مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چشم ها از سلامت شما چه می گویند؟

[ad_1]

، فروغ بیداری: همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری هستند. چشم نیز یکی از همین ارگان هاست. به طور مثال اگر چشمانتان دایم گل مژه زده و برای مدت طولانی هم باقی می ماند، حتما باید به پزشک مراجعه کنید زیرا می تواند نشانه وجود سرطان در غده های چربی باشد.


 گل مژه پایدار
8 موردی که چشم ها در مورد سلامت شما می گویند

گل مژه روی پلک چشم پدید می آید و یک غده ملتهب و کوچک است که درد و خارش به همراه دارد. دلیل ایجاد گل مژه، مسدود شدن غده های چربی است و عموما هم در عرض چند روز از بین می رود. اما اگر این مشکل برای مدت طولانی تری ادامه داشت، می تواند نشانه یک بیماری جدی باشد.

اگر تعداد ابتلا به گل مژه زیاد بوده و زمان ماندگاری آن طولانی باشد و همچنین اگر این جوش در همان نقطه قبلی دوباره رشد کند، توصیه می کنیم حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید زیرا امکان دارد نشانه ی وجود سرطان در غده سبابه باشد.


ریختن ابروها


ریختن موهای ابرو می تواند دلایل متعددی داشته باشد از بالارفتن سن گرفته تا استرس و تغذیه نامناسب. اما طاسی منطقه ای (آلوپسیا آره اتا) دلایل دیگری دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد. البته بد نیست بدانید که این طاسی فقط در یک دهم جمعیت جهان مشاهده می شود.

از احتمالات رایج در مورد ریزش ابروها می توان به کم کاری غده تیروئید اشاره کرد که به از دست دادن موها منجر می شود. اگر احساس می کنید موهای شما در حال کم شدن و ریختن هستند، بهتر است یک آزمایش تیروئید بدهید.


تاری دید

تاری دید را می توان یکی از بیماری های جهان مدرن به شمار آورد زیرا در نتیجه استفاده بیش از حد وسایل الکترونیک و خیره شدن به نمایشگرهای کامپیوتر، موبایل و تبلت ایجاد می شود. به این پدیده، سندرم خشکی چشم گفته می شود. اگر با این مشکل که با قرمزی چشم همراه است، مواجه هستید، نزد پزشک رفته و راهکار مناسب برای رفع آن را جویا شوید.


نقطه کور

اگر گاهی احساس می کنید که در نگاهتان یک نقطه کور وجود داشته و گوشه ای از زاویه دیدتان مخدوش شده است، احتمالا به وجود میگرن مربوط می شود. مخصوصا اگر این نقطه با خطوط مواج همراه باشد، احتمال اینکه به سردردهای میگرنی دچار باشید، زیاد است.


چشم های گرد شده
8 موردی که چشم ها در مورد سلامت شما می گویند

برای همه ما پیش می آید که برای نمایش واکنش های هیجانی، چشمانمان فراخ تر از آن چه هست، می شود. اما این امر کاملا موقتی و ناپایدار است. اگر متوجه شدید که چشمان شما در بیشتر مواقع به این صورت است، احتمال اینکه به بیماری های تیروئید دچار شده باشید، زیاد خواهد بود. این مشکل در نتیجه پرکاری تیروئید ممکن است ظاهر شود.

در این حالت فرد توانائی اینکه چشمان خود را به راحتی ببندد را ندارد.


زرد شدن چشم

زرد شدن چشم ها می تواند در نتیجه خوب کار نکردن کبد یا کیسه صفرا یا مشکلات مجاری صفراوی باشد. بنابراین اگر بخش سفید چشمان شما قرمز شدند، آن را نادیده نگیرید.


دید ابری با دیابت

بیماران دیابتی باید خیلی مواظب سلامتی خود باشند. از جمله باید به سلامت چشم ها و بینائی اشاره کنیم. یکی از مشکلات بینائی دیابتی ها، بیماری شبکیه است که در نتیجه آسیب دیدن رگ های خونی در بافت حساس به نور شبکیه ایجاد می شود. این معضل به دید ابری منجر می گردد و باید جدی گرفته شود.


دوبینی، تاری چشم و از دست دادن بینائی

اگر به طور ناگهانی احساس کردید که دید خود را از دست می دهید، دچار دو بینی شده اید یا نگاهتان تار و ابری شده حتما پیگیر موضوع باشید زیرا این ها را می توان به عنوان نشانه های سکته یاد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیابت چه بلایی سر چشم ها می آورد؟احتمالا همه دیابتی ها این را می دانند که بیماری شان در بلندمدت، تهدیدی برای سلامت چشم پیشگیری از بیماری،بیماری ها و درمان بیماریعلانم بیماری ها هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر عروس مد ارایشعروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول رازهایی که چشم ‌پزشکان نمی‌گویند۱ـ‌ هرگز از دستمال کاغذی یا دستمال‌های توالت برای پاک کردن شیشه عینک خود استفاده تدبیر سایت خبری تحلیلیظریف در مکالمه تلفنی ۷صبح روز اتمام زمان وتو به کری چه گفت؟جزئیات جدید از سخنان تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز خوراکی برای تقویت بینایی تخم‌مرغ در میان غذاهایی که برای تقویت نور چشم مفید است، تخم‌مرغ از رایج‌ترین آن‌ها اسناد از درآمد واقعی پزشکان متخصص می‌گویندهمزمان با اجرایی شدن فاز سوم طرح تحول سلامت، موضوع افزایش یکباره تعرفه‌های درمانی در سلامت نیوزسلامت ،سلامت نیوز،سلامتی،مرجع اخبار سلامت،اخبار سلامت،پایگاه اطلاع رسانی سلامت روزنامه‌ها پس از درگذشت خلخالی چه نوشتند؟وزارت امور خارجه اشتباه نه درباره مذاکره بود و نه برجام کشورهای دوست هم از رفع دیابت چه بلایی سر چشم ها می آورد؟ احتمالا همه دیابتی ها این را می دانند که بیماری شان در بلندمدت، تهدیدی برای سلامت چشم شان پیشگیری از بیماری،بیماری ها و درمان بیماریعلانم بیماری ها هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر شب عروس مد ارایش عروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول رنگ رازهایی که چشم ‌پزشکان نمی‌گویند ۱ـ‌ هرگز از دستمال کاغذی یا دستمال‌های توالت برای پاک کردن شیشه عینک خود استفاده نکنید تدبیر سایت خبری تحلیلی ظریف در مکالمه تلفنی ۷صبح روز اتمام زمان وتو به کری چه گفت؟جزئیات جدید از سخنان محرمانه ظریف تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، مطالب جالب و کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر خوراکی برای تقویت بینایی تخم‌مرغ در میان غذاهایی که برای تقویت نور چشم مفید است، تخم‌مرغ از رایج‌ترین آن‌ها می اسناد از درآمد واقعی پزشکان متخصص می‌گویند به گزارش خبرگزاری فارس، برخی کارشناسان از جمله دو تن از وزاری سابق بهداشت، به افزایش چشمگیر کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت فرزند شما چه شکلی میشود شما چه جوری میخوابید؟ هاله شما چه رنگی است شما چه حیوانی هستید مهربانی شما چه رنگیست شما چه ابی می نوشید اسم شما چه رنگیه از شما چه پنهان



لینک منبع :چشم ها از سلامت شما چه می گویند؟

چشم ها از سلامت شما می گویند! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/449445/چشم-ها-از-سلامت-شما-می-گویند‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... چشم ها از سلامت شما می گویند! همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری هستند. چشم نیز یکی از همین ارگان ... چشم ها از سلامت شما می گویند! www.eghtesadnews.com/...ها.../157148-چشم-ها-از-سلامت-شما-می-گویند‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... چشم ها از سلامت شما می گویند! همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری هستند. چشم نیز یکی از همین ارگان ... چشم ها از سلامت شما می گویند! - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/15/post-13408/‏ - ذخیره شده 1 ساعت قبل ... چشم ها از سلامت شما می گویند! خبرگزاری آریا - همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود ، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری هستند. چشم نیز ... چشم ها از سلامت شما می گویند! | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30573521‏ 29 دسامبر 2016 ... چشم ها از سلامت شما می گویند! وب سایت روزیاتو - فروغ بیداری: همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری ... چشم های شما در مورد وضعیت سلامتی تان چه می گویند؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../چشم-های-شما-در-مورد-وضعیت-سلامتی-تان-چه-می-گویند؟‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2016 ... آکادمی چشم پزشکی آمریکا اعلام کرده که همه افراد بعد از سن 40 سالگی نیاز به معاینات مکرر چشم پزشکی برای تشخیص طیفی از بیماری ها دارند. چشم‌های شما درباره سلامتی شما چه می‌گویند؟ آیا زبان چشمان خود را می دانید؟ lunato.net/blog/eyes-health‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2017 ... چشم‌های شما درباره سلامتی شما چه می‌گویند؟ چشم‌های ما یکی از مهم‌ترین اعضای بدن ما هستند. رگ‌ها شریان‌های داخلی در چشم‌ها قابل‌رؤیت هستند. با نگاه کردن ... چشم های شما در مورد وضعیت سلامتی تان چه می گویند؟ - سلامت - زندگی ... www.salamatnews.com/.../چشم-های-شما-در-مورد-وضعیت-سلامتی-تان-چه-می-گویند-‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2016 ... به گزارش سلامت نیوز به نقل از آوای سلامت ،چشم ها اعضایی هستند که می توانیم از طریق آن ها رگ ها و شریان ها را مستقیم و بدون جراحی یا دوربین ... چشمانتان به شما چه می گویند؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/prevention/say1-your-eyes.html‏ - ذخیره شده - مشابه توضیحات: چشم ها فقط پنجره هایی به روح شما نیستند؛ آنها پنجره هایی به سلامت شما هم محسوب می شودند. علاوه بر تشخیص بیماری های چشم، پزشکان می توانند نشانه هایی ... آنچه صورت شما درباره سلامت تان می گوید » اندیشکده اقتصاد blog.daneshnamah.net/733-your-face-your-fate.html‏ - ذخیره شده آنچه صورت شما درباره سلامت تان می گوید. نویسنده: ... معمولا پوست زیر چشم ها زودتر تحت تاثیر قرار می گیرد چون نازک تر و ظریف تر از قسمت های دیگر صورت است. 6 علت پرش چشم و درمان آن | khanoomane khanoomane.com/blog/6-علت-پرش-چشم-و-درمان-آن/‏ - ذخیره شده 14 آوریل 2017 ... در این مطلب علت ها و راه های درمان آن را توضیح خواهیم داد. ... دکتر یچسل می گوید اگر علت پرش چشم شما حساسیت بود می توانید برای رفع آن از قطره های ...