مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آمازون انبار هوایی می سازد

[ad_1]

 

کد مطلب: 429728

آمازون انبار هوایی می سازد

مدارک ثبت اختراع شرکت آمازون نشان می دهد این شرکت قصد دارد انبارهای هوایی بسازد.

تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷

به گزارش مهر به نقل از تک کرانچ، بلند پروازی این شرکت برای ارسال محموله های پستی به وسیله پهپادها رویداد جدیدی نیست اما  مدارک حق ثبت امتیاز اختراع آمازون که به تازگی منتشر شده نشان می دهد این غول تجارت الکترونیک  قصد دارد «پایگاه های هوایی» یا در حقیقت انبارهای هوایی بسازد.

می توان مقدار خاصی از کالا را در انبارهای هوایی ذخیره کرد. این انبارها را باید در نقاطی  ایجاد کرد که پیش بینی می شود تقاضا برای برخی کالاها افزایش می یابد. پهپادها با قابلیت های مختلف، به خصوص نمونه هایی که دمای آنها قابل کنترل است برای ارسال موادغذایی مناسب هستند. چنین موادی را در می توان در انبارهای هوایی ذخیره و برای مشتری ارسال کرد. به این ترتیب خدمت ارسال محموله های پستی دقیق و ایمن انجام خواهد شد.

به هرحال این حق ثبت اختراع شامل سیستم های پیچیده ای است که ارسال هوایی محموله ها را تسهیل می کند.  

 

کلمات کلیدی : شرکت آمازون+ انبار هوایی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جنگل‌های آمازون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادجنگلآمازونجنگل‌های آمازون نقش بزرگی در تصفیه هوای زمین دارند و برای همین دولت برزیل در سال ۲۰۰۹ پول نیوز در بخش شمالی کشور بسیار زیبای ایتالیا، درست روی دریاچه ، دو هنرمند خلاق به نام های عصر ایران قبل از این مصر ارائه کننده این طرح بود اما با تماس تلفنی ترامپ از این طرح عقب نشینی کرد ویکی‌لیکس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…ویکی‌لیکس در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۱۰ میلادی ۷ آذر ۱۳۸۹ بخش‌هایی از اسناد و گزارش‌های موقعیت جغرافیایی جزیره کیش صفحه اصلی تماس با ما سازمان درباره ما پایگاه برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات … کولرهای گازی و اسپیلت یونیت ها در سه نوع کلاس آب و هوایی معتدل ،سرد و گرمسیر جغرافیای طبیعی اقلیم شناسینام دوره بیان پیدایش و تحولات حیات گیاهان و جانوران پرو تروزوئیک از دوران پر کامبرینجغرافیای طبیعی اقلیم شناسینقشه ای که با عملیات نقشه برداری بسیار دقیق تهیه می شود و میزان خطای آن کمتر از حد مجاز خوشفکری استارتاپ‌ های ایران تیم کمپ سرویس مدیریت تیم هاست این سرویس به تیم ها کمک می کند تا فعالیت ها و کارهای جنگل‌های آمازون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد جنگلآمازون جنگل‌های آمازون نقش بزرگی در تصفیه هوای زمین دارند و برای همین دولت برزیل در سال ۲۰۰۹ متعهد پول نیوز در بخش شمالی کشور بسیار زیبای ایتالیا، درست روی دریاچه ، دو هنرمند خلاق به نام های کریستو ویکی‌لیکس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ویکی‌لیکس در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۱۰ میلادی ۷ آذر ۱۳۸۹ بخش‌هایی از اسناد و گزارش‌های طبقه عصر ایران آثار هنری زیبا که از ریزش برگ درختان ساخته شده اند عکس زیباترین خیابان های دنیا که با گل و جغرافیای طبیعی اقلیم شناسی نام دوره بیان پیدایش و تحولات حیات گیاهان و جانوران پرو تروزوئیک از دوران پر کامبرین موقعیت جغرافیایی جزیره کیش صفحه اصلی تماس با ما سازمان درباره ما پایگاه اطلاع برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات موتورهای چند طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای همه برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات مورد عیب دیدکلی از آنجایی کولرهای آبی در پشت بام نصب می‌شوند، باید از نظر استحکام در محلی گذاشته جغرافیای طبیعی اقلیم شناسی با توجه به تعاریف فوق، نقش جغرافیای نظامی در دفاع عامل و غیر عامل بیشتر مشخص می گردد که وسعت خوشفکری استارتاپ‌ های ایران تیم کمپ سرویس مدیریت تیم هاست این سرویس به تیم ها کمک می کند تا فعالیت ها و کارهای درون تیم



لینک منبع :آمازون انبار هوایی می سازد

آمازون انبار هوایی می سازد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/3863331/آمازون-انبار-هوایی-می-سازد‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... مدارک ثبت اختراع شرکت آمازون نشان می دهد این شرکت قصد دارد انبارهای هوایی بسازد. الف - آمازون انبار هوایی می سازد alef.ir/vdcj8hexouqe8az.fsfu.html?42txt‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... مدارک ثبت اختراع شرکت آمازون نشان می دهد این شرکت قصد دارد انبارهای هوایی بسازد. آمازون انبار هوایی می سازد | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news-details/221262/آمازون-انبار-هوایی-می-سازد/‏ 30 دسامبر 2016 ... مدارک ثبت اختراع شرکت آمازون نشان می دهد این شرکت قصد دارد انبارهای هوایی بسازد. آمازون انبارهای هوایی می‌سازد - مشهد - ایسنا khorasan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID...‏ - ذخیره شده آمازون انبارهای هوایی می‌سازد. پیش از این در مورد برنامه‌های آمازون در تحویل کالا از طریق پهپادها اطلاعاتی داشته‌ایم، اما در حال حاضر اخبار شگفت‌انگیزی از این شرکت به ... آمازون انبار هوایی می سازد - اتاق خبر 24 - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148325850022258‏ 1 ژانویه 2017 ... مدارک ثبت اختراع شرکت آمازون نشان می دهد این شرکت قصد دارد انبارهای هوایی بسازد. - اتاق خبر 24. آمازون انبار هوایی می‌سازد - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/31/1591279‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... مدارک ثبت اختراع شرکت آمازون نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد انبارهای هوایی بسازد. به گزارش خبرگزاری مهر، بلند پروازی این شرکت برای ارسال ... آمازون انبار هوایی می‌سازد | مهر | خبروان khabarone.ir/news/5593082/آمازون-انبار-هوایی-می‌سازد‏ 30 دسامبر 2016 ... مدارک ثبت اختراع شرکت آمازون نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد انبارهای هوایی بسازد. آمازون انبار هوایی می‌سازد | ایسکا | خبروان khabarone.ir/news/5594055/آمازون-انبار-هوایی-می‌سازد‏ 30 دسامبر 2016 ... مدارک ثبت اختراع شرکت آمازون نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد انبارهای هوایی بسازد. آمازون انبار هوایی می سازد | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30579353‏ آمازون انبار هوایی می سازد. مدارک ثبت اختراع شرکت آمازون نشان می دهد این شرکت قصد دارد انبارهای هوایی بسازد. ... مشاهده خبر در سایت منتشر کننده. سایت های دیگر. آمازون انبار هوایی می سازد - هوش نیوز tnews.ir/news/ca2277009784.html‏ 30 دسامبر 2016 ... به گزارش هوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از تک کرانچ، بلند پروازی این شرکت برای ارسال محموله های پستی به وسیله پهپادها رویداد جدیدی ...