مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین شرکت یک تریلیون دلاری جهان

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سال ۲۰۱۵ بود که سهام شرکت اپل به بالاترین ارزش خودش رسید و ارزش این شرکت را به ۷۱۰ میلیارد دلار رساند. اتفاقی که باعث شد اپل اولین شرکتی باشد که به ارزش بالای ۷۰۰ میلیارد دلار دست پیدا کرده است.

 

 آیا مایکروسافت به اولین شرکت دنیا با ارزش یک تریلیون دلار تبدیل می‌شود

 

البته سهام اپل در چند وقت گذشته با کاهش ارزش روبه‌رو شد و اکنون ارزش این شرکت به ۶۱۷ میلیارد دلار رسیده است. در حالت کلی هم باید به این موضوع اشاره کنیم که سه شرکت اپل، آلفابت و مایکروسافت که به عنوان ارزشمند‌ترین شرکت‌های دنیا به حساب می‌آیند، می‌توانند به اولین شرکت‌هایی تبدیل شوند که ارزش آن‌ها به بالای یک تریلیون می‌رسد.

به‌تازگی «مایکل مارکوفسکی» (Michael Markowski) از سازمان تحقیقاتی Equities.com گفته که مایکروسافت شانس بیشتری برای تبدیل شدن به یک شرکت تریلیون دلاری را دارد. مایکروسافت از آنجایی که روی نرم‌افزار بیشتر تمرکز دارد می‌تواند حوزه‌های فعالیت خودش را به سرعت گسترش دهد. حتی خرید سایت LinkedIn روی ارزش سهام این شرکت تاثیر گذار بود. مایکروسافت یک شبکه‌ی اجتماعی را خرید که اکثر کاربرانش از افراد حرفه‌ای تشکیل شده‌اند و شغل‌هایی با درآمد بالا دارند.

البته مایکروسافت برای اینکه بتواند به ارزش ۱ تریلیون دلار دست پیدا کند باید ارزش سهام خودش را دو برابر افزایش دهد. این اتفاق با افزایش کاربران شبکه‌ی اجتماعی LinkedIn رخ می‌دهد. اگر این شبکه‌ی اجتماعی تا سال ۲۰۲۰ به ۷۰۰ میلیون کاربر دست پیدا کند، ارزش سهام مایکروسافت قطعا بالاتر می‌رود.

در ادامه می‌توانید ارزش سهام برخی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی را ببینید:

  •     Apple $617 billion
  •     Alphabet $548 billion
  •     Microsoft $492 billion
  •     Amazon $359 billion
  •     Facebook $333 billion

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تاریخچه پروفایل سازمانی درباره سامسونگ …تاریخچه سامسونگ سامسونگ از زمان تاسیس خود به عنوان یک شرکت کوچک صادراتی در تائگو کره نمونه‌ها و داستان‌های کاهش هزینه نظام تولید به موقع اولین بار در کارخانه تویوتا در سال به وقوع پیوست و سایه تهدید غول‌های اقتصادیدنیای اقتصاد نشریه اکونومیست سرمقاله این هفته خود را به موضوع شرکت‌های بزرگ اختصاص پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه هامعرفی و در نمایشگاه توسط شرکت هوآوی ۲۰ ۱۰ ۱۳۹۱ همانند سال گذشته اقتصاد و صنعت در ماه ژانویه گذشته شی رییس جمهوری چین به تهران سفر کرد در آن سفر ۱۷ توفاق‌نامه تجاری عربستان بزرگترین راز نفتی جهان را می‌فروشدسقوط قیمت نفت خام از سال به این سو، بودجه عربستان سعودی را آنقدر دچار مشکل کرده که حقوقی خلیج فارستابلو خیابان خلیج فارس در مرکز قاهره جنگ تابلوها نام خیابان وزرا در اوایل انقلاب بعد سامسونگ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسامسونگتاریخچه گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنازیگمار گابریل برای دومین بار پس از توافق هسته‌ای به تهران می‌آید سفر میلیارد آرشیو اخبار بانکی جدول نرخ ارز ارز آخرین نرخ تغییر لحظه ای درصد ریال دلار آمریکا یورو تاریخچه پروفایل سازمانی درباره سامسونگ سامسونگ تاریخچه سامسونگ سامسونگ از زمان تاسیس خود به عنوان یک شرکت کوچک صادراتی در تائگو کره تا نمونه‌ها و داستان‌های کاهش هزینه نظام تولید به موقع اولین بار در کارخانه تویوتا در سال به وقوع پیوست و از سال سایه تهدید غول‌های اقتصادی دنیای اقتصاد نشریه اکونومیست سرمقاله این هفته خود را به موضوع شرکت‌های بزرگ اختصاص و پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه ها معرفی و در نمایشگاه توسط شرکت هوآوی ۲۰ ۱۰ ۱۳۹۱ همانند سال گذشته، هوآوی سامسونگ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد سامسونگ تاریخچه گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و اقتصاد و صنعت کپی از خودروی پورشه ماکان در چین عکس قیمت برخی خودروهای در بازار جدول سوپرایز فراری عربستان بزرگترین راز نفتی جهان را می‌فروشد سقوط قیمت نفت خام از سال به این سو، بودجه عربستان سعودی را آنقدر دچار مشکل کرده که مدتی حقوقی خلیج فارس نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا زیگمار گابریل برای دومین بار پس از توافق هسته‌ای به تهران می‌آید سفر میلیارد یورویی وزیر آرشیو اخبار بانکی جدول نرخ ارز ارز آخرین نرخ تغییر لحظه ای درصد ریال دلار آمریکا یورو درامد یک تریلیون دلاری مافیا



لینک منبع :اولین شرکت یک تریلیون دلاری جهان

اولین شرکت یک تریلیون دلاری جهان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../اولین-شرکت-یک-تریلیون-دلاری-جهان‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... اتفاقی که باعث شد اپل اولین شرکتی باشد که به ارزش بالای ۷۰۰ ... آیا مایکروسافت به اولین شرکت دنیا با ارزش یک تریلیون دلار تبدیل می‌شود. تصاویر برای اولین شرکت یک تریلیون دلاری جهان اولین شرکت یک تریلیون دلاری جهان را میشناسید؟ - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../اولین-شرکت-تریلیون-دلاری-جهان-را-میش.html‏ - ذخیره شده سال ۲۰۱۵ بود که سهام شرکت اپل به بالاترین ارزش خودش رسید و ارزش این شرکت را به ۷۱۰ میلیارد دلار رساند. اتفاقی که باعث شد اپل اولین شرکتی باشد که به ارزش ... مایکروسافت به زودی به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری تبدیل می شود pishroara.co/news/29786595370‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... بنابر ادعاهای تحلیلگران، تنها رقیب مایکروسافت برای تبدیل شدن به اولین شرکت یک تریلیون دلاری جهان، کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت است. اولین شرکت یک تریلیون دلاری تاریخ جهان ! - مشاورین دیجیتال modigi.ir/اولین-شرکت-یک-تریلیون-دلاری-تاریخ-جهان/‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... بی شک مایکروسافت غول نرم افزاری جهان شانس فوق العاده ای برای مبدل شدن به اولین شرکت یک تریلیون دلاری جهان دارد . در دوسال قبل اپل از نظر ... آیا مایکروسافت به اولین شرکت دنیا با ارزش یک تریلیون دلار تبدیل ... https://www.digikala.com/.../آیا-مایکروسافت-اولین-شرکت-دنیا/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... سال ۲۰۱۵ بود که سهام شرکت اپل به بالاترین ارزش خودش رسید و ارزش این شرکت را به ۷۱۰ میلیارد دلار رساند. اتفاقی که باعث شد اپل اولین شرکتی ... مایکروسافت اولین شرکت تریلیون دلاری خواهد بود! » اندیشکده اقتصاد blog.daneshnamah.net/699-trillion-dollar-microsoft.html‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... اندیشکده اقتصاد » اقتصاد جهان » مایکروسافت اولین شرکت تریلیون دلاری ... حدود یک سال پیش ارزش سهام اپل از ۷۱۰ میلیارد دلار تجاوز می‌کرد، در آن ... مایکروسافت با کنار زدن اپل اولین شرکت یک تریلیون دلاری خواهد شد ... www.techbook.ir/.../مایکروسافت-با-کنار-زدن-اپل-اولین-شرکت-یک-تریلیون-دلاری-خواهد-شد‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... البته انتظار می‌رود مایکروسافت از این دو شرکت سبقت‌گرفته و به‌عنوان اولین شرکت یک تریلیون دلاری جهان معرفی شود. پنج شرکت با ارزش در حوزه ... اجتماعی » اولین شرکت یک تریلیون دلاری جهان - اخبار - پیچک www.khabar.pichak.net/اجتماعی/اولین_شرکت_یک_تریلیون_دلاری_جهان‏ 26 دسامبر 2016 ... د که اکثر کاربرانش از افراد حرفه‌ای تشکیل شده‌اند و شغل‌هایی با د. اپل، نخستین شرکت یک تریلیون دلاری | ITIRAN itiran.com/d/61896‏ - ذخیره شده - مشابه ... دلار در هر سهم نیز خواهد رسید و اپل اولین شرکتی خواهد بود که به شرکت یک تریلیون دلاری آمریکا تبدیل می شود. ... اپل هم اکنون نیز پرارزش‌ترین شرکت جهان است.