مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انتشار رندرهایی از موبایل moto x موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند

[ad_1]
انتشار رندرهایی از موبایل moto x موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند

خبرگزاری آریا - در حالی که یک روز تا پایان سال 2016 میلادی باقی مانده، حساب کاربری OnLeaks در توییتر رندرهای جدیدی از مدل 2017 موبایل مورد انتظار Moto X موتورولا منتشر کرده است. در رندرها می توان به وضوح دید که زبان طراحی موبایل جدید، شباهت زیادی به Moto Z دارد؛ هرچند که برخی از بخش های آن دچار تغییرات کوچک شده است.
پیش از هرچیز، عدم وجود Pogo Pins روی پنل پشتی دستگاه توجه را به خود جلب می کند که از عدم سازگاری Moto X جدید با ماژول های Moto Mod حکایت دارد. در همین راستا، از آن جایی که موتورولا اخیراً به صحبت درباره برنامه های خود برای تولید ماژول های Moto Mod بیشتر پرداخته، می توان با قطعیت گفت که Moto X موبایلی پرچمدار نخواهد بود.
motorola-moto-x-20173-w600
طراحی دستگاه شامل خمیدگی هایی است اما در هیچ یک از رندرها نمی توان محافظ شیشه ای 2.5 بعدی را مشاهده کرد که احتمالاً با هدف کاهش هزینه های تولید کنار گذاشته شده. علاوه بر این، به نظر می رسد که Moto X جدید برخلاف Moto Z، یکبار دیگر به استاندارد مایکرو USB بازگشته و خبری از USB Type C نخواهد بود. اما خوشبختانه این دستگاه برخلاف پرچمدار دیگر موتورولا، از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می گیرد.
اگر این رندرها قابل استناد باشند، ابعاد دستگاه اندکی بزرگ است و برجستگی دوربین، قطر آن را از 8.4 میلی متر به 9.5 میلی متر می رساند؛ تقریباً دو برابر بیشتر از قطر 5.2 میلی متری موبایل Moto Z. با این همه نمایشگر 5.2 اینچی موبایل چندان تفاوتی با نمایشگر 5.5 اینچی Moto Z نداشته و تنها اندکی از آن کوچکتر است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انتشار رندرهایی از موبایل موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند انتشار رندرهایی از موبایل موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند



لینک منبع :انتشار رندرهایی از موبایل moto x موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند

تصاویر برای انتشار رندرهایی از موبایل moto x موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می ... digiato.com/.../انتشار-رندرهایی-از-موبایل-moto-x-موتورولا-ک/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... در همین راستا، از آن جایی که موتورولا اخیراً به صحبت درباره برنامه های ... انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند. انتشار رندرهایی از موبایل moto x موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می ... www.aryanews.com/.../انتشار-رندرهایی-از-موبایل-moto-x-موتورولا-که-اطلاعات-جالبی-به-همراه-می-آورند‏ 31 دسامبر 2016 ... انتشار رندرهایی از موبایل moto x موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند. خبرگزاری آریا - در حالی که یک روز تا پایان سال 2016 میلادی باقی مانده، ... ویدئو/ انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به ... akharinkhabar.ir/.../ویدئو-انتشار-رندرهایی-از-موبایل-Moto-X-موتورولا-که-اطلاعات-جالبی-به-همراه-می-آورند‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... در رندرها می توان به وضوح دید که زبان طراحی موبایل جدید، شباهت زیادی به ... رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند. انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می ... i-sel.ir/blog/انتشار-رندرهایی-از-موبایل-moto-x-موتورولا-ک/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... انتشار رندرهایی از موبایل moto x موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند ... توییتر رندرهای جدیدی از مدل ۲۰۱۷ موبایل مورد انتظار Moto X موتورولا . انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می ... www.zoomlink.ir/.../135363_انتشار-رندرهایی-از-موبایل-moto-x-موتورولا-که-اطلاعات-جالبی-به-همراه-می-آورند‏ در رندرها می توان به وضوح دید که زبان ... The post انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند appeared first on دیجیاتو. ادامه مطلب را ... انتشار رندرهایی از موبایل moto x موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می ... khubkhan.ir/.../انتشار-رندرهایی-از-موبایل-moto-x-موتورولا-که-اطلاعات-جالبی-به-همراه-می-آورند‏ 31 دسامبر 2016 ... انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند ... انتشار اطلاعات جدید از پرچمدار آتی ال جی؛ G6 ماژولار نخواهد بود؟ نهرک تکنولوژی: انتشار تصویری از نسل بعدی موبایل Moto Z به همراه ... https://nahrak.com/.../انتشار-تصویری-از-نسل-بعدی-موبایل-moto-z-به-همراه-ماژول-گیم-پ‏ - ذخیره شده 10 مارس 2017 ... کمپانی موتورولا چندان رازدارانه با پرچمدار Moto Z برخورد نمی کند. ... انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند در ... آخرین اخبار (moto x (2017 - بازدید - صفحه نخست اینترنت شما https://buzdid.ir/tag/(moto-x-(2017‏ - ذخیره شده با نگاهی به تصاویر لو رفته متوجه شباهت این گوشی با مدل فعلی Moto Z می شود. انتشار رندرهایی از موبایل moto x موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند. ویدئو/ انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به ... f30t.ir/news/396381‏ در رندرها می توان به وضوح دید که زبان طراحی موبایل جدید، شباهت زیادی به Moto Z ... ویدئو/ انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به همراه می آورند.