مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است

[ad_1]

رشد درآمد هواوی در سال ۲۰۱۶ به ۳۲ درصد رسیده است که این میزان نسبت به رشد درآمد ۳۵ درصدی سال گذشته کمتر به نظر می‌رسد.

هواوی توانست امسال به‌عنوان یک سازنده تلفن‌های هوشمند، نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند؛ اما با وجود اینکه محصولات این کمپانی از فروش خوبی برخوردار بوده‌اند، رشد درآمد هواوی نسبت به سال ۲۰۱۵ با کاهش رو به رو بوده است.

سال گذشته هواوی توانست رشد درآمد ۳۵ درصدی داشته باشد و این در حالی است که امسال این میزان به ۳۲ درصد کاهش یافته است. البته باید در نظر داشته باشید که این میزان به معنی اینکه سال ۲۰۱۶ برای هواوی بد یا خوب بوده است، نیست؛ زیرا وقتی بخواهیم درآمد یک کمپانی را در نظر بگیریم باید موارد مختلفی را بررسی کرد که رشد درآمد تنها یک جنبه از آن‌ها است.

در نامه‌ای که اریک شو، یکی از مدیران ارشد کمپانی هواوی به کارمندانش ارسال کرد، گفته شده است:

سال ۲۰۱۶ پر از اتفاقات خوب و بد، چه در زمینه سیاسی و چه در زمینه اقتصادی در سراسر دنیا بود. در هر صورت ما روی اهدافمان تمرکز کردیم و توانستیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم.

او ادامه داد که در سال ۲۰۱۷ نیز هواوی با اتفاقات سیاسی و اقتصادی مختلفی در سراسر جهان رو به رو خواهد شد. مخصوصا باید ورود دونالد ترامپ به کاخ ریاست جمهوری را در نظر گرفت؛ البته هنوز مشخص نیست آیا به قدرت رسیدن وی می‌تواند روی تجارت هواوی نیز تأثیر بگذارد یا خیر.

کمپانی هواوی قصد دارد در آینده به رتبه دومین فروشنده بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان برسد که البته رسیدن به این امر بسیار سخت خواهد بود؛ زیرا کمپانی چینی باید با اپل بر سر بازار ایالات‌متحده آمریکا رقابت کند. انتخاب ترامپ به‌عنوان رئیس جمهور و همینطور نظر وی نسبت به چین، باعث می‌شود کار برای هواوی که یک کمپانی چینی است به‌مراتب سخت‌تر شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوشی هواوی پی زومیتگوشی هواوی پی پرچمدار جدید اندرویدی با دوربین دوگانه در پشت و بدنه‌ی تماما پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه هامعرفی و در نمایشگاه توسط شرکت هوآوی ۲۰ ۱۰ ۱۳۹۱ همانند سال گذشته گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلگوگل به انگلیسی شرکتی با سهامی عام است که در زمینهٔ جستجوی اینترنتی، رایانش چین ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادچین۱ بخش خودگردان تاجیک تاشکورگان ، در جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است ۲ بررسی گلکسی اس اج سامسونگ زومیتسامسونگ سال گذشته با معرفی گلکسی نوت اج، برای اولین بار، صفحه نمایش با لبه‌ی خمیده را اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنامپنا مطلقاً نیازی به سرمایه گذار خارجی نداریم یونیت با مپنا برای تأمین مالی و چگونه در ویندوز ۷ درایو های هارد دیسک را پاک سازی …همانطور که میدانید برای نگهداری کامپیوتر لازم است به شکل منظم هارد دیسک آن را پاک بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و …بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته گوشی هواوی پی زومیت انتشار گزارش‌های مالی نیمه اول سال جاری، رشد ۴۱ درصدی درآمدهای هواوی را نشان می‌دهد گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل گوگل به انگلیسی شرکتی با سهامی عام است که در زمینهٔ جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه ها معرفی و در نمایشگاه توسط شرکت هوآوی ۲۰ ۱۰ ۱۳۹۱ همانند سال گذشته، هوآوی چین ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد چین ۱ بخش خودگردان تاجیک تاشکورگان ، در جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است ۲ اوستیای بررسی گلکسی اس اج سامسونگ زومیت سامسونگ سال گذشته با معرفی گلکسی نوت اج، برای اولین بار، صفحه نمایش با لبه‌ی خمیده را وارد اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا مپنا مطلقاً نیازی به سرمایه گذار خارجی نداریم یونیت با مپنا برای تأمین مالی و تجهیزات چگونه در ویندوز ۷ درایو های هارد دیسک را پاک سازی کنیم؟ همانطور که میدانید برای نگهداری کامپیوتر لازم است به شکل منظم هارد دیسک آن را پاک سازی کرده بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته شده توسط



لینک منبع :رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است

رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/30/.../huawei-revenue-growth-slowed/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... سال گذشته هواوی توانست رشد درآمد ۳۵ درصدی داشته باشد و این در حالی است که امسال این میزان به ۳۲ درصد کاهش یافته است. البته باید در نظر داشته ... رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است - پمپ وکیوم کیان ... https://parsvacuumpumps.com/.../رشد-درآمد-هواوی-نسبت-به-سال-گذشته-کاهش-ی/‏ 30 دسامبر 2016 ... هواوی توانست امسال به‌عنوان یک سازنده تلفن‌های هوشمند، نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند؛ اما با وجود اینکه محصولات این کمپانی از فروش خوبی برخوردار ... رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است | SHARE4U.IR share4u.ir/?p=40948‏ - ذخیره شده رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. رشد درآمد هواوی در سال ۲۰۱۶ به ۳۲ درصد رسیده است که این میزان نسبت به رشد درآمد ۳۵ درصدی سال گذشته کمتر به ... رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است - khabarooz khabarooz.com/post/96938‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... هواوی توانست امسال به عنوان یک سازنده تلفن های هوشمند، نگاه ها را به سمت خود جلب کند؛ اما با وجود اینکه محصولات این کمپانی از فروش خوبی برخوردار ... رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است - پورتال سیحو seiho.ir/news/365568‏ رشد درآمد هواوی در سال ۲۰۱۶ به ۳۲ درصد رسیده است که این میزان نسبت به رشد درآمد ۳۵ درصدی سال گذش. رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است | زومیت | خبروان khabarone.ir/news/.../رشد-درآمد-هواوی-نسبت-به-سال-گذشته-کاهش-یافته-است‏ 31 دسامبر 2016 ... رشد درآمد هواوی در سال 2016 به 32 درصد رسیده است که این میزان نسبت به رشد درآمد 35 درصدی سال گذشته کمتر به نظر می‌رسد. رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است - فناوران علوم رایانه www.it-w3.ir/.../رشد-درآمد-هواوی-نسبت-به-سال-گذشته-کاهش-یافته-است‏ - ذخیره شده رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. رشد درآمد هواوی در سال ۲۰۱۶ به ۳۲ درصد رسیده است که این میزان نسبت به رشد درآمد ۳۵ درصدی سال گذشته کمتر به ... رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است | زومیت vista.ir/cdn/32304447‏ 31 دسامبر 2016 ... رشد درآمد هواوی در سال ۲۰۱۶ به ۳۲ درصد رسیده است که این میزان نسبت به رشد درآمد ۳۵ درصدی سال گذشته کمتر به نظر می‌رسد. رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../رشد-درآمد-هواوی-نسبت-به-سال-گذشته-کاهش-یافته-است‏ رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵- ۱۰-۱۱-۰۰:۱۰:۰۳. رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. برای مشاهده ... رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/رشد-درآمد-هواوی-نسبت-به-سال-گذشته-کاهش-ی/‏ 31 دسامبر 2016 ... رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. رشد درآمد هواوی در سال ۲۰۱۶ به ۳۲ درصد رسیده است که این میزان نسبت به رشد درآمد ۳۵ درصدی سال ...