مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش

[ad_1]

یکی از قابلیت‌های جی‌میل که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند، پنجره‌ی پیش‌نمایش است. با فعال‌سازی این پنجره، می‌توانید در همان محیط Inbox، ایمیل‌‌های خود را مطالعه نمایید و دیگر نیازی به باز کردن هر ایمیل به طور مجزا نخواهید داشت. در نتیجه اگر روزانه ایمیل‌های زیادی دریافت می‌کنید این قابلیت بسیار باعث صرفه‌جویی در وقت شما خواهد شد. هم‌اکنون به معرفی این ترفند می‌پردازیم.

 

در قدم اول وارد حساب کاربری خود در Gmail شوید.

 

اکنون آیکن چرخ‌دنده را لمس کرده و Settings (تنظیمات) را انتخاب کنید.

 

 

اکنون اگر از زبان فارسی در جی‌میل استفاده می‌کنید، زبان نمایش Gmail را بر روی English (US) تنظیم کرده و از پایین صفحه بر روی دکمه‌ی «ذخیره تغییرات» کلیک کنید تا زبان جی‌میل به انگلیسی تغییر کند. اگر از ابتدا هم از زبان انگلیسی استفاده می‌کردید از این مرحله عبور کنید.

 

حال در صفحه‌ی Settings به تب Labs بروید. اکنون Preview Pane را یافته و در مقابل آن Enable را انتخاب کنید. سپس از پایین صفحه بر روی Save Settings کلیک کنید.

 

 

اکنون (ترفندستان) با اجرای مجدد Gmail،در کنار دکمه‌ی چرخ‌دنده، یک دکمه‌ی جدید به چشم می‌خورد. بر روی فلش کنار آن کلیک کنید. حالا برای در اختیار داشتن پنجره‌ی پیش‌نمایش افقی Horizontal Split و برای پنجره‌ی پیش‌نمایش عمودی نیز Vertical Split را انتخاب کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم Vertical Split را انتخاب کنید تا ایمیل‌های تان را همان‌طور که قبلاً بوده‌اند مشاهده کنید.

 

 

حال با انتخاب هر ایمیل، می‌توانید بلافاصله آن را در پنجره‌ی پیش‌نمایش مشاهده کرده و حتی همان‌جا هم پاسخ دهید.

 

 

Kasra
Kasra

کسری مقبلی؛ موسس و مدیر ارشد اجرایی ترفندستان. علاقه‌مند به فناوری و ترفندهای فناوری!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش



لینک منبع :مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش

مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش https://www.tarfandestan.com/.../enable-preview-pane-gmail.html‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... یکی از قابلیت‌های جی‌میل که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند، پنجره‌ی پیش‌نمایش است. با فعال‌سازی این پنجره، می‌توانید در همان محیط Inbox، ... مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش ... ► 1:27https://www.youtube.com/watch?v=TxsdYIgjP4Q 29 دسامبر 2016 - 1 دقیقه - بارگذاری توسطTarfandestan یکی از قابلیت‌های جی‌میل که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند، پنجره‌ی پیش‌نمایش است. با فعال‌سازی این پنجره، می‌توانید در همان محیط Inbox، ... مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش - وب ... https://damadam.ir/.../مطالعه‌ی-سریع‌تر-ایمیل‌ها-در-Gmail-با-فعال‌سازی-پنجره‌ی-پیش‌نمایش/7023587‏ - ذخیره شده مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail یکی از قابلیت‌های جی‌میل که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند، پنجره‌ی پیش‌نمایش است. با فعال‌سازی این ... کامپیوتری ها | Telegram Channel @computeriha https://inten.to/telegram/channel-computeriha-khmpywtry-h‏ http://dgto.ir/bry 1⃣0⃣ با All Day Gram آشنا شوید؛ لپ تاپ سبک وزن جدید با عمر باتری ... 1⃣0⃣ مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش ... مطالعه ی با سرعتتر ایمیل ها در Gmail با فعال سازی پنجره ی قبل اکران ... www.serze.com/مطالعه-سرعتتر-ایمیل-Gmail-فعال-سازی-2676683/‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail. یکی از قابلیت‌های جی‌میل که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر می باشند، پنجره‌ی پیش‌نمایش می باشد. با فعال‌سازی ... ترفندهای اینترنتی - ManDanam.com www.mandanam.com/134-155-کامپیوتر.../ترفندهای-اینترنتی‏ - ذخیره شده چگونه ایمیل ناخواسته فرستاده شده در جیمیل را برگردانیم؟! چگونه همزمان چند اکانت ... مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش · حالت کار در ... بایگانی‌ها مطالعهی - فوج https://fovj.ir/tag/مطالعهی/‏ خواندن سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش. یکی از قابلیت‌های جی‌میل که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند، پنجره‌ی پیش‌نمایش است. آموزش کامپیوتر - سه راه حل سریع برای رفع مشکلات Windows Store در ... amozesh-computer.blogfa.com/post/82‏ - ذخیره شده آموزش کامپیوتر - سه راه حل سریع برای رفع مشکلات Windows Store در ویندوز 10 - ... مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش · مفیدترین ... کانال "shiporchii" - انصراف telegchannel.com/channel/shiporchii/34571354208756406?...‏ - ذخیره شده شیپورچی. تلگرام با تغییرات بسیار مهم و کاربردی goo.gl/DD8CLx ... شیپورچی. مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش goo.gl/j0oj97. حرف دلت... - blogfa.com www.ardabil-hamed.blogfa.com/8806.aspx‏ حالا با یک نکته جالب اومدم اونم از کیییییی بخونینن حتما: دکتر شریعتی: .... مطالعه‌ی سریع‌تر ایمیل‌ها در Gmail با فعال‌سازی پنجره‌ی پیش‌نمایش. 2 هفته گذشته 1.