مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لنوو با دست پر به CES می‌آید

[ad_1]

نمایشگاه CES 2017 هنور آغاز نشده است، اما شرکت Lenovo ظاهرا نتوانست صبر کند و 9 لپ‌تاپ جدید معرفی کرد. لنوو با همه این لپ‌تاپ‌های جدید در نمایشگاه امسال CES شرکت خواهد کرد. بیشتر محصولات ارائه شده، نسخه آپدیت شده و ارتقا یافته محصولات سری ThinkPad هستند. اصلی‌ترین تغییر این محصولات، پردازنده آنها است. شرکت  Lenovoدر مورد جزئیات سخت افزاری محصولات جدید خود، اطلاع زیادی منتشر نکرده است اما ظاهرا از آخرین نسخه پردازنده‌های Intel Core i7، صفحه لمسی پیشرفته  Precision Touchpadو ویندوز 10 استفاده کرده است.

Lenovo ThinkPad Yoga 370 منعطف‌ترین محصول این لیست است. این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش لمسی 13 اینچی FHD است و قابلیت استفاده از قلم مخصوص را نیز دارد. خروجی تاندربولت 3، گرفیک کارت Intel HD 620، رم 16 گیگابایتی، هارد 1 ترابایتی SSD و باتری با قابلیت نگه‌داری 10 ساعت شارژ از دیگر قابلیت‌های این محصول است. این لپ تاپ ماه مارس 2017 با قیمت  1264 دلار به بازار معرفی می‌شود.

مدل Lenovo ThinkPad T470، با قابلیت‌هایی همچون صفحه نمایش لمسی14 اینچی FHD، رم 32 گیگا بایتی، هارد 1 ترابایتی SSD و کارت گرافیک NVIDIA GeForce 940MX عرضه می‌شود. این دستگاه با سنسور اثر نگشت و دوربین IR   با قابلیت تشخیص چهره و قیمت 914 دلار ماه فوریه 2017 در بازار به فروش خواهد رسید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

داستان باتری لنوو دقیقا چیست ؟ علم فرداباتریلنوویعنی خدا بگم این شرکت لنوو رو چکار کنه که از موقعی که لنوو رو تولید کرد همه رو به جون دیجیاتو – زندگی با تکنولوژیزندگی با تکنولوژی شهر کوچکی در نرماندی فرانسه به نام ، در آینده ای نه اخبار و خواندنی های موبایل انواع شیشه‌های محافظ …واحد خبر سال‌هاست که از شیشه‌های مقاوم‌شده‌ و آب‌دیده، برای محافظت از صفحات شارژ وایرلس چیست و چگونه کار می کند؟اخبارمیدان مغناطیسی زمین، نیروی گرانش را به وجود می آورد علت وجود نیروی گرانش تا به بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و … قیمت در حدود تومان با گارانتی گرین برای مشاهده تجربیات مردمی در سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالیک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی بهترین اسمارت فون های بین تا هزار تومان …بهترینگوشیبینتابهترین اسمارت فون های بین تا هزار تومان ۲۹ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان انبار ۱۰ مقایسه‌ی دوربین ال‌جی جی با دوربین گلکسی اس ……من در مورد سخت افزار اس با ال جی جی اس بهتره در همه ی موارد در هر دو پردازنده، به غیر داستان باتری لنوو دقیقا چیست ؟ علم فردا باتریلنوو یعنی خدا بگم این شرکت لنوو رو چکار کنه که از موقعی که لنوو رو تولید کرد همه رو به جون هم دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی شهر کوچکی در نرماندی فرانسه به نام ، در آینده ای نه چندان دور اخبار و خواندنی های موبایل انواع شیشه‌های محافظ صفحه‌نمایش واحد خبر سال‌هاست که از شیشه‌های مقاوم‌شده‌ و آب‌دیده، برای محافظت از صفحات نمایش شارژ وایرلس چیست و چگونه کار می کند؟ اخبار میدان مغناطیسی زمین، نیروی گرانش را به وجود می آورد علت وجود نیروی گرانش تا به امروز بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته شده توسط سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتال یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در بهترین اسمارت فون های بین تا هزار تومان گجت نیوز بهترینگوشیبینتا بهترین اسمارت فون های بین تا هزار تومان ۲۹ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان انبار ۱۰ بهمن مقایسه‌ی دوربین ال‌جی جی با دوربین گلکسی اس اج گجت نیوز من در مورد سخت افزار اس با ال جی جی اس بهتره در همه ی موارد در هر دو پردازنده، به غیر از پر به انگلیسی



لینک منبع :لنوو با دست پر به CES می‌آید

لنوو با دست پر به CES می‌آید | ITIRAN itiran.com/لنوو-CES-2017‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... نمایشگاه CES 2017 هنور آغاز نشده است، اما شرکت Lenovo ظاهرا نتوانست صبر کند و 9 لپ‌تاپ جدید معرفی کرد. لنوو با همه این لپ‌تاپ‌های جدید در ... لنوو با دست پر به CES می‌آید - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/275297.aspx‏ 30 دسامبر 2016 ... لنوو با دست پر به CES می‌آید جمعه 10 دى 1395منبع : آی‌تی‌ایران نمایشگاه ces 2017 هنور آغاز نشده است، اما شرکت lenovo ظاهرا نتوانست صبر کند و 9 ... تصاویر برای لنوو با دست پر به CES می‌آید لنوو با دست پر به CES می‌آید - اخبار روز tasna.ir/1395/10/10/لنوو-با-دست-پر-به-ces-می‌آید.html‏ نمایشگاه CES 2017 هنور آغاز نشده است، اما شرکت Lenovo ظاهرا نتوانست صبر کند و 9 لپ‌تاپ جدید معرفی کرد. لنوو با همه این لپ‌تاپ‌های جدید در نمایشگاه امسال CES ... هیوندای با دست پر به CES 2017 می‌آید jooorvajoor.ir/1395/10/15/هیوندای-با-دست-پر-به-ces-2017-می‌آید/‏ 4 ژانویه 2017 ... هیوندای با دست پر به CES 2017 می‌آید. هیوندای قصد دارد در CES امسال (۲۰۱۷) که اوایل ژانویه برگزار می‌گردد، حضور بسیار پررنگی داشته باشد. اخبار پارسیک - لنوو با دست پر به CES می‌آید news.parseek.com/Url/?id=13404743‏ لنوو با دست پر به CES می‌آید. CES 2017 | صفحه 5 از 7 | دیجی‌کالا مگ https://mag.digikala.com/برچسب-tag/CES-2017/page/5/‏ 3 ژانویه 2017 ... شرکت لنوو در نمایشگاه CES امسال از اولین هدست واقعیت مجازی خودش رونمایی کرد. ... شرکت سامسونگ هم با دست پر به نمایشگاه CES 2017 می‌آید. همه‌ی آن‌چه در نمایشگاه CES 2016 گذشت - Digikala https://www.digikala.com/.../همه‌ی-آن‌چه-در-نمایشگاه-ces-2016-گذشت/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2016 ... HTC که پیش‌تر خبر داده بود در جریان نمایشگاه CES امسال با دست پر حاضر ... زیادی مصداق بارز بهره‌گیری از ایده‌ی اینترنت اشیا به حساب می‌آید. ... لنوو. با همه‌ی‌ این‌ها در نمایشگاه CES 2016‌ هم ده‌ها موبایل، تبلت و لپ‌تاپ معرفی شدند. نمایشگاه CES 2017 | صفحه 7 از 8 | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/برچسب-tag/نمایشگاه-ces.../7/‏ - ذخیره شده شرکت لنوو در نمایشگاه CES امسال از اولین هدست واقعیت مجازی خودش رونمایی کرد. این هدست ... شرکت سامسونگ هم با دست پر به نمایشگاه CES 2017 می‌آید. این شرکت ... تمام معرفی‌های لنوو در CES 2017 | نقدستان www.naghdestan.com/تمام-معرفی‌های-لنوو...CES.../NCI-23310‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... شرکت لنوو با دست پر به نمایشگاه CES 2017 آمده و در آغاز این نمایشگاه از ... می‌کند که رزولوشنی بالاتر در مقایسه با ریفت و وایو به حساب می‌آید.