مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر

[ad_1]

بی احتیاطی نگهبان ساختمانی در پاکستان منجر به وقوع حادثه ای تلخ برای ساکنین شد.

بی احتیاطی نگهبان ساختمانی در پاکستان منجر به وقوع حادثه ای تلخ برای ساکنین شد.

جوان؛ بی احتیاطی نگهبان ساختمانی در پاکستان منجر به وقوع حادثه ای تلخ برای ساکنین شد. گویا مدت زیادی از خرابی کابین آسانسور این خانه 8 طبقه قدیمی می گذشت و مسئول بی خیال مربوطه نه تنها کار خاصی برای حل این مشکل انجام نداده بود بلکه برای راحتی خیال خود کابین مجموعه را خارج و چاله را همان طور به حال خود رها کرده بود. در ورودی آسانسور نیز که حالا دیگر به ورودی گودالی عمیق و خطرناک تبدیل شده بود بدون هیچ قفلی باز گذاشته شده بود.

در روز حادثه پسر بچه 12 ساله شیطان و بازیگوش یکی از ساکنین که از این موضوع بی خبر بود برای پایین آمدن از پله ها به سمت در آسانسور رفته و به سرعت آن را باز و به خیال اینکه وارد کابین آسانسور خواهد شد پا در گودال مرگ می گذارد. ادامه حادثه روشن خواهد بود: کودک بی گناه از ارتفاع 24 متری به زمین سقوط و در دم جان سپرد. حالا دادگاه مسئول مربوطه را به پرداخت مبلغی معادل 400 میلیون تومان برای دیه پسر بچه محکوم کرده است.

سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت + تصویر
سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت + تصویر

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصاویر محل ضربت خوردن امام علی ع در مسجد کوفهتصاویر محل ضربت خوردن امام علی ع در مسجد کوفه هنگامی که سه نفر از باقیمانده خوارج در زیباترین باغ های دنیا زیباترین باغ ها قشنگترین باغ ها زیباترین باغ ها در سراسر دنیاجالبترین باغ های دنیا آموزش نقشه کشی ساختمان ومعماری واتوکدووودر تصویر حکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید،هیچکس عصبانی نیست، هیچکس سوار بر اسب نیست تصاویر محل ضربت خوردن امام علی ع در مسجد کوفه تصاویر محل ضربت خوردن امام علی ع در مسجد کوفه هنگامی که سه نفر از باقیمانده خوارج در مکه هم زیباترین باغ های دنیا زیباترین باغ ها قشنگترین باغ ها زیباترین باغ ها در سراسر دنیاجالبترین باغ های دنیاباغ های آموزش نقشه کشی ساختمان ومعماری واتوکدووو در تصویر حکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید،هیچکس عصبانی نیست، هیچکس سوار بر اسب نیست،هیچکس را



لینک منبع :سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر

تصاویر برای سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../سقوط-در-چاله-آسانسور-جان-کودک-را-گرفت-تصاویر‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... ادامه حادثه روشن خواهد بود: کودک بی گناه از ارتفاع 24 متری به زمین سقوط و در دم جان سپرد. حالا دادگاه مسئول مربوطه را به پرداخت مبلغی معادل 400 ... سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر - shabakema www.shabakema.com/news/news/119953‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... حالا دادگاه مسئول مربوطه را به پرداخت مبلغی معادل 400 میلیون تومان برای دیه پسر بچه محکوم کرده است. سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت + ... سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر - مفیدستان mofidestan.ir/سقوط-در-چاله-آسانسور-جان-کودک-را-گرفت-ت/‏ جوان؛ بی احتیاطی نگهبان ساختمانی در پاکستان منجر به وقوع حادثه ای تلخ برای ساکنین شد. گویا مدت زیادی از خرابی کابین آسانسور این خانه ۸ طبقه قدیمی می گذشت ... سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر - سرخط www.sarkhat.com/.../سقوط-در-چاله-آسانسور-جان-کودک-را-گرفت-تصاویر-nertqb/‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی پژوهشگران و محققان ایرانی مقیم آمریکا ساخته شده است. سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت - پارسینه www.parsine.com/fa/.../سقوط-در-چاله-آسانسور-جان-کودک-را-گرفت‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت. بی احتیاطی ... لیلی رشیدی در جشنواره تئاتر کودک ... ۷جاذبه گردشگری در بزرگترین قاره جهان +تصاویر. سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر | موج پارسی persianwave.net/feed.../سقوط-در-چاله-آسانسور-جان-کودک-را-گرفت-ت/‏ Source: هنرمندان در دنیای مجازیPublished on ۱۳۹۵-۱۰-۰۹. ← کلکسیون ماشین های گران قیمت کرستیانو رونالدو +فیلم · نجات دو کودک از مرگ با عکس العمل سریع یک ... سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر - باشگاه خبرنگاران ... khabarpu.com/k.php?u=2LPZgtmI2Lcg2K/...2KjYp9i02q/...‏ سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر - باشگاه خبرنگاران | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. سقوط در چاله آسانسور جان یک نفر را گرفت - ساعت24 www.saat24.com/.../سقوط-در-چاله-آسانسور-جان-یک-نفر-را-گرفت‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2015 ... سقوط در چاله آسانسور جان یک نفر را گرفت. ساعت24-معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ازمرگ یک نفر بر اثر سقوط در چاله آسانسور خبر داد. مهدی فراهانی امروز ... عجیب ترین دلیل برای تورم شکم یک کودک +تصاویر ... سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر – پارت گپ : مرجع ... partgap.ir/سقوط-در-چاله-آسانسور-جان-کودک-را-گرفت-ت/‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... سقوط در چاله آسانسور جان کودک را گرفت +تصاویر. بی احتیاطی نگهبان ساختمانی در پاکستان منجر به وقوع حادثه ای تلخ برای ساکنین شد.