مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری

[ad_1]

 

کد مطلب: 429284

تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری

بخش دانش و فناوری الف،8 دی95

مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در کشور تولید شد.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۹

خبرگزاری فارس، محمد دریایی مجری این طرح با بیان اینکه کارتریج لیزری تولید ایران به دلیل نوآوری استفاده شده در آن، مقرون به صرفه‌ترین کارتریج است، گفت: پرمصرف‌ترین و رایج‌ترین کارتریج مورد استفاده در ایران با یک بار شارژ حدود ٢٥٠٠ برگ کاغذ را پرینت می‌گیرد، در حالیکه این کارتریج تولید داخل با قیمت‌ کمتر امکان چاپ 7 هزار برگ در هر بار شارژ را دارد.

وی از درخواست برای ثبت اختراع این نوآوری خبر داد و گفت: تولید این محصول نوآورانه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در کشور است.

به گفته وی، این محصول برای تمامی مدل‌های رایج پرینتر تولید شده و بیش از ١٠٠ نوع کارتریج مطابق با پرینترهای موجود در بازار ایران تولید خواهد شد که با توجه به مزیت‌های رقابتی آن نسبت به محصولات خارجی، علاوه بر بازار ایران، بازار کشورهای همسایه نیز برای صادرات مدنظر قرار دارد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ کارتریج لیزری

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری مقرون‌ به …عبارات کلیدی مازندمجلس مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و الف تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزریمقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری مقرون‌ به …عبارات کلیدی تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری صرفه‌جویی میلیون دلاری با تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزریبه گزارش خبرگزاری فارس، محمد دریایی مجری این طرح با بیان اینکه کارتریج لیزری تولید تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزریتولیدمقرونبهصرفهتولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در تولید مقرون به صرفه ترین کارتریج لیزری آکاتولید مقرون به صرفه ترین کارتریج لیزری مقرون به صرفه ترین کارتریج لیزری در تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری …تولیدکارتریجلیزریتولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری مازندمجلس مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج تولید مقرون به صرفه ترین کارتریج لیزریمقرون به صرفه ترین کارتریج تولید مقرون به صرفه ترین کارتریج لیزری تولید مقرون تولید مقرون به صرفه ترین کارتریج لیزریمقرون به صرفه ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و با تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزریمقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و چاپگر لیزری یا جوهر افشان؟ مساله این است راستش مدتی بود که قصد داشتم یک پرینتر برای خودم دست و پا کنم و به همین خاطر یه نیمچه تحقیقی



لینک منبع :تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری

تازه‌های دنیای فناوری تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری www.farsnews.com/13951006001252‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در ... تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری www.shabakekhabari.ir/تولید-مقرون‌به-صرفه‌ترین-کارتریج-لی/‏ - ذخیره شده تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری. الف - تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری alef.ir/vdcg7y9ttak9xx4.rpra.html?429284‏ 28 دسامبر 2016 ... مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در ... تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری | فارس | خبروان khabarone.ir/news/5568103/تولید-مقرون‌به-صرفه‌ترین-کارتریج-لیزری‏ 28 دسامبر 2016 ... مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در ... تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری | اقتصاد | خبروان khabarone.ir/news/5573440/تولید-مقرون‌به-صرفه‌ترین-کارتریج-لیزری‏ 28 دسامبر 2016 ... مقرون به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در ... تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری | دانا | خبروان khabarone.ir/news/5568386/تولید-مقرون‌به-صرفه‌ترین-کارتریج-لیزری‏ 28 دسامبر 2016 ... مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در ... تولید مقرون به صرفه ترین کارتریج لیزری - تی نیوز tnews.ir/news/895276909572.html‏ 28 دسامبر 2016 ... مقرون به صرفه ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در ... تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری - خبرگزاری فارس - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142201219/‏ مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری در خاورمیانه با نوآوری و دانش فنی متخصصان داخلی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در کشور تولید شد. تولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری | ندای گیلان www.nedayegilan.ir/تولید-مقرون‌به-صرفه‌ترین-کارتریج-لی/‏ 29 دسامبر 2016 ... به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، محمد دریایی مجری این طرح با بیان اینکه کارتریج لیزری تولید ایران به دلیل نوآوری استفاده شده در ... تولید مقرون به صرفه ترین کارتریج لیزری – مازندمجلس | ایپنا ... ipna.ir/1395/10/تولید-مقرون-به-صرفه-ترین-کارتریج-لیزری/‏ - ذخیره شده تولید مقرون به صرفه ترین کارتریج لیزری – مازندمجلستولید مقرون‌به صرفه‌ترین کارتریج لیزری / مازندمجلسمازندمجلس:ه گزارش خبرگزاری فارس، محمد دریایی مجری ...