مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید

[ad_1]

 

کد مطلب: 429278

مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید

بخش دانش و فناوری الف،8 دی95

شرکت لنوو مطابق روال همیشگی مدل جدیدی از لپ تاپ تینک پد خود را روانه بازار کرد. شرکت سازنده برای تبلیغ این محصول مدعی شده این همان چیزی است که خریداران در اختیار ندارند.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

 خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، مدل های مختلف این تینک پد جدید به پردازنده های نسل هفتم اینتل مجهز است و می توان بر روی آنها تا 16 گیگابایت رم نیز نصب کرد.

علاوه بر این لپ تاپ های یاد شده با کابل های USB-C نیز سازگاری دارند. نمایشگر 13.2 اینچی با دقت 1080p، ده ساعت عمر باتری، پشتیبانی از Thunderbolt 3 از جمله دیگر ویژگی های این محصول است. قیمت تینک پد جدید لنوو 1264 دلار اعلام شده است.

این از جمله مدل های پیشرفته تر تینک پد جدید است که دارای نمایشگر 15.6 اینچی با نمایشگر 4K غیرلمسی است. کوچکترین مدل از این مجموعه X270 با نمایشگر 12 اینچی است.

ارزان ترین مدل به روزشده این مجموعه با نام ThinkPad 13 که در ماه ژانویه روانه بازار می شود، 674 دلار قیمت دارد. اما مدل سبک وزن و 14 اینچی مجموعه یاد شده که در ماه فوریه از راه می رسد 1099 دلار قیمت گذاری شده است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ لپ‌‌تاپ‌

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …یک تحقیق جدید نشان می دهد جاده ها سطح زمین را به ٦٠٠ هزار بخش تقسیم کرده اند به گزارش اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید

دنیای موبایل و کامپیوتر مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید www.farsnews.com/13951008000820‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... شرکت لنوو مطابق روال همیشگی مدل جدیدی از لپ تاپ تینک پد خود را روانه بازار کرد. شرکت سازنده برای تبلیغ این محصول مدعی شده این همان چیزی ... الف - مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید alef.ir/vdcjahexouqe88z.fsfu.html?429278‏ 28 دسامبر 2016 ... شرکت لنوو مطابق روال همیشگی مدل جدیدی از لپ تاپ تینک پد خود را روانه بازار کرد. شرکت سازنده برای تبلیغ این محصول مدعی شده این همان چیزی ... تصاویر برای مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید www.shabakekhabari.ir/مدل-جدید-لپ-تاپ-تینک-پد-لنوو-از-راه-رسید/‏ - ذخیره شده مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید. مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید | اقتصاد | خبروان khabarone.ir/news/5573342/مدل-جدید-لپ-تاپ-تینک-پد-لنوو-از-راه-رسید‏ 28 دسامبر 2016 ... شرکت لنوو مطابق روال همیشگی مدل جدیدی از لپ تاپ تینک پد خود را روانه بازار کرد. شرکت سازنده برای تبلیغ این محصول مدعی شده این همان چیزی ... مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید | فارس | خبروان khabarone.ir/news/5568104/مدل-جدید-لپ-تاپ-تینک-پد-لنوو-از-راه-رسید‏ 28 دسامبر 2016 ... شرکت لنوو مطابق روال همیشگی مدل جدیدی از لپ تاپ تینک پد خود را روانه بازار کرد. شرکت سازنده برای تبلیغ این محصول مدعی شده این همان چیزی ... مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/view/.../مدل-جدید-لپ-تاپ-تینک-پد-لنوو-از-راه-رسید‏ 28 دسامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از انگجت، مدل های مختلف این تینک پد جدید به پردازنده های نسل هفتم اینتل مجهز است و می توان بر روی آنها تا 16 ... مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید - تی نیوز tnews.ir/news/4aad76915066.html‏ 28 دسامبر 2016 ... شرکت لنوو مطابق روال همیشگی مدل جدیدی از لپ تاپ تینک پد خود را روانه بازار کرد. شرکت سازنده برای تبلیغ این محصول مدعی شده این همان چیزی ... مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید - اقتصاد آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/مدل-جدید-لپ-تاپ-تینک-پد-لنوو-از-راه-رسید/6538565‏ - ذخیره شده شرکت لنوو مطابق روال همیشگی مدل جدیدی از لپ تاپ تینک پد خود را روانه بازار کرد. شرکت سازنده برای تبلیغ این محصول مدعی شده این همان چیزی است که ... تریبون - مدل جدید لپ تاپ تینک پد لنوو از راه رسید 3bune.ir/post/.../مدل_جدید_لپ_تاپ_تینک_پد_لنوو_از_راه_رسید‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... مدل های مختلف تینک با سیستم عامل جدید به واحد پردازش مرکزی نسل قبلی اینتل مجهز شده است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا 16 GB از RAM ...