مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماهی قرمزی به نام اوباما

[ad_1]

ماهی قرمزی به نام اوباما

دانش > دانش - همشهری آنلاین:
دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما را برای یک ماهی قرمز زیبای گرمسیری که در صخره‌های مرجانی زندگی می‌کند انتخاب کرده‌اند.

براساس گزارش ساینس الرت، این ماهی که نام علمی آن توسانویدس اوباما است،‌ در ماه ژوئن طی عملیات اکتشافی توسط غواصان در منطقه‌ای حفاظت‌شده که باراک اوباما امسال آن را وسعت بیشتری بخشید،کشف شد.

ماهی

دلیل این نامگذاری تلاش‌های اوباما در راستای حفظ محیط زیست در این منطقه حفاظت‌شده بوده‌است. با وسعت بخشیدن به این منطقه که Papahānaumokuākea نام دارد، وسعت آن اکنون به یک میلیون و 508 هزار و 870 کیلومتر مربع رسیده‌ و اکنون به بزرگترین منطقه طبیعی حفاظت‌شده در جهان تبدیل شده‌است.

ماهی اوباما به رنگ صورتی روشن و زرد استو به خانواده تاسانویدس تعلق دارد. غواصان این ماهی را در عمق 91 کتری از سطح آب کشف کرده‌اند. این دومین گونه جدید ماهی است که تاکنون در این منطقه کشف شده‌است، ماهی دیگر در ماه آگوست سال 2016 در همین منطقه و طی عملیاتی اکتشافی کشف شده‌است.

همچنین، این اولین باری نیست که نام اوباما روی گونه‌ای از جانداران قرار می‌گیرد، نام او برای یک نوع عنکبوت،‌گونه‌ای از کرم‌ها، نوعی مارمولک منقرض شده و نوعی ماهی آب شیرین نیز انتخاب شده‌است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ماهی قرمز ماهی قرمز کاراسیوس آراتیس که آن را ماهی طلایی نیز می گویند از جمله نخستین ماهیهایی پایگاه اطلاع رسانی رجا چطور در دفاع مقدس با آن پیچیدگی می توان به یک جوان همدانی اعتماد کرد تا امروز یک ژنرال هیچ خط قرمزی در برخورد با جرم و فساد ندارم برای …بله تمام ارگانها به کارمندان خود تسهیلات یا یا میلیونی بنا به بنیه آن نهاد با باز گالری عکس های روز گالری عکس های روزعکس دیدنی روزتصاویر زیباتصویرهای زیبادیدنی های جالبتصاویر ایران استایل مجله اینترنتی ، پورتال خبری و سبک …دهه ی ۸۰ ستارگان تلویزیون تا به الان به گزارش ایران استایل در دهه ی ۸۰ که هنوز شبکه آخرین وضعیت متروی شهر جدید پردیس – جدیدترین …آخرینوضعیتمترویشهرجدیدایسنا مدیر عامل شهر جدید پردیس روش اجرای متروی شهر جدید پردیس را دادن زمین از سوی اگر بچه دار نمی شوید، بخوانیدپرشین پرشیااگر بچه دار نمی شوید، بخوانیدباروری و ناباروری و بچه دار شدن از مسائل همسران استاگر خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریهشدار حداد عادل به اصولگرایان روایت سی ان اس نیوز از انتصاب ضد ایرانی ترامپ روابط الف گرم مزاج هستید یا سرد مزاج؟مزاج شما از چه نوعی است؟ صفراوی، سوداوی، دموی یا بلغمی شاید وقتی این اسم‌ها را می ماهی قرمز ماهی قرمز کاراسیوس آراتیس که آن را ماهی طلایی نیز می گویند از جمله نخستین ماهیهایی هستند پایگاه اطلاع رسانی رجا رونمایی از جدیدترین دستاورد برجام استناد امریکا به قطعنامه برجامی برای جلوگیری از سفر الف هیچ خط قرمزی در برخورد با جرم و فساد ندارم برای روشن هیچ خط قرمزی در برخورد با جرم و فساد ندارم برای روشن شدن افکار عمومی و برخورد با هرگونه سوء گالری عکس های روز گالری عکس های روزعکس دیدنی روزتصاویر زیباتصویرهای زیبادیدنی های جالبتصاویر عاشقانه ایران استایل مجله اینترنتی ، پورتال خبری و سبک زندگی دهه ی ۸۰ ستارگان تلویزیون تا به الان به گزارش ایران استایل در دهه ی ۸۰ که هنوز شبکه ها آخرین وضعیت متروی شهر جدید پردیس – جدیدترین اخبار ایران و آخرینوضعیتمتروی ایسنا مدیر عامل شهر جدید پردیس روش اجرای متروی شهر جدید پردیس را دادن زمین از سوی مسوولین اگر بچه دار نمی شوید، بخوانیدپرشین پرشیا اگر بچه دار نمی شوید، بخوانیدباروری و ناباروری و بچه دار شدن از مسائل همسران استاگر بچه خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری هشدار حداد عادل به اصولگرایان روایت سی ان اس نیوز از انتصاب ضد ایرانی ترامپ روابط بانکی الف گرم مزاج هستید یا سرد مزاج؟ مزاج شما از چه نوعی است؟ صفراوی، سوداوی، دموی یا بلغمی شاید وقتی این اسم‌ها را می‌خوانید به نام خدا به نام عشق هو رمان قرعه به نام سه نفر به نام خدایی که انواع به نام خدا عکس به نام خدا به نام خداوند جان و خرد رمان دختری به نام مروارید



لینک منبع :ماهی قرمزی به نام اوباما

ماهی قرمزی به نام اوباما - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/356831‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما را برای یک ماهی قرمز زیبای گرمسیری که در صخره‌های مرجانی زندگی می‌کند انتخاب کرده‌اند. تصاویر برای ماهی قرمزی به نام اوباما ماهی قرمزی به نام اوباما - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/27/1588506‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما را برای یک ماهی قرمز زیبای گرمسیری که در صخره‌های مرجانی زندگی می‌کند انتخاب کرده‌اند. ماهی قرمزی به نام اوباما | همشهری | خبروان khabarone.ir/news/5542171/ماهی-قرمزی-به-نام-اوباما‏ 27 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما را برای یک ماهی قرمز زیبای گرمسیری که در صخره‌های مرجانی زندگی می‌کند انتخاب کرده‌اند. ماهی قرمزی به نام اوباما - تی نیوز tnews.ir/news/506f76825505.html‏ 27 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما را برای یک ماهی قرمز زیبای گرمسیری که در صخره های مرجانی زندگی می کند انتخاب کرده اند. ماهی قرمزی به نام اوباما - شبکه اینترنتی آفتاب tnews.ir/news/a6af76893421.html‏ 27 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما را برای یک ماهی قرمز زیبای گرمسیری که در صخره های مرجانی زندگی می کند انتخاب کرده اند. ماهی قرمزی به نام اوباما | همشهری آنلاین - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/cdn/32253483‏ 27 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما را برای یک ماهی قرمز زیبای گرمسیری که در صخره‌های مرجانی زندگی می‌کند انتخاب کرده‌اند. ماهی قرمزی به نام اوباما | سرویس خبری servicekhabari.com/334025‏ 27 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما را برای یک ماهی قرمز زیبای گرمسیری که در صخره‌های مرجانی زندگی می‌کند انتخاب کرده‌اند. ماهی قرمزی به نام اوباما | دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما - قطره www.ghatreh.com/news/nn35261147/ماهی-قرمزی-نام-اوباما‏ 27 دسامبر 2016 ... دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما را برای یک ماهی قرمز زیبای گرمسیری که در صخره های مرجانی زندگی می کند انتخØ. محققان نام این ماهی را «اوباما» گذاشتند! +عکس www.fardanews.com/.../محققان-نام-این-ماهی-را-اوباما-گذاشتند-عکس‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... +عکس. دانشمندان یک گونه ماهی تازه کشف شده را به اسم "اوباما" نامگذاری کردند. ... اوباما. محققان هنوز نام رسمی علمی این گونه را اعلام نکرده‌اند، اما می‌گویند که حتما نام اوباما در آن خواهد آمد. .... رئیسی: برای مقابله بافسادخط قرمزی نداریم ...