید روح‌الله خمینی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…خمینی در خانواده‌ای به دنیا آمد که سابقه فعالیت‌های دینی و مذهبی در آن به قرن‌ها قبل جستار آزاداندیشی بسم‌ الله‌ الرحمن ‌الرحیم سیاست‌های کلی علم و فناوری نظام آموزش عالی، تحقیقات و جستار تمدن‌سازی نوین اسلامیجستار بیانات رهبری کلیدواژه تمدن‌سازی نوین اسلامیمعرفی مفاخر و بزرگان شیعه علامه حلی، مرجع تقلید …خبرگزاری فارس علامه حلی هنوز به بلوغ و سن تکلیف نرسیده بود که به مقام عالى اجتهاد اصفهانخیلی وقته که می خوام در خصوص محله قینان اطلاعاتی را ارائه کنم که خدا را شکر امروز بخشی دغدغه‌های اخلاق و دین وبسایت دکتر سید حسن اسلامی اردکانی فضیلت نوشتن حیوان نویسا مهارتی گریزناپذیر چرا می نویسیم؟ چگونه بنویسیم؟ چقدر بنویسیم؟ قرآن ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد قرآن سوره فهرست سوره‌های قرآن سوره مکی سوره مدنی آیه جزء قرآن حروف مقطعه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سی و دومین نشست علمی مرکز تحقیقات امام علی ع نخبگان از دیدگاه امام علیع همایش ملی رمضان به مناسبت روز بزرگداشت ملاصدرا ماجرای مکاشفه صدر المتألهین در ملاصدرا، هنگامی که در کهک زندگی می‌کرد، برای عرض ادب و توسل به بارگاه کریمه اهل بیت فاطمه پرسش و پاسخ لب المیزان با سلام خدمت استاد عزیز نظرتون در مورد این گفتگویی که در یکی از شبکه های اجتماعی صورت گرفت سید روح‌الله خمینی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد خمینی در خانواده‌ای به دنیا آمد که سابقه فعالیت‌های دینی و مذهبی در آن به قرن‌ها قبل برمی جستار آزاداندیشی بسم‌ الله‌ الرحمن ‌الرحیم سیاست‌های کلی علم و فناوری نظام آموزش عالی، تحقیقات و فناوری جستار تمدن‌سازی نوین اسلامی جستار بیانات رهبری کلیدواژه تمدن‌سازی نوین اسلامی معرفی مفاخر و بزرگان شیعه علامه حلی، مرجع تقلید ساله و به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، در ادامه معرفی مفاخر و بزرگان شیعه، در این اصفهان خیلی وقته که می خوام در خصوص محله قینان اطلاعاتی را ارائه کنم که خدا را شکر امروز بخشی از



لینک منبع :یادداشت های قرآنی ملاصدرا چاپ می شود

یادداشت های قرآنی ملاصدرا چاپ می شود - تبیان article.tebyan.net/345796/یادداشت-های-قرآنی-ملاصدرا-چاپ-می-شود‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... یکی از نسخه شناسان اثری را با افزودن توضیحات و مقدمه ای بر نسخه ای که به دست خط ملاصدرا و درباره یادداشت ها و نکات قرآنی وی بوده است، منتشر می ... یادداشت‌های قرآنی ملاصدرا چاپ می‌شود - بساتین manuscripts.ir/fa/.../4510-یادداشت‌های-قرآنی-ملاصدرا-چاپ-می‌شود‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... یکی از نسخه‌شناسان اثری را با افزودن توضیحات و مقدمه‌ای بر نسخه‌ای که به دست‌خط ملاصدرا و درباره یادداشت‌ها و نکات قرآنی وی بوده است، منتشر می‌کند ... یادداشت های قرآنی ملاصدرا چاپ می شود | یکی از نسخه شناسان - قطره www.ghatreh.com/news/nn35236649/یادداشت-های-قرآنی-ملاصدرا-چاپ-شود‏ 26 دسامبر 2016 ... یکی از نسخه شناسان اثری را با افزودن توضیحات و مقدمه ای بر نسخه ای که به دست خط ملاصدرا و درباره یادداشت ها و نکØ. یادداشت های قرآنی ملاصدرا چاپ می شود - رادیو جوان - بلاگ خوان radiojavan78.rzb.h5h.ir/post577686.html‏ - ذخیره شده این نسخه شناس در ادامه افزود: این نسخه ۳۰۰ صفحه است که سه بخش را شامل می شود. یادداشت های اولیه یا پیش نویس قرآنی بخشی از آن است. بخشی دیگر از آن به تفسیر ... سایت عنوان | یادداشت‌های قرآنی ملاصدرا چاپ می‌شود www.onvan.com/490299/یادداشت‌های-قرآنی-ملاصدرا-چاپ-می‌شو/‏ یادداشت‌های قرآنی ملاصدرا چاپ می‌شود. گروه ادب: یکی از نسخه‌شناسان اثری را با افزودن توضیحات و مقدمه‌ای بر نسخه‌ای که به دست‌خط ملاصدرا و درباره یادداشت‌ها و نکات ... یادداشت های قرآنی ملاصدرا چاپ می شود - رادیو جوان - بلاگ خوان radiojavan78.rzb.bloges.ir/post496912.html‏ - ذخیره شده یادداشت های قرآنی ملاصدرا چاپ می شود. یکی از نسخه شناسان اثری را با افزودن توضیحات و مقدمه ای بر نسخه ای که به دست خط ملاصدرا و درباره یادداشت ها و نکات قرآنی وی ... یادداشت های قرآنی ملاصدرا چاپ می شود - رادیو جوان - رز بلاگ - متفاوت ... radiojavan78.rozblog.com/.../یادداشت-های-قرآنی-ملاصدرا-چاپ-می-شود.html‏ 26 دسامبر 2016 ... یکی از نسخه شناسان اثری را با افزودن توضیحات و مقدمه ای بر نسخه ای که به دست خط ملاصدرا و درباره یادداشت ها و نکات قرآنی وی بوده است، منتشر می ... یادداشت‌های قرآنی ملاصدرا چاپ می‌شود 20khabar.com/news/.../یادداشت-های-قرآنی-ملاصدرا-چاپ-می-شود‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... این نسخه‌شناس در ادامه افزود: این نسخه 300 صفحه است که سه بخش را شامل می‌شود. یادداشت‌های اولیه یا پیش‌نویس قرآنی بخشی از آن است. بخشی دیگر از ... یادداشت‌های قرآنی ملاصدرا چاپ می‌شود - Shia News - Shafaqna shia.shafaqna.com/FA/IR/827404‏ یادداشت‌های قرآنی ملاصدرا چاپ می‌شود. گروه ادب: یکی از نسخه‌شناسان اثری را با افزودن توضیحات و مقدمه‌ای بر نسخه‌ای که به دست‌خط ملاصدرا و درباره یادداشت‌ها و نکات ... یادداشت های قرآنی ملاصدرا چاپ می شود - تماشای انلاین و دانلود فیلم و ... www.rahekhob.ir/ch/یادداشت_های_قرآنی_ملاصدرا_چاپ_می_شود‏ یادداشت های قرآنی ملاصدرا چاپ می شود. دانلود خرید سی دی آموزش چاپ سیلک اسکرین روی پارچه پلاستیک · دانلود آموزش چاپ سیلک اسکرین دستی سیلک اسکرین دستی در ...