مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چالش مانکن در فضا +ویدئو

[ad_1]

شور و شوق چالش مانکن شاید در زمین کمرنگ شده باشد اما سکنه ایستگاه فضایی بین‌المللی در واپسین روزهای سال 2016 تصمیم گرفتند آن را به عنوان آخرین خاطرات خوش این سال تجربه کنند.

به گزارش ایسنا، این تصاویر که توسط توماس پسکت، فضانورد فرانسوی ایستگاه بر روی توئیتر به اشتراک گذاشته شده، پنج نفر از شش سکنه آزمایشگاه مدارگرد را نشان می‌دهد که در شرایط بی‌وزنی به اجرای چالش مانکن پرداخته‌اند.

این چالش از ماه نوامبر فراگیر شده و همگان از کودکان دبستانی گرفته تا ورزشکاران، پزشکان و کاندیدهای ریاست‌جمهوری مانند مانکن در برابر دوربین قرار گرفته‌اند.

البته انجام این چالش در فضا به دلیل نبودن گرانش و معلق بودن بسیار مشکل است اما فضانوردان برای اجرای بهتر آن، خود را به دستگیره‌ها متصل کرده یا حتی بصورت معلق در فضا شناور مانده‌اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصویر یک نمونه سند محضری ازدواج موقتتلاش صهیونیستها و سعودیها برای ایجاد ناامنی در ایران اسرائیل محکوم شد آمریکا وتو نکردعکسدختر احمدشاه قاجار و فرزندانش در سالوفرزندانشدرسالاقا جمشید هر کس و هر دورهای را باید نسبت به زمان و مکان خود باید قضاوت کرد نه اینکه مهمترین اخبار ایران و جهان کنایه مهران مدیری به افرادی که ژن اختلاس دارندفیلم تصاویر تلاش برای مهار آتش سوزی اخبار اقتصادی ایران اکونومیستدسته گل راننده ناشی راننده ناشی هنگام دوربرگران در خیابانی که علتش مشخص نیست عصر ایران تکذیب برنامه دیدار سه جانبه روحانی، پوتین و اردوغان در قزاقستان اتفاق کم سابقه چیدانه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی …طراحی محوطه چشم‌هایم را می‌ببندم و با خود تجسم می‌کنم در چمنزاری وسیع و سرسبز راه کافی نت کافی نت دانلود نرم افزارهای بروز بازی اندروید ابزارهای موبایل و گالری تصاویر والپیپر برنامه علمی مصرف مکملها در دوره حجم پایگاه …در چند مقاله قبلی‌ ما برای شما اطلاعات کاملی را در مورد مکمل‌ها از جمله پروتئین وی تصویر یک نمونه سند محضری ازدواج موقت تلاش صهیونیستها و سعودیها برای ایجاد ناامنی در ایران اسرائیل محکوم شد آمریکا وتو نکرد عکسدختر احمدشاه قاجار و فرزندانش در سال فرزندانشدرسال اقا جمشید هر کس و هر دورهای را باید نسبت به زمان و مکان خود باید قضاوت کرد نه اینکه قاجاره مهمترین اخبار ایران و جهان کنایه مهران مدیری به افرادی که ژن اختلاس دارندفیلم تصاویر تلاش برای مهار آتش سوزی چاه اخبار اقتصادی ایران اکونومیست دسته گل راننده ناشی راننده ناشی هنگام دوربرگران در خیابانی که علتش مشخص نیست، باعث عصر ایران تکذیب برنامه دیدار سه جانبه روحانی، پوتین و اردوغان در قزاقستان اتفاق کم سابقه آمریکا طرح کافی نت کافی نت دانلود نرم افزارهای بروز بازی اندروید ابزارهای موبایل و گالری تصاویر والپیپر برنامه علمی مصرف مکملها در دوره حجم پایگاه تخصصی بدنسازی و در چند مقاله قبلی‌ ما برای شما اطلاعات کاملی را در مورد مکمل‌ها از جمله پروتئین وی، کراتین مانکن در برنامه ماه عسل



لینک منبع :چالش مانکن در فضا +ویدئو

تصاویر برای چالش مانکن در فضا +ویدئو چالش مانکن در فضا +ویدئو | ITIRAN www.itiran.com/چالش-مانکن-در-فضا‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... سکنه ایستگاه فضایی بین‌المللی در واپسین روزهای سال 2016 تصمیم گرفتند چالش مانکن را به عنوان آخرین خاطرات خوش این سال تجربه کنند. چالش مانکن در فضا! - آپارات www.aparat.com/v/yX4cm/چالش_مانکن_در_فضا%21‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید. به آپارات بپیوندید. دیگر صفحات ... چالش مانکن در فضا +ویدئو | اقتصاد بانکی eqtesadbanki.ir/2017/01/04/چالش-مانکن-در-فضا-ویدئو/‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... چالش مانکن در فضا +ویدئو. a_7c17e6g1h2jjehl7gi50e050gi8fi6efh49fg8385160- 582t__4279b. شور و شوق چالش مانکن شاید در زمین کمرنگ شده ... چالش مانکن در فضا + فیلم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5918271/چالش-مانکن-در-فضا-فیلم‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... فیلمی از فضانوردان را می بینید که در چالش مانکن شرکت کردند. فیلم: چالش مانکن در فضا! - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../فیلم-چالش-مانکن-در-فضا‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... فیلم: چالش مانکن در فضا! سرویس عکس و فیلم فردا: تصاویری از فضانوردان که در چالش مانکن شرکت کردند را تماشا کنید. چالش مانکن در ایستگاه فضایی و در شرایط بیوزنی - نماشا www.namasha.com/v/htfklKft‏ - ذخیره شده 6 فوریه 2017 ... ابتکار جالب در به تصویر کشیدن چالش مانکن توسط اعضای مستقر در ایستگاه فضایی بین الملی. ... چالش مانکن در ایستگاه فضایی و در شرایط بیوزنی. کاووس منتشر شده در ... بازگشت از ایستگاه فضایی پس از 1 سال(ویدئو). چالش مانکن در فضا +ویدئو - اخبار روز tasna.ir/1395/10/10/چالش-مانکن-در-فضا-ویدئو.html‏ +ویدئو فضا در مانکن چالش. ... شور و شوق چالش مانکن شاید در زمین کمرنگ شده باشد اما سکنه ایستگاه فضایی بین‌المللی در واپسین روزهای سال 2016 تصمیم گرفتند ... چالش مانکن در فضا - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/چالش-مانکن-در-فضا‏ - ذخیره شده در این کلیپ جالب چالش مانکن بازیکنان تیم پرسپولیس بعد از بازی با تیم گسترش فولاد تبریز را ببینید. پارس فوتبال شما را به دیدن این ویدئو دعوت می… فروشگاه اینترنتی تیک تاک - چالــش مانــکن در فضـــا + ویــدئــو teektaak.ir/component/k2/item/5-چالش-مانکن-در-فضا-ویدئو.html‏ - ذخیره شده 8 مارس 2017 ... شور و شوق چالش مانکن شاید در زمین کمرنگ شده باشد اما سکنه ایستگاه فضایی بین‌المللی در واپسین روزهای سال 2016 تصمیم گرفتند آن را به عنوان ...