مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دعای جلب محبت از راه دور چطور خوانده می شود؟

[ad_1]

دعای جلب محبت برای جذب مهر و محبت افراد دیگر نسبت به خود می باشد. دعای جلب محبت اگر در روایات معتبر آمده باشد صحت دارد و دارای اعتبار است.

در فضای اینترنت دعاها و اعمال مختلفی به عنوان دعای جلب محبت ذکر شده است اما برای هیچ کدام منبعی ذکر نشده و بیشتر آن ها ساختگی به نظر می رسند. علاوه بر این که بیشتر دعا جلب محبت های معرفی شده علاوه بر خواندن، باید بر غذا یا نوشیدنی فرد مورد نظر دمیده شوند.

واقعیت های دعای جلب محبت

مطالبی به عنوان دعای جلب محبت در اینترنت به وفور یافت می شود و متاسفانه در این دوره با توجه به رواج بی رویه خرافات، مشتری فراوانی دارد. ولی هیچ کدام سندی از معصوم ندارند. برای این که دعا یا ذکر و دستوری را برای رسیدن به حاجتی به نحو خاص بخوانیم و انجام دهیم، باید دستور آن به طریق قابل اطمینان از معصومین رسیده باشد اما به دستوری که فردخودش آن را ابداع کرده و به آن عمل نموده و حاجتش برآورده شده و دیگران را به تکرار آن فرا می خواند، نمی توان بهایی داد.

اولین گام برای جلب محبت

برای جلب محبت افراد باید اول خود را دوست داشتنی سازیم یعنی با به دست آوردن کمالات و با دوست داشتن بندگان خدا و با خدمت به آنان و حسن خلق و... زمینه های جلب محبت آنان را فراهم کنیم. انسان ها به طور طبیعی جمال و زیبایی و کمال را دوست دارند و اگر ما در عقاید، اخلاق و اعمال زیبا شویم و پسندیده گردیم، ما را دوست خواهند داشت.

دعای جلب محبت . دعای جلب محبت از راه دور
دعای جلب محبت

طلب دعای جلب محبت از خداوند

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این که با کسب کمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش کند و عرض کنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

دعای جلب محبت و وعده خدا

خداوند هم وعده داده اگر ما ایمان آوردیم و نیکوکار شدیم، محبت ما را در دل بندگانش جای دهد:

«إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا»؛

«مسلّماً کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته انجام داده اند، خداوند رحمان محبّتى براى آنان در دلها قرار می دهد!»

این راه صحیح جلب محبت بندگان خداست و دستورهای بی اعتباری که نقل می شود، قابل توصیه نیستند.

نمونه ای از دعای جلب محبت

اگر شوهر به زن محبت نمی‌کند، زن می‌تواند آیات زیر را بر قند و نبات بخواند و بدمد و بدهد تا شوهرش از آن قند و نبات بخورد. یا این‌که این آیات شریفه را بر گلاب بخواند و بدمد و سپس گلاب را به صورت بمالد. انشاءالله شوهرش مهربان و مطیع می‌گردد: «إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»؛

دعای جلب محبت . دعای جلب محبت معشوق
دعای جلب محبت

آیا این دعای جلب محبت صحت دارد؟

باید توجه داشت که قرآن کریم، کتاب انسان‌سازى است و هدف آن، هدایت انسان به سوى کمال و برآوردن نیازهاى بشر در این مسیر است. این هدف، عمدتاً در محورهای اعتقادیات، اخلاقیات و احکام، پی‌ریزى شده است؛ بنابراین قرآن کتاب کیهان‌شناسى، زیست‌شناسى، طبابت و... نیست، بلکه شأنش بالاتر از این معناست.

اما قرآن می‌تواند عاملى معنوى براى شفاى امراض جسمى و روحی باشد. در این مورد نیز هم خود قرآن اشاره دارد: «وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً»؛ «و آنچه از قرآن نازل می‌کنیم (همه مایه) شفا و رحمت براى مؤمنان است و ستمگران را جز خسارت نمی‌افزاید». و هم از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) روایات و احادیث متعددى به دست ما رسیده است، ولی با تحقیق و جستجو در منابع حدیثی در می یابیم که چیزی همانند دستور بالا در منابع فقهی وجود ندارد و تنها در کتاب‌های مربوط به علوم غریبه و طلسمات چنین چیزی آمده است که نمی‌توان منشأ آن را روایات دانست.

به علاوه؛ شرع مقدس برای جلب محبت و مهربانی میان زن و شوهر آداب و دستوراتی دارد که لازم است یک مسلمان به آنها که جنبه الهی دارند و برآمده از وحی است، پایبند باشد و در زندگی خود اجرا نماید.

دعای جلب محبت . دعای جلب محبت سریع
دعای جلب محبت

جایگزین های دعای جلب محبت از امام صادق (ع)

امام صادق (ع) سفارشات زیر را به هر یک از زن و شوهر ارائه فرموده‌اند:

«مرد در پیوند میان خود و همسرش از سه چیز بی‌نیاز نیست:

همدلى با زن تا از این راه محبت و دلبستگى زن را به خود جلب کند.

حُسن خلق و متوجه کردن دل زن به سوى خویش با قیافه‌اى که در چشم زن خوشایند باشد.

توسعه دادن در معیشت همسر.

زن هم در ارتباط میان خود و همسر همدلش از سه خصلت بی‌نیاز نیست:

خویشتن‌داری از هر آلودگى تا دل شوهر در اعتماد به وى در هر خوش و ناخوش مطمئن باشد.

مراقب حال شوهر بودن تا اگر لغزشى از او سر زد شوهر با او مهربان باشد.

اظهار عشق به شوهر با دل‌رُبایى و زیبا ساختن خویش در چشم وى».


گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دعاهای جلب محبت معشوق صفحه ۱ آمده که هر که آیة الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به دعای باطل السحرباطل سحردعای زبان بنددعای محبت…خوشبختی یافتنی نیست ساختنی است از زندگی لذت ببرید حتی اگر چیز با ارزشی را از دست داده علوم غریبه اسرار دعا و طلسم گشایش بخت شفای …دعاطلسمشفای بیماریکسب ثروتگشایش بختجلب محبترسیدن به معشوق دعااسرار دعا شفای المصباحبله، اینکه از طریق علم نجوم که طالع بینی بخشی از آن را تشکیل می دهد، بتوان به حقایقی بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از …بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه خاطرات خوب و بد چیست؟آیا برای جبران حق الناس می‌شود قرآن ختم کرد و …آیا برای جبران حق الناس می‌شود قرآن ختم کرد و ثوابش را هدیه کرد؟دعاهایی که سریع اجابت می شوندتور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران فارسی العربیةسرحانی سلام داستانهای بسیار زیبا از کسانی که …آیت الله علی پناه اشتهاردی که از اساتید بنام حوزه علمیه قم می باشند، در رابطه با حضرت دعاهای جلب محبت معشوق صفحه ۱ آمده که هر که آیة الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله دعای باطل السحرباطل سحردعای زبان بنددعای محبتعلوم غریبه خوشبختی یافتنی نیست ساختنی است از زندگی لذت ببرید حتی اگر چیز با ارزشی را از دست داده اید… علوم غریبه اسرار دعا و طلسم گشایش بخت شفای بیماری ایجاد محبت دعاطلسمشفای بیماریکسب ثروتگشایش بختجلب محبترسیدن به معشوق دعااسرار دعا شفای بیماری المصباح بله، اینکه از طریق علم نجوم که طالع بینی بخشی از آن را تشکیل می دهد، بتوان به حقایقی دست یافت بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه ابتدا بهتر بود علت و دلیل فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی خود را مطرح می کردید و اثراتی که آیا برای جبران حق الناس می‌شود قرآن ختم کرد و ثوابش را هدیه آیا برای جبران حق الناس می‌شود قرآن ختم کرد و ثوابش را هدیه کرد؟ سرحانی سلام داستانهای بسیار زیبا از کسانی که با امام زمان آیت الله علی پناه اشتهاردی که از اساتید بنام حوزه علمیه قم می باشند، در رابطه با حضرت ولی دعاهایی که سریع اجابت می شوند تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه برای ترنم ساده ی باران بدانیم بهتره به کودکانمان بیاموزیم که امید سخت ترین راههای زندگی را هموار می کند و آینده شان را با آموختن



لینک منبع :دعای جلب محبت از راه دور چطور خوانده می شود؟

دعای جلب محبت از راه دور چطور خوانده می شود؟ - مجله اینترنتی ستاره setare.com/fa/.../دعای-جلب-محبت-از-راه-دور-چطور-خوانده-می-شود‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... دعای جلب محبت برای جذب مهر و محبت افراد دیگر نسبت به خود می باشد. دعای جلب محبت اگر در روایات معتبر آمده باشد صحت دارد و دارای اعتبار است. دعای جلب محبت از راه دور چطور خوانده می شود؟ - قطره www.ghatreh.com/news/.../دعای-جلب-محبت-راه-دور-چطور-خوانده-شود‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... دعای جلب محبت برای جذب مهر و محبت افراد دیگر نسبت به خود می باشد. دعای جلب محبت اگر در روایات معتبر آمده باشد صحØ. دعای جلب محبت از راه دور چطور خوانده می شود؟ | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30646841‏ 31 دسامبر 2016 ... دعای جلب محبت از راه دور چطور خوانده می شود؟ دعای جلب محبت برای جذب مهر و محبت افراد دیگر نسبت به خود می باشد. دعای جلب محبت اگر در روایات ... اسرار دعا www.doa110.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه این آیه دارای خاصیت های زیادی است که لازم است لااقل روزی هشت بار خوانده شود ... اگر این سوره ی جلیله را ۷ بار بخواند محبت هر کس را به اذن خداوند متعال جلب می کند و با هر ... مداومت بر ذکر (یا جلیل) در هر روز ۷۳ مرتبه موجب تعظیم و هیبت است و به جهت راه .... یک بهمنی برای احساس امنیت دور و اطراف خود را شلوغ می کند و دوستان زیادی دارد ولی ... ذکر و دعای قوی برای جلب عشق و محبت معشوق از راه دور | دانلود کتاب ... antique-book-treasure.ir/.../ذکر-و-دعای-قوی-برای-جلب-عشق-و-محبت-معشوق/‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... برای جلب عشق و معشوقه و محبت معشوق از راه دور اذکار و دعاهای قرآنی بسیار قوی و مجرب وجود دارد که ... (ایه ی ۱۷/سوره ی انفال)را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده ودر اتش اندازد تا ... بسته می شود و با شما با محبت رفتار می کند ...... سر یه سری مسایل بحثمون شد و دیگه جوابمو نمیده لطفا کمکم کنید چطوری میتونم برشگردونم ذکر و دعای محبت و زبان بند-طلسم مهر و محبت-طلسم عاشق کردن و جذب ... antique-book-treasure.ir/.../ذکر-و-دعای-محبت-و-زبان-بند-طلسم-مهر-و-محب/‏ - ذخیره شده 28 ژانویه 2017 ... این دعا و طلسمات برای افزایش مهر و محبت از راه دور و بین دو نفر و همچنین جذب .... فلان نام شخص و پدر او گفته می شود ) بسم الله الرحمن الرحیم ( سه مرتبه ) یا فَتّاحُ یا ... اگر این دعا بر ۷ دانه سنگ خوانده شود و یکی یکی در آتش انداخته شود و نیت کند ..... چطور میتونم بفهمم کسی رو که میخوام واقعا سالمه و میشه بش اعتماد کرد. ذکر و دعای قوی برای بدست آوردن دل معشوقه و جلب محبت معشوق | دانلود ... antique-book-treasure.ir/.../ذکر-و-دعای-قوی-برای-بدست-آوردن-دل-معشوقه/‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... ذکر و دعای قوی برای بدست آوردن دل معشوقه و جلب محبت معشوق ... در ادامه مطلب ذکر و دعا و طلسم قوی و مجرب برای به دست آوردن دل معشوقه از راه دور و جلب عشق و ... نموده و (ایه ی ۱۷/سوره ی انفال)را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده ودر اتش اندازد تا ۲۷ ... سنگ سنگین قراردهید زبان آن شخص بسته می شود و با شما با محبت رفتار می ... برچسب دعای مهرمحبت کردن - غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ ... gheib.blogsky.com/tag/دعای-مهرمحبت-کردن‏ - ذخیره شده - مشابه اگر بر میوه شیرین خوانده شود و سپس به فرد مورد نظر خورانده شود محبتش زیاد خواهد شد. التماس دعا. برچسب‌ها: آیات قرآنی مهرمحبت، دعای مهر و محبت قوی قرآنی، دعای مهر محبت زن و شوهر، دعای مهرمحبت کردن، دعای مهر و محبت ... پس از اینکه هر فلفل را در آتش می اندازد بگوید: ... دعائی فوری و مجرب برای مهر و محبت و جلب قلوب و جلب نظر همگان. دعاوذکرانبیا ss611.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه فرو مانده و متحیر مانده میشود و باعث ثروتمند شدن و نجات از هم و غم ها میشود. بسیار مجرب است. ... بخواند اجابت مى کنم پس [آنان] باید فرمان مرا گردن نهند و به من ایمان آورند باشد که راه یابند (۱۸۶) ... به جهت رفع وسوسه و دلشوره و گمان بد آیه 45 و 46 سوره مبارکه اسرا و آیه 129 سوره مبارکه توبه خوانده. شود و آیات .... برای جلب محبت زیاد : این اذکار ... دعای محبت زن و شوهر - نمناک namnak.com/دعای-محبت.p8545‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۴ - ۱٬۲۴۹ نقد دعای محبت زن و شوهر و دعای افزایش محبت بین زن و شوهر و متن دعای محبت زن و شوهر را در سایت نمناک بخوانید. ... فداکاری و گذشت، از جمله اموری است که مراعات آن می تواند در جلب محبت مؤثر باشد ... با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد خوانده شود.