مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از اپل شکایت شد

[ad_1]

همه می‌دانیم که استقاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی ممنوع است اما بعضی افراد به انجام این کار اشتباه اصرار دارند. متاسفانه در بعضی موارد این عمل اشتباه منجر به وقوع تصادفات مصیبت باری شده است، برای مثال حادثه 24 دسامبر سال 2014 که دختر5 ساله با نام "Moriah Modisette" پس از اینکه خودرویی با سرعت 65 مایل در ساعت با عقب خودرویی که او در آن قرار داشت برخورد کرد، جان خود را از دست داد.

حال به نظر می‌رسد که "James" و "Bethany" والدین این کودک شکایتی را علیه اپل تنظیم کرده‌اند. بنا به گزارش Courthousenews به نظر می‌رسد که اپل با این ادعا که کاربران در تنظیمات "FaceTime" می‌توانند این اپلیکیشن را هنگام رانندگی غیر فعال کنند به دفاع از خود پرداخته است. با وجود این خانواده "Modisette" معتقدند که اپل در ارائه صحیح این ویژگی موفق نبوده و نسخه نا‌امن و نامطمئن این برنامه را در اختیار کاربران قرار داده است. در متن دفاعیه آمده است که "شرکت مدافع(اپل) جهت جلوگیری از چنین اتفاقات ناگواری از جمله حادثه مربوط به خانواده "Modisette" از تاریخ 12 دسامبر 2008 یعنی از زمانی که درخواست ثبت "سیستم بازدارنده استفاده از اپلیکیشن‌ها در هنگام رانندگی" را به سازمان ثبت اختراعات ایالات متحده ارائه کرده، از این سیستم برخوردار بوده است".

این خانواده علاوه بر جرایم کیفری، به دنبال خسارات مالی مرتبط با این حادثه نیز هستند. اپل هنوز رسما نظری درباره دادخواست این خانواده مطرح نکرده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف از اپل احترام به کاربر ایرانی را بخواهید نه …از اپل احترام به کاربر ایرانی را بخواهید نه تاسیس نمایندگیاپل زومیتپس از انتشار گزارش که در آن مک‌بوک‌پروهای جدید برای خرید پیشنهاد نشده‌اند آخرین اخبار،آموزش ، نرم افزار و بازی دنیای اپل اخبار نرم افزار اخبار دنیای اپل نرم افزارهای مکینتاش اپلیکیشن آیفون و آیپد بررسی الف شکایت ارتش از حسن عباسیفرمانده نیروی زمینی ارتش از حسن عباسی خواسته است که از ارتش عذر خواهی کندبه گزارش آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلآیفون همچنان تولید خواهد شد به گفته تحلیلگر معتبر موسسه اپل فعلا برنامه ای پول نیوز مرکز آماری مینتل به عنوان یکی از مراجع معتبر بین المللی در ارائه مطالعات بازار و دنیای فناوری صفحه زومیت برندان آیرایب، مدیرعامل کمپانی آکیولس به پست جدیدی منتقل شد و حالا به‌عنوان مجله گیزمیزمجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت۶ ترفند جلوگیری از هک گوشی‌های آی‌فون شبکهگویا پیشگویی‎های چند سال قبل به حقیقت پیوسته و حالا ما با سرعتی که می‎شد آن را پیش عصر ایران اگر قادر به ترک سیگار نیستید، بهتر است پس از غذا خوردن چند ساعت صبر کنید و سپس سیگار از اپل احترام به کاربر ایرانی را بخواهید نه تاسیس نمایندگی از اپل احترام به کاربر ایرانی را بخواهید نه تاسیس نمایندگی اپل زومیت پس از انتشار گزارش که در آن مک‌بوک‌پروهای جدید برای خرید پیشنهاد نشده‌اند، اپل آخرین اخبار،آموزش ، نرم افزار و بازی دنیای اپل اخبار نرم افزار اخبار دنیای اپل نرم افزارهای مکینتاش اپلیکیشن آیفون و آیپد بررسی تخصصی الف شکایت ارتش از حسن عباسی فرمانده نیروی زمینی ارتش از حسن عباسی خواسته است که از ارتش عذر خواهی کندبه گزارش فرارو آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل آیفون همچنان تولید خواهد شد به گفته تحلیلگر معتبر موسسه اپل فعلا برنامه ای برای پول نیوز تیم والیبال بانوان بانک رفاه قهرمان شد معاون برنامه ریزی بانک صادرات منصوب شد افزایش دنیای فناوری صفحه زومیت کمپانی اپل به‌تازگی تمام محصولات هوشمند مرتبط با تکنولوژی‌های ساخته‌شده توسط را از ۶ ترفند جلوگیری از هک گوشی‌های آی‌فون شبکه گویا پیشگویی‎های چند سال قبل به حقیقت پیوسته و حالا ما با سرعتی که می‎شد آن را پیش بینی کرد عصر ایران قبل از این مصر ارائه کننده این طرح بود اما با تماس تلفنی ترامپ از این طرح عقب نشینی کرد با مجله گیزمیز مجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت



لینک منبع :از اپل شکایت شد

دعوای حقوقی اپل و سامسونگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دعوای_حقوقی_اپل_و_سامسونگ‏ - ذخیره شده - مشابه در بهار سال ۲۰۱۱ شرکت اپل شروع به اعلام اولین شکایت خود علیه شرکت سامسونگ نمود. ... در بین شکایت‌های بزرگ، شرکت اپل موفق شد رای دادگاه در کشور آمریکا را به ... پرونده شکایت اپل از سامسونگ به خاطر کپی کردن طراحی، بازگشایی شد www.zoomit.ir/2017/1/14/151116/apple-vs-samsung-reopened/‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... شکایت اپل از سامسونگ به خاطر نقض پتنت طراحی بار دیگر باز شده و به جریان افتاده است. این شکایت به خاطر کپی طرح پنل اپل، شش سال است که ... از اپل شکایت شد | ITIRAN www.itiran.com/شکایت-از-اپل-فیس-تایم-رانندگی‏ 31 دسامبر 2016 ... از اپل به دلیل اینکه اجازه می‌دهد کاربران درحال رانندگی با فیس تایم صحبت کنند شکایت شده است. باز هم از اپل به خاطر نقض پتنت تاچ سه بعدی شکایت شد www.apple-nic.com/.../3166-باز-هم-از-اپل-به-خاطر-نقض-پتنت-تاچ-سه-بعدی-شکایت-شد.html‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی شرکت Immersion از اپل به خاطر استفاده از پتنت و تکنولوژی که این شرکت حق اختراع آن را برای خود ثبت کرده است ، شکایت کرد . این فناوری در ساعت هوشمند اپل، ... برای چندمین بار از اپل شکایت شد - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../چندمین-بار-اپل-شکایت-شد/‏ - ذخیره شده 30 مه 2016 ... یک سازمان دیگر هم از اپل برای استفاده‌ی غیرقانونی از پتنت‌های مربوط به استفاده از تکنولوژی Wi-Fi شکایت کرده است و قصد دارد از اپل خسارت ... برای چندمین بار از اپل شکایت شد - TopInEarth.com www.topinearth.ir/Content/.../برای-چندمین-بار-از-اپل-شکایت-شد‏ - ذخیره شده 30 مه 2016 ... در حالی که شرکت هواوی از سامسونگ برسر استفاده ی غیرقانوی از پتنت های 4G شکایت کرده، یک سازمان دیگر هم از اپل برای استفاده ی غیرقانونی از ... خبر: به علت انحصاری بودن اپ های ios از اپل شکایت شد www.idsaz.ir/blog/خبر-علت-انحصاری-اپ-های-ios-اپل-شک/‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... آخرین اخبار از کمپانی اپل حاکی از این است که از این کمپانی به علت در انحصار داشتن اپ های آیفون شکایت شده است. پرونده شکایت اپل از سامسونگ به خاطر کپی کردن طراحی، بازگشایی شد rojhanco.com/پرونده-شکایت-اپل-از-سامسونگ-به-خاطر-کپی/‏ - ذخیره شده اپل هنوز هم پیگیر شکایت خود از سامسونگ، به خاطر کپی کردن طراحی گوشی هوشمند است و دادگاه استیناف آمریکا در این مورد تجدید نظر خواهد کرد. دادگاه استیناف فدرال ... نوکیا از اپل شکایت می‌کند - رادیو فردا www.radiofarda.com/a/28200964.html‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... یک گوشی نوکیا با ویندوز؛ نوکیا از این پس با اندروید عرضه خواهد شد. ارسال ... جالب‌تر آنکه اپل هم از نوکیا به دلیلی مشابه شکایت کرده است. کوالکام با اتهام دروغگویی از اپل شکایت کرد - جزییات خبر www.pangolan.com/newsDetails.php?newsId=1592‏ - ذخیره شده دعوای حقوقی اپل و کوالکام که تقریبا به یک جنگ جهانی تبدیل شده است، با شکایت کوالکام از اپل وارد مرحله جدیدی می‌شود. کوالکام، اپل را متهم کرد که با دروغگویی ...