مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

11 هزار کانال تلگرامی با بیش از 5000 عضو

[ad_1]
ایسنا: رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور از فعالیت نزدیک به 170 هزار کانال فارسی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

مسعود اسدپور  اظهار کرد: رشد سریع شبکه های اجتماعی و فراگیری آن در  دنیای امروز  تاثیر چشمگیری بر ارتباطات اجتماعی گذاشته و همین امر باعث شده تا جامعه به الزامات و قوانین جدید در فضای مجازی نیاز پیدا کند.

 

 ۱۱ هزار کانال تلگرامی بیش از ۵۰۰۰ عضو دارند / ۳ میلیارد بازدید در روز

وی با اشاره به اهمیت شناسایی کانال‌های فعال در شبکه های اجتماعی و ثبت آنها به عنوان یک رسانه رسمی در کشور گفت: در حال حاضر از میان ۱۷۰ هزار کانال تلگرامی فارسی زبان بیش از ۱۱ هزار  و ۱۰ کانال دارای بیش از ۵۰۰۰ عضو هستند. کانال‌های تلگرام روزانه به طور متوسط حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مطلب منتشر می‌کنند که در مجموع بین ۲.۵ تا ۳ میلیارد بازدید را طی یک روز رقم میزنند.

اسدپور با بیان این که هر کاربر ایرانی تلگرام به طور متوسط در ۱۳ کانال عمومی عضو است و روزانه نزدیک به ۱۰۰ مطلب در این کانال‌ها مطالعه می‌کند، تاکید کرد: از کانال های فعال در شبکه اجتماعی تلگرام ۳۲ کانال بالای ۵۰۰ هزار عضو و ۷ کانال نیز بیش از یک میلیون عضو دارند که نشان می دهد این کانالها تاثیر اجتماعی بسیار بالایی دارند.

رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور تصریح کرد: اگرچه تلگرام به تنهایی سرانه مطالعه کشور را بالا برده و امر اطلاع رسانی را سرعت داده و کم هزینه کرده اما با توجه به این که بیشتر کانال‌های پربازدید در حوزه سرگرمی و خبر فعالیت می‌کنند، سطح مطالعه، سطح نازلی است و نشان می دهد برای استفاده صحیح از این حجم عظیم وقت آزاد و پتانسیل موجود، باید فرهنگ سازی گسترده‌ای صورت گرفته و با آموزش مناسب، مهارتهای رسانه‌ای کاربران افزایش یابد. در این صورت آفات استفاده از این شبکه‌ها کاهش یافته و کارکرد این شبکه‌ها از کاربردهای محدود سرگرمی و فوق برنامه به کاربردهای جدی‌تر و متنوع‌تر مانند حوزه‌های آموزشی، تربیتی، علمی، اقتصادی، خدماتی ومهارت افزایی گسترش خواهد یافت.

وی با اشاره به تاثیر شبکه ملی اطلاعات بر ایجاد فضای مجازی سالم و مفید در کشور اعلام کرد: شورای عالی فضای مجازی با تصویب الزامات شبکه ملی اطلاعات، موجبات ایجاد ارتباطات سالم و مفید در فضای مجازی را فراهم کرده است که به زودی با راه اندازی کامل آن شاهد بهبود فضای ارتباطی کشور در دنیای مجازی خواهیم بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران تصاویری بی نظیر و فوق العاده دیدنی از ویتنام پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ الف کارخانه تولید گوشی در آستانه تعطیلیبعد از برجام هر روز یک گشایش بعد از ارج و کارخانه ی قند و الانم شرکت معتبر که الحق عضویت در بهترین گروه های تلگرام لینک عضویت ……آموزش مرتبط با وبتلگرام دارای گروه های بسیار زیاد و مفیدی است که برای ورود به آن ها از لینک های زیر چرا حزب الله تنها در موارد محدودی از عملیات استشهادی …تصاویر دیده نشده از ویلای آقای وزیر در لواسان پروژه خانه دار کردن مردم در مقایسه محل آگهی‌ها و نیازمندی‌های املاک و مستغلاتفرجام تلگرام چه می شود؟ تمامی کانال‌های پرطرفدار تلگرام یک‌ماهه شناسایی شده و …خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاز هر ۵ نفر یک نفر به فشار خون مبتلا است شناسایی ۵۱ هزار تبعه غیرمجاز در ایران خانه های فروش مرغ بومی تخمگذاراصلاح نژاد شدهمرغ تخمگذار بومی مرغ بومی هر گردی گردو نیست قبل از هر چیز ذکر این مهم قابل تامل است مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر الف ایجاد جو ضد کارمندان بانکسایت محترم الف بسیار بسیار از روحیه فساد ستیزی شما تشکر می کنیم اما فکر نمیکنید بعضی عصر ایران تصاویری بی نظیر و فوق العاده دیدنی از ویتنام پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام عکس موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز الف کارخانه تولید گوشی در آستانه تعطیلی بعد از برجام هر روز یک گشایش بعد از ارج و کارخانه ی قند و الانم شرکت معتبر که الحق و عضویت در بهترین گروه های تلگرام لینک عضویت در هر گروه به … آموزش مرتبط با وب عضویت در بهترین گروه های تلگرام لینک عضویت در هر گروه به همراه ثبت رایگان لینک سوپر گروه چرا حزب الله تنها در موارد محدودی از عملیات استشهادی استفاده تصاویر دیده نشده از ویلای آقای وزیر در لواسان پروژه خانه دار کردن مردم در مقایسه محل سکونت خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری از هر ۵ نفر یک نفر به فشار خون مبتلا است شناسایی ۵۱ هزار تبعه غیرمجاز در ایران خانه های زیر آگهی‌ها و نیازمندی‌های املاک و مستغلات فرجام تلگرام چه می شود؟ تمامی کانال‌های پرطرفدار تلگرام یک‌ماهه شناسایی شده و … » فروش مرغ بومی تخمگذاراصلاح نژاد شده مرغ تخمگذار بومی مرغ بومی هر گردی گردو نیست قبل از هر چیز ذکر این مهم قابل تامل است که مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده الف ایجاد جو ضد کارمندان بانک سایت محترم الف بسیار بسیار از روحیه فساد ستیزی شما تشکر می کنیم اما فکر نمیکنید بعضی مواقع



لینک منبع :11 هزار کانال تلگرامی با بیش از 5000 عضو

11 هزار کانال تلگرامی با بیش از 5000 عضو - برترین ها www.bartarinha.ir/.../11-هزار-کانال-تلگرامی-با-بیش-از-5000-عضو‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور از فعالیت نزدیک به 170 هزار کانال فارسی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد. 11 هزار کانال تلگرامی بیش از 5000 عضو دارند - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/28/1589732‏ 28 دسامبر 2016 ... 11 هزار کانال تلگرامی بیش از 5000 عضو دارند ... وی با اشاره به اهمیت شناسایی کانال‌های فعال در شبکه های اجتماعی و ثبت آنها به عنوان یک رسانه رسمی ... 11 هزار کانال تلگرامی بیش از 5000 عضو دارند / 3 میلیارد بازدید در روز ... khabarfarsi.com/u/30349131‏ 26 دسامبر 2016 ... 11هزارکانال تلگرامی با بیش از 5000 عضو. آرمان پرس l رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور از فعالیت نزدیک به 170 هزار کانال فارسی در شبکه ... 11 هزار کانال و شبکه اجتماعی با بیش از پنج هزار عضو در کشور وجود دارد 8tag.ir/news/8708375724823488076-9696604211695824034‏ - ذخیره شده 15 فوریه 2017 ... 11 هزار کانال و شبکه اجتماعی با بیش از پنج هزار عضو در کشور وجود دارد. ... ساماندهی کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی با بیش از 5000 عضو و ... وجود 11 هزار کانال‌ تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی بالای 5000 عضو www.poolnews.ir/.../وجود-11-هزار-کانال‌-تلگرامی-و-شبکه‌های-اجتماعی-بالای-5000-عضو‏ - ذخیره شده 16 فوریه 2017 ... وجود 11 هزار کانال‌ تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی بالای 5000 عضو ... اعلام کرده که تاکنون ۴۷۰۰ کانال و گروه با بیش از ۵۰۰۰ عضو ثبت رسمی شدند. 11 هزار کانال با بیش از 5000 عضو در تلگرام فعالیت دارند - تی نیوز tnews.ir/news/e60776775244.html‏ 26 دسامبر 2016 ... رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور از فعالیت نزدیک به 170 هزار کانال فارسی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد. هرلحظه، فعالیت 11 هزار کانال تلگرامی با بیش از 5000 عضو در ایران harlahze.com/اخبار.../فعالیت-11-هزار-کانال-تلگرامی-با-بیش-از-5000-عضو-در-ایران‏ 26 دسامبر 2016 ... رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور از فعالیت نزدیک به 170 هزار کانال فارسی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد به گزارش پایگاه خبری ماد مسعود ... 11 هزار کانال تلگرامی با بیش از 5000 عضو - مفیدستان mofidestan.ir/11-هزار-کانال-تلگرامی-با-بیش-از-5000-عضو/‏ 27 دسامبر 2016 ... ایسنا: رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور از فعالیت نزدیک به ۱۷۰ هزار کانال فارسی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد. مسعود اسدپور اظهار کرد: رشد ... 11 هزار کانال‌ تلگرامی و شبکه‌ اجتماعی بالای 5000 عضو وجود دارد sedayiran.com/.../11-هزار-کانال‌-تلگرامی-و-شبکه‌-اجتماعی-بالای-5000-عضو-وجود-دارد‏ - ذخیره شده 16 فوریه 2017 ... 11 هزار کانال‌ تلگرامی و شبکه‌ اجتماعی بالای 5000 عضو وجود دارد ... ساماندهی کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی با بیش از ۵۰۰۰ دنبال‌کننده و الزام ... آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم ... digiato.com/article/.../راهنمای-ثبت-کانال-تلگرام-ساماندهی-2/‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... از این پس ادامه فعالیت کانال های پرجمعیت تلگرامی بدون دریافت مجوز از ... لحظه 11 هزار و 10 کانال تلگرامی با بیش از 5 هزار کاربر شناسایی شده که ...