مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چشم ها از سلامت شما چه می گویند؟

[ad_1]
چشم ها از سلامت شما چه می گویند؟

خبرگزاری آریا-اهمیت دادن به سلامت چشم موضوع مهمی است زیرا چشم عضو مهم بدن انسان محسوب می شود و تغییرات در چشم می تواند نشان دهنده ی برخی بیماری ها باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا ،همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری هستند. چشم نیز یکی از همین ارگان هاست. اهمیت دادن به سلامت چشم موضوع مهمی است به طور مثال اگر چشمانتان دایم گل مژه زده و برای مدت طولانی هم باقی می ماند، حتما باید به پزشک مراجعه کنید زیرا می تواند نشانه وجود سرطان در غده های چربی باشد.
گل مژه پایدار

گل مژه روی پلک چشم پدید می آید و یک غده ملتهب و کوچک است که درد و خارش به همراه دارد. دلیل ایجاد گل مژه، مسدود شدن غده های چربی است و عموما هم در عرض چند روز از بین می رود. اما اگر این مشکل برای مدت طولانی تری ادامه داشت، می تواند نشانه یک بیماری جدی باشد.

اگر تعداد ابتلا به گل مژه زیاد بوده و زمان ماندگاری آن طولانی باشد و همچنین اگر این جوش در همان نقطه قبلی دوباره رشد کند، توصیه می کنیم حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید زیرا امکان دارد نشانه ی وجود سرطان در غده سبابه باشد.

 

چشم
تغییرات چشم نشان دهنده ی چه چیزی از بدن ما است؟

ریختن ابروها

ریختن موهای ابرو می تواند دلایل متعددی داشته باشد از بالارفتن سن گرفته تا استرس و تغذیه نامناسب. اما طاسی منطقه ای (آلوپسیا آره اتا) دلایل دیگری دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد. البته بد نیست بدانید که این طاسی فقط در یک دهم جمعیت جهان مشاهده می شود.

از احتمالات رایج در مورد ریزش ابروها می توان به کم کاری غده تیروئید اشاره کرد که به از دست دادن موها منجر می شود. اگر احساس می کنید موهای شما در حال کم شدن و ریختن هستند، بهتر است یک آزمایش تیروئید بدهید.
 
 
چشم
تغییرات چشم نشان دهنده ی چه چیزی از بدن ما است؟
 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاروفناوری کَلالهمحافظت از سند پاورپوینت در برابر تغییر و ویرایش ممکن است شما بخواهید یک فایل و سند وب سایت دکتر مجید ظهرابی متخصص و جراح مغز و …وب سایت رسمی دکتر مجید ظهرابی،‌ مختصص و جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات ، حاوی مطالب الف رمزگشایی از نمادهای سریال در چشم بادسریال در چشم باد بالاخره به پایان رسید اما علی رغم سوالهای بسیاری که در ذهن بینندگان نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی راه‌هایی که چین و چروک صورت را باز می‌کنندممکن است شما هم افرادی را بشناسید که با وجود سن بالا، همچنان از چهره‌ای صاف و شفاف میگنا قانون باورها باورهایی‌که شما را می سازندکرچ و کرچفلید باور را چنین تعریف کرده‌اند‌ باور، سازمانی باثبات از ادراک و شناختی … یافت، هدف کلی می‌گویند مشخص کند که شما می خواهید چه چیز را و داده ها از پیش الف در دانشگاه صنعتی اصفهان چه می گذرددانشگاه صنعتی اصفهان علی رغم سابقه نه چندان طولانی، یکی از دانشگاههای برتر و از نکاتی که دانستن آن به سلامت نوزاد تازه رسیده …سلامت نوزاد تازه رسیده بیش از هر چیز دیگری ذهن پدر و مادر کم تجربه را به خود مشغول می معرفی رشته معماری ارزیابی خبر به منظور بسط و گسترش آن، از وظایف خبرنگار می باشد روزنامه نگار که اغلب کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت وب سایت دکتر مجید ظهرابی متخصص و جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات وب سایت رسمی دکتر مجید ظهرابی،‌ مختصص و جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات ، حاوی مطالب مفید الف رمزگشایی از نمادهای سریال در چشم باد اگر منفی بافی در مورد ایران باشد که هر شب از کانال یهودی ها و بهائی ها در آمریکا پخش شود به راه‌هایی که چین و چروک صورت را باز می‌کنند راه‌هایی که چین و چروک صورت را باز می‌کنندامروز داشتن پوستی صاف و شفاف در سنین بالا، دیگ یک نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود میگنا قانون باورها باورهایی‌که شما را می سازند کرچ و کرچفلید باور را چنین تعریف کرده‌اند‌ «باور، سازمانی باثبات از ادراک و شناختی نسبی آرزوها تاثیر ورزش در سلامت روان مهربانا سایبانی از جنس اشک و نیاز می خواهم تا سجاده دلم را در آن بگسترانم و با دستان خسته قنوتم سایت چشم پزشکی دکتر نادری جراحی عیوب انکسار لیزر، لیزیک، لازک عیوب انکساری عیوب انکساری چشم به سه شکل آنچه را که مطالعه به طور کلی به آن دست خواهد یافت، هدف کلی می‌گویند شما می خواهید چه ها الف در دانشگاه صنعتی اصفهان چه می گذرد دانشگاه صنعتی اصفهان علی رغم سابقه نه چندان طولانی، یکی از دانشگاههای برتر و از استوانه های فرزند شما چه شکلی میشود شما چه جوری میخوابید؟ هاله شما چه رنگی است شما چه حیوانی هستید مهربانی شما چه رنگیست شما چه ابی می نوشید اسم شما چه رنگیه از شما چه پنهان



لینک منبع :چشم ها از سلامت شما چه می گویند؟

چشم ها از سلامت شما می گویند! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/449445/چشم-ها-از-سلامت-شما-می-گویند‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... چشم ها از سلامت شما می گویند! همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری هستند. چشم نیز یکی از همین ارگان ... چشم ها از سلامت شما می گویند! www.eghtesadnews.com/...ها.../157148-چشم-ها-از-سلامت-شما-می-گویند‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... چشم ها از سلامت شما می گویند! همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری هستند. چشم نیز یکی از همین ارگان ... چشم ها از سلامت شما چه می گویند؟ - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/15/post-13468/‏ - ذخیره شده 4 ساعت قبل ... چشم ها از سلامت شما چه می گویند؟ [ad_1]. ، فروغ بیداری: همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری هستند. خبرگزاری آریا - چشم ها از سلامت شما می گویند! www.aryanews.com/News/.../چشم-ها-از-سلامت-شما-می-گویند‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... ظ. چشم ها از سلامت شما می گویند! خبرگزاری آریا - همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری هستند. چشم نیز ... چشم ها از سلامت شما می گویند! | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30573521‏ 29 دسامبر 2016 ... چشم ها از سلامت شما می گویند! وب سایت روزیاتو - فروغ بیداری: همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود مشکل یا بیماری ... چشمانتان به شما چه می گویند؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/prevention/say1-your-eyes.html‏ - ذخیره شده - مشابه توضیحات: چشم ها فقط پنجره هایی به روح شما نیستند؛ آنها پنجره هایی به سلامت شما هم محسوب می شودند. علاوه بر تشخیص بیماری های چشم، پزشکان می توانند نشانه هایی ... موردی که چشم ها در مورد سلامت شما می گویند روزیاتو - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/.../موردی-که-چشم-ها-در-مورد-سلامت-شما-می-گویند-روزیاتو‏ - ذخیره شده نتایج جستجو: موردی که چشم ها در مورد سلامت شما می گویند روزیاتو. ... «دنیای آبی» روی خط رادیو سلامت شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه 19 اسفند ماه، در برنامه « داستان ... گوش ها درباره شما چه می گویند؟ - رسانه دکتر سلامت خانواده https://drsalamatx.com/what-do-you-say-about-your-ears/‏ - ذخیره شده 15 آوریل 2017 ... مقاله ی جالب و خواندنی گوش ها درباره شما چه می گویند؟ که توسط رسانه دکتر سلامت برای شما عزیزان تهیه شده است. روزیاتو: ۸ موردی که چشم ها در مورد سلامت شما می گویند — وبلاگ ... - خـانه i-sel.ir/blog/روزیاتو-۸-موردی-که-چشم-ها-در-مورد-سلامت/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... وب‌سایت روزیاتو - فروغ بیداری: همه اعضای بدن با تغییرات ناگهانی خود، در تلاش برای نشان دادن وجود ... ۸ موردی که چشم ها در مورد سلامت شما می گویند. 6 علت پرش چشم و درمان آن | khanoomane khanoomane.com/blog/6-علت-پرش-چشم-و-درمان-آن/‏ - ذخیره شده 14 آوریل 2017 ... در این مطلب علت ها و راه های درمان آن را توضیح خواهیم داد. ... دکتر یچسل می گوید اگر علت پرش چشم شما حساسیت بود می توانید برای رفع آن از قطره های ...