مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد

[ad_1]

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس گزارش‌های مذکور مستندات و شواهدی مبنی بر سرطان زا بودن پارازیت ها وجود ندارد اما اگر حرف و ادعای تازه ای در این زمینه وجود دارد درخواست می شود تا مسئولان در کمیسیون بهداشت حضور یابند و این مستندات را ارایه دهند.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با یادآوری اظهارات معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مبنی بر تاثیر پارازیت ها در ابتلا به سرطان، افزود: در مجلس گذشته مسئولان مربوطه گزارش هایی در زمینه نقش پارازیت ها بر سلامت افراد به کمیسیون بهداشت و درمان ارایه کردند که این گزارش همه ادعاها مبنی بر تاثیرگذاری پارازیت ها در بروز سرطان ها را رد می کرد.
 
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس گزارش‌های مذکور مستندات و شواهدی مبنی بر سرطان زا بودن پارازیت ها وجود ندارد اما اگر حرف و ادعای تازه ای در این زمینه وجود دارد درخواست می شود تا مسئولان در کمیسیون بهداشت حضور یابند و این مستندات را ارایه دهند.
 
این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: تا زمانی که صحت ادعای تاثیر پارازیت ها بر سلامت افراد مشخص نشود نمی توان از مسئولان مربوطه سوال کرد اما اگر مدارکی چنین اظهاراتی را اثبات می کند باید ارایه شده تا بتوان پیرامون آن وارد عمل شد و از مسئولان پرسش هایی را مطرح کرد.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات تکنیکی ارایه شده در کمیسیون بهداشت، اعلام شد که اگر فاصله پارازیت‌ها با افراد بیشتر از دو متر باشد تاثیر خود را از دست می‌دهد این درحالی است که امروزه عنوان می شود امواج موبایل نیز بر سلامت افراد تاثیرگذار بوده و شدت آن از پارازیت ها نیز بیشتر است لذا اگر قرار باشد تاثیر پارازیت ها مشخص شود لازم است تاثیر امواج موبایل نیز مورد بررسی واقع شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف تایید خطرناک بودن پارازیت‌ها بدترین نوع …تایید خطرناک بودن پارازیت‌ها بدترین نوع سرطان در ایرانپایگاه خبری شفاآنلاین حوزه سلامت و بهداشتجامع ترین مجله سلامت درمان و آموزش پزشکی و بهداشت جسمی و جنسی و زمینه حوزه سلامت الف تایید خطرناک بودن پارازیت‌ها بدترین نوع سرطان در ایران تایید خطرناک بودن پارازیت‌ها بدترین نوع سرطان در ایران پایگاه خبری شفاآنلاین حوزه سلامت و بهداشت جامع ترین مجله سلامت درمان و آموزش پزشکی و بهداشت جسمی و جنسی و زمینه حوزه سلامت



لینک منبع :واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد

واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../واکنش-پزشکیان-به-تاثیر-پارازیت-ها-بر-سلامت-افراد‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس گزارش‌های مذکور مستندات و شواهدی مبنی بر ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت ها بر سلامت افراد | نماینده - قطره www.ghatreh.com/news/.../واکنش-پزشکیان-تاثیر-پارازیت-سلامت-افراد‏ 26 دسامبر 2016 ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت ها بر سلامت افراد. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس گزارش های مذکور مستندات و شواهدی مبنی بر ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد|عصر اترک www.atraknews.com/new.aspx?id=2761611‏ 26 دسامبر 2016 ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد,. به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با یادآوری اظهارات معاون تحقیقات و فناوری ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت ها بر سلامت افراد - پایگاه اطلاع ... tnews.ir/news/f1b576739227.html‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس گزارش های مذکور مستندات و شواهدی مبنی بر سرطان زا بودن پارازیت ها وجود ندارد اما اگر حرف و ادعای ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../واکنش-پزشکیان-به-تاثیر-پارازیت‌ها-بر-سلامت-افراد/‏ 24 دسامبر 2016 ... مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با یادآوری اظهارات معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مبنی بر تاثیر پارازیت ها در ابتلا به سرطان، افزود: در ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد - نیوز پارسی newsparsi.com/واکنش-پزشکیان-به-تاثیر-پارازیت-ها-بر-سلامت-افراد-263742.html‏ - ذخیره شده 28 مارس 2017 ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس گزارش‌های مذکور مستندات و شواهدی مبنی بر ... هرلحظه، واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد harlahze.com/اخبار.../واکنش-پزشکیان-به-تاثیر-پارازیت-ها-بر-سلامت-افراد‏ 26 دسامبر 2016 ... نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت بر اساس گزارش های مذکور مستندات و شواهدی مبنی بر سرطان زا بودن پارازیت ها وجود ندارد اما اگر حرف و ادعای تازه ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت ها بر سلامت افراد - دانلود فیلم www.vavo.ir/.../واکنش_پزشکیان_به_تاثیر_پارازیت_ها_بر_سلامت_افراد‏ - ذخیره شده واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت ها بر سلامت افراد. دانلود :: برنامه دست خط با حضور مسعود پزشکیان+ · دانلود . خاطره ی دکتر #پزشکیان از حضور بهمراه ... واکنش پزشکیان به تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد - ماه سرا www.mahsara.com/?p=28970‏ 26 دسامبر 2016 ... نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس گزارش‌های مذکور مستندات و شواهدی مبنی بر سرطان زا بودن پارازیت ها وجود ندارد اما اگر حرف و ادعای ... واکنش پزشکیان به خبر تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد | نیوزفا khabarpu.com/k.php?u...2YbbjNmI2LLZgdin‏ واکنش پزشکیان به خبر تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد - نیوزفا | خبرپو.