مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب برای خانم ها

[ad_1]

skincare

فصل زمستان هم مانند سایر فصل ها برای پوست خطرناک است و باید از کرم های ضد آفتاب در این فصل هم غافل نشوید.

به گزارش آلامتو و به نقل از بامیلو؛ یکی از نظریه‌های غلط رایج، در مورد آسیب‌های خورشید این است که چیزی که نمی‌بینید یا حس نمی‌کنید، نمی‌تواند نگران‌کننده باشد. اما اشعه‌ی قوی خورشید، حتی در روزهای کاملاً ابری، می‌توانند پوست شما را بسوزانند و یا احتمال پخش شدن لکه‌های پوستی آزاردهنده را افزایش دهند. درنتیجه، با مصرف روزانه محصولات محافظ پوست می‌توانید از اثرات مضر امواج فرابنفش بلند (UVA) و متوسط (UVB) بر روی پوست، مانند سوختگی‌های ناراحت‌کننده، پیری زودرس و سرطان پوست جلوگیری کنید. در هر شرایط آب‌وهوایی، بهترین کار این است که صورت و گردن خود را با یک کرم ضد آفتاب بپوشانید. برای این کار سه راه ساده استفاده از کرم ضد آفتاب را معرفی می‌کنیم، تا به آرایش معمول روزانه خود اضافه کنید.

مقاله مرتبط: چگونه ضد آفتاب بزنیم؟

با مراقبت از پوست شروع کنید

اگر عادت به استفاده روزانه از محصولات مراقبت از پوست دارید، محصولات بسیاری وجود دارند که دارای ضد آفتاب هستند. اگر دوست ندارید هرروز از ضد آفتاب استفاده کنید، استفاده از سرم صورت یا کرم مرطوب‌کننده‌ای که دارای این خاصیت باشد، برای حفاظت پوست شما بسیار مفید است. می‌توانید با توجه به نوع و رنگ مایه پوست خود، از کرم‌هایی با محافظت در برابر آفتاب ۳۰ (SPF30) شروع کنید. (اما برای آب‌وهوای ایران بهتر است از مقاومت بیشتر (SPF50) استفاده شود). این مقدار تا ۹۷ درصد امواج فرابنفش را از پوست دفع می‌کند.

مقاله مرتبط: ضد آفتاب بزنیم یا نه؟

ولی اگر با استفاده از کرم‌های ضد آفتاب به‌طور منظم مشکلی ندارید، یک کرم با غلظت کم و جذب سریع تهیه کنید. ضد آفتاب‌ها را می‌توانید به‌تنهایی روی هر نوع پوستی استفاده کنید. همچنین کرم‌های مرطوب‌کننده ضد چروک با روغن ضد آفتاب، گزینه مناسبی برای پوست‌های خشک هستند.

با لوازم‌آرایش استفاده کنید

استفاده از کرم پودر، مرطوب‌کننده رنگی و پودرهای تثبیت‌کننده آرایش، همراه با کرم‌های حاوی SPF، از پوست شما محافظت می‌کند. همچنین هرجایی که باشید، قابل‌حمل و تجدید هستند. درحالی‌که مرطوب‌کننده های رنگی (کرم پودر دار)، دوام بیشتری دارند و احتیاجی به تجدید ندارند. پودرهای تثبیت‌کننده نیز علاوه بر درخشش بیشتر پوست، باعث حفاظت بیشتر هم می‌شوند.

کرم پودرهای دارای SPF همراه با مرطوب‌کننده، براق، مات و یا بدون روغن، در انواع مختلف ارائه می‌شوند.

مقاله مرتبط: راهنمای خرید کرم ضد آفتاب

پوست بدن خود را پوشش دهید

علاوه بر پوست صورت که در تمام طول سال در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرد، دیگر قسمت‌های بدن نیز به حفاظت روزانه احتیاج دارند. انتخاب کرم‌های ضد آفتاب مناسب بدن، به بافت، عطر، و دوام محصول بستگی دارد. لازم نیست ضد آفتابی چنان معطر بخرید که بر عطر فوق‌العاده‌تان غالب شود، یا بسیار ضخیم و چرب باشد. بهترین کرم ضد آفتاب برای بدن می‌تواند دارای عطر و بوی ملایم نارگیل، آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی بالا و جذب سریع باشد، و یا ساخته‌شده از روغن‌های ارگانیک، با غلظت کم و ضد حساسیت باشد.

موضوع آزاد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مراقب کرم های ضد آفتاب در دوران بارداری باشید آکابراداریدوران بارداریزیباییضد آفتابلایه بردارمحصولات گیاهی آکاایران مراقب کرم پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره احکام پوشش و …۳۲ تتو کردن ابرو و سایر اعضای بدن ۳۳ اپیلاسیون بدن ۳۴ بلند بودن ناخن برای خانم‌هاضرورت استفاده از کاندوم آموزش استفاده از کاندوم …ضرورتاستفادهازکاندومضرورت استفاده از کاندوم خرید و فروش کاندوم درجه یک با مجوز آنچه که امروزه نیاز به داروخانه اینترنتی دکتر فخارکد وزارت بهداشت این بسته شامل یک عدد ضد آفتاب بریسان یک عدد اسپری آب از خانمهای مصری،هندی و رومی یاد بگیرید که چه طور خود … ماده خوراکی که مخصوص سلامت خانمهاست بدن خانم‌ها به دلیل مکانیسم خاصی که دارد شامپو مو، بهترین شامپو برای جلوگیری از ریزش و …به نقل از آکاایران وقتی که در حمام موهایتان را می شویید و متوجه ریزش زیاد موها می شوید پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش …ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک بهترین کرم مرطوب کننده چیست؟بهترین کرم مرطوب کننده چیست؟ ترکیب اصلی لوسیون، آب است، به همین دلیل نسبت به کرم و اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروز اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار داعشاخبار ایرانآخرین گروه نصاب کاشی، سرامیک و سنگ استادکاران نکات …تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با رعایت نکاتی از قبیل انشعاب کفشور و انتقال ورودی فلاش مراقب کرم های ضد آفتاب در دوران بارداری باشید آکا براداریدوران بارداریزیباییضد آفتابلایه بردارمحصولات گیاهی آکاایران مراقب کرم های ضد پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره احکام پوشش و آرایش ۳۲ تتو کردن ابرو و سایر اعضای بدن ۳۳ اپیلاسیون بدن ۳۴ بلند بودن ناخن برای خانم‌ها ضرورت استفاده از کاندوم آموزش استفاده از کاندوم جدید ضرورتاستفادهاز ضرورت استفاده از کاندوم خرید و فروش کاندوم درجه یک با مجوز آنچه که امروزه نیاز به شناخت و داروخانه اینترنتی دکتر فخار کد وزارت بهداشت این بسته شامل یک عدد ضد آفتاب بریسان یک عدد اسپری آب معدنی از خانمهای مصری،هندی و رومی یاد بگیرید که چه طور خود را راز زیبایی زنان در کشورهای مختلف راز زیبایی هندی ها در چیست ؟خانم های هندی چه ترفندهایی گروه نصاب کاشی، سرامیک و سنگ استادکاران نکات فنی نصب کاشی و سنگ تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با رعایت نکاتی از قبیل انشعاب کفشور و انتقال ورودی فلاش تانک شامپو مو، بهترین شامپو برای جلوگیری از ریزش و تقویت مو آکا تعویض شامپو برای حفظ سلامت موها چگونه باید باشد؟ شامپوی طبیعی و موثر برای موها · چه شامپویی انجمن اولیاومربیان آموزش وپرورش ناحیه دو باسمه تعالی هشتمین جلسه دوره چهارم شورای انجمن اولیا ومربیان اداره آموزش وپرورش ناحیه دو پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت،درمان جوش صورت ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک صورت



لینک منبع :ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب برای خانم ها

ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب برای خانم ها - آلامتو www.alamto.com/women-sunscreen.html‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب برای خانم ها:فصل زمستان هم مانند سایر فصل ها برای پوست خطرناک است و باید از کرم های ضد آفتاب در این فصل هم ... ضرورت استفاده از ضدآفتاب « منودلیار https://www.manodeliar.com/ضرورت-استفاده-از-ضدآفتاب/‏ - ذخیره شده 21 فوریه 2017 ... استفاده از کرم ضد آفتاب یکی از راه های مهم برای نگهداری پوست است. ... ایمنی بدن، شکل گیری و تولید سلول های خونی و استحکام استخوان ها می شود. ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب برای خانم ها - مفیدستان mofidestan.ir/ضرورت-استفاده-از-کرم-ضد-آفتاب-برای-خانم/‏ فصل زمستان هم مانند سایر فصل ها برای پوست خطرناک است و باید از کرم های ضد آفتاب در این فصل هم غافل نشوید. به گزارش آلامتو و به نقل از بامیلو؛ یکی از نظریه‌های ... ضرورت استفاده کرم ضد آفتاب برای آقایان - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/کرم-ضد-آفتاب-برای-آقایان/‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2016 ... کرم ضد آفتاب ، قربانی تفکری سنتی شده است. ... بر اهمیت کاربردی کرم ضد آفتاب برای آقایان و خانم‌ها، روش مصرف صحیح آن را نیز توضیح می‌دهیم. چرا استفاده از کرم ضدآفتاب ضروری است؟ | khanoomane khanoomane.com/.../چرا-استفاده-از-کرم-ضدآفتاب-ضروری-است؟/‏ - ذخیره شده 10 ا کتبر 2016 ... همه خانم ها دوست دارند ظاهری جوان و پوستی درخشان و سالم داشته باشند و این یک دلیل قانع کننده برای استفاده مستمر از کرم های ضد آفتاب است. بهترین ضدآفتاب؟ - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/best-foe-sun.html‏ - ذخیره شده - مشابه بعضی از آنها ۶۰ ساله هستند ولی نقش یک خانم ۳۰ ساله را بازی می‌کنند و اگر کسی ... یک ضدآفتاب با ۱۵ SPF به شرطی که مرتب استفاده شود و در روز در فواصل مناسب ... استفاده از کرم‌های روز و شب ضرورت دارد؟ - بیتوته www.beytoote.com/attire/.../night3-creams-necessary.html‏ - ذخیره شده - مشابه استفاده از کرم‌های روز و شب ضرورت دارد کرم مرطوب‌کننده ,کرم ضدآفتاب,مراقبت از پوست,استفاده از کرم‌های روز و شب,کرم‌های ... بعد از کرم روز، کرم مرطوب‌کننده و حدود 20 دقیقه بعد، کرم ضدآفتاب باید زده شود. .... خانم ها :موهای زیبا و خوش فرم داشته باشید. 6 نکته مهم درباره ضد آفتاب ها - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../6-نکته-مهم-درباره-ضد-آفتاب-ها‏ - ذخیره شده - مشابه 25 فوریه 2015 ... قبل از مصرف کرم ضدآفتاب‌ از کرم مرطوب کننده استفاده کنید یا از کرم ... کرم ضدآفتاب مخصوص آقایان وجود ندارد و کرم‌های ضدآفتاب آقایان و خانم‌ها ... ضرورت استفاده از کرم های ضدآفتاب در فصل تابستان | سایت بروز نیوز beroznews.com/necessity-using-sunscreen-summer/‏ - ذخیره شده ضرورت استفاده از کرم های ضدآفتاب در فصل تابستان ... در ضدآفتاب از فیلترها استفاده می‌شود که آنها براساس ویژگی‌‌های خود از پوست .... برچسب ها : پوست , چرا باید از کرم های ضدآفتاب استفاده کنیم , چرا باید ... دلایل خیانت کردن خانم ها به شوهرشان ... ایرنا - آفتاب سوختگی را جدی بگیرید www.irna.ir/alborz/fa/News/82503308/‏ - ذخیره شده 23 آوریل 2017 ... هر چند که میزان و نحوه صحیح استفاده از ضدآفتاب ها در میزان محافظت آن تأثیر دارد. ... نوع A است، وجود این ویژگی در کرم های ضدآفتاب بسیار ضروری است. ... وی به خانم ها توصیه می کند که نباید بعد از استفاده از ضد آفتاب از کرم پودر ...