مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کارآفرینان به سمت اقتصاد نوآور حرکت کنند

[ad_1]

قم - ایرنا - عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: کارآفرینان با ارائه طرح های جدید به سمت اقتصاد نوآور که امروزه در جهان رشد روزافزونی داشته است حرکت کنند.

خسرو سلجوقی روز سه شنبه در همایش تولید محتوای ایرانی و توسعه کسب و کار در سالن جلسات اتاق بازرگانی قم افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد نوآوری تاکید کرده اند و در راستای تحقق منویات ایشان، ابزارهای لازم برای حضور کارآفرینان در این حوزه فراهم شده است.
وی افزود: اقتصاد نوآوری محور اصلی اقتصاد دنیا شده است و شاهد رشد و کارآیی آن در حوزه های مختلف هستیم از این رو باید به سمت این نوع اقتصاد قدم برداشت تا بتوانیم در اقتصادکشورمان نهادینه کنیم.
وی با اشاره به اینکه کارآفرینان باید با نگاه مثبت در جامعه فعالیت کنند، گفت: این نوع نگاه همراه با تفکر انتقادی می تواند طرح های جدید را ارائه کند تا رشد اشتغالزایی و توسعه اقتصادی در جامعه را به همراه داشته باشد.
سلجوقی ادامه داد: کارآفرینان با ارائه طرح های نو یک درصد جامعه را تشکیل می دهند که این امر باید در جامعه امروزی که بر گرفته از فناوری های جدید است افزایش پیدا کند.
وی بیان داشت: باید جامعه به گونه ای آماده شود که کارآفرینان در کنار رقابت با یکدیگر، همفکر هم باشند و از تخریب که یکی از موانع رسیدن به پیشرفت است خودداری کنند.
وی با بیان این که فناوری اطلاعات در کشورمان با روند رو به رشدی همراه است گفت: باید همگام با سایر کشورها در این حوزه حرکت کرده و از توان کارآفرینان بهره ببریم تا بتوانیم در سطح بین المللی جایگاه مناسبی را کسب کنیم.
سلجوقی ادامه داد: اگر بتوانیم کشورمان را بر اساس فناوری اطلاعات در عرصه بین المللی مطرح و طرح های فناورانه را ارائه کنیم، وضعیت خوب اقتصادی را خواهیم داشت.
وی خاطر نشان کرد: فناوری اطلاعات بر ارکان حجم اطلاعات، سرعت نرخ تولید اطلاعات و تنوع اطلاعات استوار است و هر ایده نو و فناورانه می تواند نقش کلیدی در اقتصاد کشور ایجاد کند.
همایش تولید محتوای ایرانی و توسعه کسب و کار در راستای ترغیب کارآفرینان به ایجاد کارهای فناورانه و جذب آنان در حوزه های مختلف درقم برگزار شد.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری **انتشاردهنده: جعفرمسلمی

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشنایی با کارآفرینی مقاله در راهکار مدیریتکسب و کارهای کوچک الزاماً کارآفرینانه نیستند، خلاقیت و به دنبال فرصت ها بودن لازمه محسن رنانی کارآفرین؛ شغل آفرین نیست ویژگی …همایشی با موضوع کارآفرینی به مناسبت هفته پژوهش در تالار صدر دانشکده اقتصاد دانشگاه خبرگزاری اقتصاد ایرانمرکز مطالعات کاربردی مالی اسلامی افتتاح شد آغاز تزریق منابع جدید به صندوق‌های سهامصفحه اصلی موسسه فرزانصلاحیت موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان برای آموزش های سلامت به تایید سازمان خبرگزاری تسنیم نقش شرکت‌های دانش بنیان در …نقشخبرگزاری تسنیم نقش شرکت های دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله مسائل و مباحث فکرآفرینان فردا بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر …به فردا بیاندیشیم،در امروز زندگی کنیم،از گذشته بیاموزیمفردا همین امروزی است که نقش شرکت ها در توسعه مسئولیت اجتماعی آکانقش شرکت ها در توسعه مسئولیت اجتماعی بنا به گزارش آکاایران مدیریت منابع انسانی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …نامه معتمدی به رئیس صدا و سیما دلیل اصرار برای حضور من در آن برنامه کذایی در شب یلدا مدرسه عالی کسب و کار ماهاندوره دوره دوره های …دوره ،دوره و به سبک مدرسه کسب و کار ماهانبرند تخصصی در برگزاری دوره های یک ایرانی در بوستون برادر من، خواهر من، به این میگن آدرس تهران، سعادت آباد، کوی فراز، پلاک آشنایی با کارآفرینی مقاله در راهکار مدیریت کسب و کارهای کوچک الزاماً کارآفرینانه نیستند، خلاقیت و به دنبال فرصت ها بودن لازمه خبرگزاری اقتصاد ایران اختلاف پرداخت ها در نظام سلامت بیش از ۳ برابر نباشد مصر بار دیگر بر حل سیاسی بحران سوریه محسن رنانی کارآفرین؛ شغل آفرین نیست ویژگی یک کارآفرین همایشی با موضوع کارآفرینی به مناسبت هفته پژوهش در تالار صدر دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان صفحه اصلی موسسه فرزان صلاحیت موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان برای آموزش های سلامت به تایید سازمان مدیریت و خبرگزاری تسنیم نقش شرکت‌های دانش بنیان در تحقق راهبرد خبرگزاری تسنیم نقش شرکت های دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله مسائل و مباحث فراموش فکرآفرینان فردا بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی به فردا بیاندیشیم،در امروز زندگی کنیم،از گذشته بیاموزیمفردا همین امروزی است که دیروز نقش شرکت ها در توسعه مسئولیت اجتماعی آکا نقش شرکت ها در توسعه مسئولیت اجتماعی بنا به گزارش آکاایران مدیریت منابع انسانی ماتیس مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی نامه معتمدی به رئیس صدا و سیما دلیل اصرار برای حضور من در آن برنامه کذایی در شب یلدا چه بود؟ مدرسه عالی کسب و کار ماهاندوره دوره دوره های سازمانی دوره ،دوره و به سبک مدرسه کسب و کار ماهانبرند تخصصی در برگزاری دوره های دلیل که نباید از اتوماسیون اداری شرکت همکاران سیستم نرمافزار از لحاظ مفهومی تحلیل های سیستم تا حدود درصد تغییر کرده و به سمت پیچیدگی رفته است



لینک منبع :کارآفرینان به سمت اقتصاد نوآور حرکت کنند

ایرنا - کارآفرینان به سمت اقتصاد نوآور حرکت کنند www.irna.ir/fa/News/82363928/‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... قم - ایرنا - عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: کارآفرینان با ارائه طرح های جدید به سمت اقتصاد نوآور که امروزه در جهان رشد روزافزونی ... کارآفرینان به سمت اقتصاد نوآور حرکت کنند | ایرنا vista.ir/cdn/32260255‏ قم - ایرنا - عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: کارآفرینان با ارائه طرح های جدید به سمت اقتصاد نوآور که امروزه در جهان رشد روزافزونی داشته است حرکت کنند. کارآفرینان به سمت اقتصاد نوآور حرکت کنند - The AtoZdaily www.atozdaily.com/fa/irna/1482852403483‏ قم - ایرنا - عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: کارآفرینان با ارائه طرح های جدید به سمت اقتصاد نوآور که امروزه در جهان رشد روزافزونی داشته است حرکت ... اخبار پارسیک - کارآفرینان به سمت اقتصاد نوآور حرکت کنند news.parseek.com/Url/?id=13395387‏ کارآفرینان به سمت اقتصاد نوآور حرکت کنند. کارآفرینان به سمت اقتصاد نوآور حرکت کنند - espeli.ir www.espeli.ir/.../کارآفرینان+به+سمت+اقتصاد+نوآور+حرکت+کنند‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... قم - ایرنا - عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: کارآفرینان با ارائه طرح های جدید به سمت اقتصاد نوآور که امروزه در جهان رشد روزافزونی ... ایران باید از منبع محور به سمت اقتصاد نوآوری حرکت کند www.basijnews.ir/.../ایران-باید-از-منبع-محور-به-سمت-اقتصاد-نوآوری-حرکت-کند‏ - ذخیره شده 27 ژانویه 2016 ... ایران باید از منبع محور به سمت اقتصاد نوآوری حرکت کند ... درصد کارآفرینان در کشور ما 99 درصد کارجو هستند در حالی که به سرعت می‌توانیم فضای ... اقتصاد باید به سمت " نوآوری" سوق پیدا کند - سامانه ها-صفحه اصلی portal.irtobacco.com/portal/home/module/News/.../page-3401.aspx?NewsId...‏ 15 فوریه 2016 ... اقتصاد باید به سمت " نوآوری" سوق پیدا کند ... به جامعه اطلاعاتی و جایگاه جدید که سه انقلاب اینترنت، دیجیتال و کارآفرینی در حال تحول آن ... وی تاکید کرد: حرکت در مسیر تبدیل دانشگاه‌ها به سمت و سوی دانشگاه‌های "نوآور محور" باید در ... لزوم رسیدگی به شکایات و رفع خلأهای قانونی کسب‌وکارهای اینترنتی ... www.4gnews.ir/article/2454‏ - ذخیره شده امروزه راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی تبدیل به شایع‌ترین روش برای کارآفرینی شده است؛ از طراحی و ... این در حالی است که باید بین آن‌ها اتحاد ایجاد شده و به سمت فعالیتی هم‌افزا حرکت کنند. .... ضرورت‌ها و پیش‌نیازهای حرکت به سمت اقتصاد نوآور چیست؟ کارآفرینی چیست و کیست؟ - موسسه سیب سرخ ساحل www.sibinst.com/مقالات/7.../84-کارآفرینی-چیست-و-کیست؟.html‏ - ذخیره شده 18 آوریل 2017 ... علاوه‌ بر این‌ کارآفرینی‌ به‌ ریسک‌پذیری‌، نوآوری‌ و کنش‌کارآفرینانه‌ هم‌ نیاز دارد. بر اساس‌ نظریات‌ اقتصادی‌ و تجارب‌ حاصله‌ در اقتصادهای‌ رو به‌ رشد، ..... کمک می کند تا حرکتی مستمر و بدون سردرگمی و مستقیم به سمت هدف داشته باشد. برلین، میزبان کنفرانس کارآفرینان حوزه تکنولوژی ایران | اقتصاد ... www.dw.com/fa-ir/برلین-میزبان...کارآفرینان.../a-18471610‏ - ذخیره شده - مشابه 23 مه 2015 ... برلین، میزبان کنفرانس کارآفرینان حوزه تکنولوژی ایران ... صورتی که اقتصاد ایران به سمت یک اقتصاد نوآور دانش‌محور حرکت کند می‌تواند میلیون‌ها ...