مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توقف تجارت عاج در چین از سال ۲۰۱۷

[ad_1]

توقف تجارت عاج در چین از سال ۲۰۱۷

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
چین اعلام کرد تمامی فعالیت‌ها در زمینه تجارت و استفاده از عاج را تا پایان سال ۲۰۱۷ ممنوع خواهد کرد.

براساس گزارش BBC، گروه‌های محافظ محیط‌زیست این تصمیم دولت چین را برای آینده فیل‌ها متحول‌کننده توصیف کرده‌اند. این اقدام در راستای پیمانی است که در ماه اکتبر در مجمع تجارت جهانی گونه‌های، Cites، درحال انقراض تصویب شده‌است.

چین دارای بزرگترین بازار عاج در جهان است و براساس تخمین‌ها 70 درصد از تجارت‌های عاج در جهان در چین صورت می‌گیرد. قیمت این شیئ در چین 1100 دلار در ازای هر کیلوگرم است.

شورای دولتی چین روز جمعه 29 دسامبر 2016 جزئیات طرح ممنوع‌سازی تجارت عاج را اعلام کرد. فرآوری تجاری و فروش عاج تا 31 مارس 217 در چین متوقف خواهد‌شد و تمامی معامله‌گران این بازار از فعالیت بازداشته خواهند شد تا کل این بازار تا پایان سال 2017 متوقف شود.

گروه زیست‌محیطی WWF با استقابل از این خبر آن را اقدامی تاریخی توصیف کرده‌است که به تجارت قانونی عاج خاتمه خواهد‌بخشید و تلاش‌های بین‌المللی برای مهار بحران شکار فیل‌ها را بهبود خواهد داد.

اگرچه بازار بین‌المللی عاج از سال 1989 متوقف شده‌است، اما بازارهای قانونی محلی در بسیاری از کشورهای جهان به فعالیت خود ادامه داده‌اند. افزایش کشتار فیل‌ها طی هفت سال گذشته باعث کاهش جمعیت این جانداران در آفریقا شده‌است در حدی که جمعیت آنها به یک سوم رسیده‌است.

چین که در ماه اکتبر با پیمان منع تجارت عاج در مجمع Cites موافقت کرد، با نمایش قدرت تعهدش به این پیمان دیگر اعضای این مجمع را شگفت‌زده کرده‌است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز مرکز آماری مینتل به عنوان یکی از مراجع معتبر بین المللی در ارائه مطالعات بازار و عصر ایران هتلی مدرن در دل غاری در ایتالیا عکس لاپلند، سحرانگیز ترین منطقه زمین در کریسمس عکس سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانهمانطور که در خبرهای متعددی که رسانه های مختلف منتشر شده ملاحظه کرده ایم، هر کدام از بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه های فروش پیش فروش پژو جدید با اخبار صنعت خودرو رضوانی موتورز، افتخاری دیگر …اخبار صنعت خودرو در سایت ، آگهی خرید و فروش خودرو نو کارکردهاخبار،اخبار سیاسی،اخبار سیاسی ایران،سیاست …کمیسیون مشترک برجام متشکل از نمایندگان کشورهای ایران و ١٥ و نماینده عالی اتحادیه عصر ایران آثار هنری زیبا که از ریزش برگ درختان ساخته شده اند عکس زیباترین خیابان های دنیا که با گل و عصر خودرو پیش فروش نقدی چانگان ۳۵ اتوماتیک با عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز ما با سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان به رغم بارندگی روز گذشته و بر اساس داده های کمی، غلظت ذرات معلق کمتر از میکرون در تهران عصر خودرو جدیدترین قیمت‌ محصولات ایران‌خودرو و ساپیا به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تابناک ، قیمت نوع محصول ایران خودرو و نوع محصول مشخصات کلی ولوو شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین خوردن جنین انسان در چین فساد اخلاقی در چین سفارت ایران در چین اوقات شرعی در چین مینو خالقی در چین پل شیشه در چین در چین حمله به فاحش خانه کار آفرینی در چین



لینک منبع :توقف تجارت عاج در چین از سال ۲۰۱۷

توقف تجارت عاج در چین از سال ۲۰۱۷ - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/357215/.../globalenvironment‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: چین اعلام کرد تمامی فعالیت‌ها در زمینه تجارت و استفاده از عاج را تا پایان سال ۲۰۱۷ ممنوع خواهد کرد. توقف تجارت عاج در چین از سال ۲۰۱۷ - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/31/1591923‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: چین اعلام کرد تمامی فعالیت‌ها در زمینه تجارت و استفاده از عاج را تا پایان سال ۲۰۱۷ ممنوع خواهد کرد. توقف تجارت عاج در چین از سال ۲۰۱۷ | همشهری | خبروان khabarone.ir/news/5612714/توقف-تجارت-عاج-در-چین-از-سال-۲۰۱۷‏ 31 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: چین اعلام کرد تمامی فعالیت‌ها در زمینه تجارت و استفاده از عاج را تا پایان سال ۲۰۱۷ ممنوع خواهد کرد. توقف تجارت عاج در چین از سال ۲۰۱۷ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran.../توقف-تجارت-عاج-در-چین-از-سال-۲۰۱۷/.../6154175/‏ 31 دسامبر 2016 ... دارای بزرگترین بازار عاج در جهان است و براساس تخمین ها ۷۰ درصد از تجارت های عاج در جهان در چین صورت می گیرد. قیمت این شیئ در چین ۱۱۰۰ دلار در ... چین تا پایان سال 2017 تجارت عاج فیل را ممنوع می‌کند - نارون مگ www.narvanmag.com/?p=10264‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2017 ... صفحه اصلی علم چین تا پایان سال ۲۰۱۷ تجارت عاج فیل را ممنوع می‌کند ... چین فقط بخشی از برنامه‌های این کشور جهت توقف کامل تجارت عاج فیل است. توقف تجارت عاج در چین از سال ۲۰۱۷ - تی نیوز tnews.ir/news/ea4277076580.html‏ 31 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: چین اعلام کرد تمامی فعالیت ها در زمینه تجارت و استفاده از عاج را تا پایان سال ۲۰۱۷ ممنوع خواهد کرد. پارسی نیوز: توقف تجارت عاج در چین از سال ۲۰۱۷ parsinews.ir/news/page/d0867272f789908be8aa5aeab44b9102‏ 31 دسامبر 2016 ... چین اعلام کرد تمامی فعالیت‌ها در زمینه تجارت و استفاده از عاج را تا پایان سال ۲۰۱۷ ممنوع خواهد کرد. تصمیم 'تاریخی' چین برای منع تجارت عاج فیل - BBC Persian www.bbc.com/persian/science-38473835‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... چین اعلام کرده است که از پایان سال ۲۰۱۷ تجارت عاج و هرگونه تولید صنایع دستی با آن ممنوع خواهد شد. براساس یک گزارش تازه افزایش شدید آمار ... چین ممنوع تجارت عاج به فویل فیل شکارچیان | دستگاه جوجه کشی ... setik.ir/چین-ممنوع-تجارت-عاج-به-فویل-فیل-شکارچیا/‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... “چین به تدریج توقف پردازش و فروش ivories برای مقاصد تجاری پایان سال 2017،” خبرگزاری ... چین شده حرکت علیه تجارت عاج آب برای چندین سال. تعطیلی یک سوم کارخانه های عاج فیل در چین - شبکه خبر www.irinn.ir/fa/.../تعطیلی-یک-سوم-کارخانه-های-عاج-فیل-در-چین‏ - ذخیره شده چین به منظور توقف تجارت عاج فیل و حمایت از فیلها به عنوان بزرگترین ... نقل از رویترز، چین پیش از اعلام رسمی ممنوعیت فروش عاج تا پایان سال(2017)، روز جمعه (31 ...