مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟

[ad_1]
آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟

خبرگزاری آریا - اگر به خاطر داشته باشید، تقریبا از ماه گذشته زمزمه هایی مبنی بر تصمیم جدی شورای عالی مجازی جهت نظارت دقیق تر بر محتوای پیام رسان تلگرام شنیده می شد. گفته شده بود که به موجب این تصمیم، صاحبان کلیه کانال های تلگرام دارای بیش از 5 هزار نفر عضو از تاریخی مشخص به بعد موظف می شوند که هویت خود را در سامانه «ساماندهی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت برسانند.
به معنای دقیق تر، ادامه فعالیت کانال های پرجمعیت بدون دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی غیر ممکن خواهد بود. چه خوب و چه بد، این تصمیم بالاخره به طور قانونی به ثبت رسمی رسید و صاحبان کانال های دارای بیش از 5 هزار عضو لازم است از تاریخ 7 بهمن لغایت 7 اسفند 1395 نسبت به احراز هویت کانال خود در وبسایت «ساماندهی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند.
از این پس ادامه فعالیت کانال های پرجمعیت تلگرامی بدون دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی غیر ممکن خواهد بود


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟ آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟



لینک منبع :آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟

آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم ... digiato.com/article/.../راهنمای-ثبت-کانال-تلگرام-ساماندهی-2/‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... گفته شده بود که به موجب این تصمیم، صاحبان کلیه کانال های تلگرام دارای بیش از 5 هزار نفر عضو از تاریخی مشخص به بعد موظف می شوند که هویت ... آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم ... khabarfarsi.com/u/30537204‏ آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟ ... باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن اعلام خبر آغاز ثبت نام احراز هویت کانال های تلگرامی بیش از 5 هزار ... چگونه کانال تلگرامی خود را به ثبت برسانیم؟ - شهرآرا آنلاین shahraraonline.com/news/71650‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... چگونه کانال تلگرامی خود را به ثبت برسانیم؟,تقریبا از ماه گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر ... آغاز سامان‌دهی کانال‌های تلگرام؛ ... به بعد موظف می‌شوند که هویت خود را در سامانه « سامان‌دهی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت برسانند. ... چون هدف از اجرای طرح سامان دهی، احراز هویت کانال های خبری و اطلاع رسانی در تلگرام بوده است. آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟ tnews.ir/news/5af576938266.html‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... اگر به خاطر داشته باشید، تقریبا از ماه گذشته زمزمه هایی مبنی بر تصمیم جدی شورای عالی مجازی جهت نظارت دقیق تر بر محتوای پیام رسان تلگرام ... آغاز ساماندهی کانال های تلگرام چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم ... telegramdata.ir/آغاز-ساماندهی-کانال-های-تلگرام-چگونه-ک.html‏ - ذخیره شده های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت ... های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت. به ترتیب عنوان کانال و شناسه کانال. مدت زمانی کوتاه قادر به ثبت رسمی کانال. آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟ www.aryanews.com/.../آغاز-ساماندهی-کانال-های-تلگرام-؛-چگونه-کانال-خود-را-به-ثبت-برسانیم؟‏ 29 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا - اگر به خاطر داشته باشید، تقریبا از ماه گذشته زمزمه هایی مبنی بر تصمیم جدی شورای عالی مجازی جهت نظارت دقیق تر بر محتوای پیام ... آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم ... mofidestan.ir/آغاز-ساماندهی-کانال-های-تلگرام-؛-چگونه/‏ 29 دسامبر 2016 ... آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟ خبرگزاری آریا – اگر به خاطر داشته باشید، تقریبا از ماه گذشته زمزمه هایی مبنی ... آغاز طرح ساماندهی کانال های تلگرامی؛ چگونه کانال خود را به ثبت ... akharinkhabar.ir/tech/3181987‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... گفته شده بود که به موجب این تصمیم، صاحبان کلیه کانال های تلگرام ... آغاز طرح ساماندهی کانال های تلگرامی؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟ آغاز ساماندهی کانال های تلگرام ؛ چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم؟ i-sel.ir/blog/آغاز-ساماندهی-کانال-های-تلگرام-؛-چگونه/‏ - ذخیره شده آغاز ساماندهی کانال های تلگرام چگونه کانال خود را به ثبت برسانیم ionet.ir/post/142247‏ - ذخیره شده علت اختلال خواب کودکان دنیای دیجیتال; » طرح موضوع توهین به زنان مسلمان ... شماره حساب خود را برای دریافت سود سهام عدالت اعلام کنید; » سایت سهام عدالت؛ آغاز ثبت ...