مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پتنت انبار آمازون در آسمان ثبت شد

[ad_1]

سرویس Amazon Prime طی دوران تعطیلات سال نو، دو روز ارسال رایگان محصولات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد و به همین مناسبت حجم عظیمی از محصولات سفارشی در حال آماده سازی برای ارسال هستند که کارکنان شرکت در تلاش هستند تا در کم‌ترین زمان ممکن این مهم را انجام دهند.

شرکت آمازون از پروژه آزمایشی ارسال محصولات با پهباد، سربلند بیرون آمد اما ظاهرا این شرکت بلند همت‌تر و جاه‌طلب تر از این حرف‌ها است. طرح تولید انبار معلق در آسمان و یا انبار شناور آمازون که در سال 2014 طرح ریزی شد و اوایل امسال مورد استقبال قرار گرفت، بالاخره ثبت شد. این طرح شامل انبارهای عظیمی است که در آسمان مشابه کشتی‌هایی هوایی معلق هستند و شرکت نام آنها راairborne fulfillment centers گذاشته است.

داخل این انبار توسط کارمندان آمازون اداره می‌شود که به سفارش‌های آنلاین رسیدگی می‌کنند و محصولات سفارش شده مشتریان را با پهبادها برای آنها ارسال می‌کنند. این انبارها در نقاطی از آسمان قرار می‌گیرند که اکثر سفارش‌ها از آن منطقه ثبت می‌شوند، که با استفاده از این شیوه مرسولات بسیار سریع‌تر به دست مشتریان خواهد رسید. کارمندان مرکز هوایی مرکزی نیز قادر خواهند بود با پروازهای رفت و برگشتی با هواپیماهای کوچک رفت و آمد کنند. زمانی که محصولات موجود در انبار هوایی مرکزی تمام شد، این وسیله قادر خواهد بود تا برای انبارگردانی به مرکز زمینی برگردد.

پس آیا گمان می‌کنید به زودی شاهد کشتی هوایی عظیم آمازون در آسمان خواهید بود؟ بعید به نظر می‌رسد، زیرا پرواز پهبادها در آسمان بسیاری از کشورها از جمله آمریکا مشمول قوانین سخت گیرانه‌ای است که به همین دلیل تصور دیدن پهبادهای ارسال محصول آمازون و یا هر شرکت دیگری در آسمان، حداقل در آینده نزدیک بعید است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پتنت انبار آمازون در آسمان ثبت شد پتنت انبار آمازون در آسمان ثبت شد خرید از امازون در ایران جنگل آمازون در برزیل



لینک منبع :پتنت انبار آمازون در آسمان ثبت شد

پتنت انبار آمازون در آسمان ثبت شد | ITIRAN www.itiran.com/انبار-آمازون-در-آسمان‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... طرح تولید انبار معلق در آسمان و یا انبار شناور آمازون که در سال 2014 طرح ریزی شد و اوایل امسال مورد استقبال قرار گرفت، بالاخره ثبت شد. این طرح ... پتنت تازه آمازون به یک انبار در آسمان اشاره دارد - دیجیاتو digiato.com/.../پتنت-تازه-آمازون-به-یک-انبار-در-آسمان-اش/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... در پتنت مورد بحث، به هوابردی غول پیکر و بدون سر نشینی اشاره شده که ... به مشاهده این انبار عظیم پرنده پرداخت در پتنت هایی است که آمازون به ثبت ... پتنت انبار آمازون در آسمان ثبت شد - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/276307.aspx‏ 31 دسامبر 2016 ... پتنت انبار آمازون در آسمان ثبت شد شنبه 11 دى 1395منبع : آی‌تی‌ایران سرویس amazon prime طی دوران تعطیلات سال نو، دو روز ارسال رایگان ... پتنت انبار آمازون در آسمان ثبت شد - اخبار روز tasna.ir/1395/10/11/پتنت-انبار-آمازون-در-آسمان-ثبت-شد.html‏ طرح تولید انبار معلق در آسمان و یا انبار شناور آمازون که در سال 2014 طرح ریزی شد و اوایل امسال مورد استقبال قرار گرفت، بالاخره ثبت شد. این طرح شامل انبارهای عظیمی ... تک شات | پتنت جدید آمازون، از انبار شناور در آسمان این کمپانی برای ... techshot.ir/u/104073‏ 1 ژانویه 2017 ... پتنت جدید آمازون، از انبار شناور در آسمان این کمپانی برای پهپادهای حمل ... یک انبار مرکزی غول پیکر پرنده برای پهپادهای تحویل کالا - به ثبت رسانده است. ... اسنک های مورد نیاز در طول بازی به نزدیکی یک استادیوم منتقل شده است. پتنت جدید آمازون، از انبار شناور در آسمان این کمپانی برای پهپادهای حمل ... khabarooz.com/post/102625‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... اما پتنت هایی که جدیدا به ثبت رسیده اند نشان می دهند که این کمپانی اندیشه ... پتنت جدید آمازون، از انبار شناور در آسمان این کمپانی برای پهپادهای حمل کالا خبر می دهد ... بعنوان مثال، در این پتنت موقعیتی نمایش داده شده است که این انبار ... آخرین اخبار انبار آمازون در آسمان - بازدید https://buzdid.ir/tag/انبار-آمازون-در-آسمان‏ به گزارش کلیک ، شرکت آمازون از غول های تکنولوژی و کسب و کار است که همیشه با نوآوری توانسته است مشتریانش را راضی نگه ... پتنت انبار آمازون در آسمان ثبت شد. آخرین خبر | پتنت تازه آمازون به یک انبار در آسمان اشاره دارد akharinkhabar.ir/.../پتنت-تازه-آمازون-به-یک-انبار-در-آسمان-اشاره-دارد‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... در پتنت مورد بحث، به هوابردی غول پیکر و بدون سر نشینی اشاره شده که ... به مشاهده این انبار عظیم پرنده پرداخت در پتنت هایی است که آمازون به ثبت ... خبرگزاری آریا - پتنت تازه آمازون به یک انبار در آسمان اشاره دارد www.aryanews.com/.../پتنت-تازه-آمازون-به-یک-انبار-در-آسمان-اشاره-دارد‏ 31 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا - پتنت تازه آمازون به یک انبار در آسمان اشاره دارد. ... در پتنت مورد بحث، به هوابردی غول پیکر و بدون سر نشینی اشاره شده که قرار است ... آمازون به ثبت رسانده و تحقق این ایده و پدیدار شدن کشتی های پرنده آمازون در آسمان ... داستان پتنت انبار متحرک آمازون در آسمان چیست | آی تی رسانه www.itresaneh.ir/داستان-پتنت-انبار-متحرک-آمازون-در-آسما/‏ 1 ژانویه 2017 ... داستان پتنت انبار متحرک آمازون در آسمان چیست؟ ... طبیعی است که تا نهایی شدن چنین طرحی زمان و هزینه زیادی در کنار تحقیقات کافی صرف خواهد شد.