مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی

[ad_1]

 

کد مطلب: 430089

واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی

بخش دانش و فناوری الف،11 دی95

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعتراض های مطرح شده نسبت به اختلال در یک بازی موبایلی - اینترنتی، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مطالب مطرح شده را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خواهد رساند.

تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۸

ایرنا؛ کلش آف کلنز (Clash of Clans- جنگ قبایل) یک بازی در تلفن همراه است که توسط یک شرکت فنلاندی سوپر سِل(Supercell) برای نخستین بار در سال 2012 برای سیستم‌عامل‌های آی.اُ.اس(iOS) شرکت اپل عرضه شد.

این بازی یکی از پرفروش ترین بازی ها موبایلی - اینترنتی دنیاست. طبق آمار اعلام شده از سوی این شرکت، روزانه 654 هزار دلار برای گردانندگان آن درآمد زایی دارد. این بازی در میان جوانان ایران نیز با استقبال همراه شده و از محبوبیت زیادی برخودار است.

بازی «کلش آف کلنز» در یک ماه گذشته، با اختلال های زیادی مواجه شده است که نارضایتی کاربران را به دنبال داشت و برخی دلیل آن را به وضعیت اینترنت کشور ربط دادند.

محمدجواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در گفت وگو با ایرنا، ضمن رد ایجاد هرگونه مشکل و اختلال در شبکه اینترنت کشور، از دسترس خارج شدن بازی «کلش آف کلنز» را بی‌ارتباط با وضعیت اینترنت کشور دانست و اعلام کرد که اطلاع ‌رسانی در این باره برعهده دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است.

با این حال، پنجشنبه هفته گذشته کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، تصمیم به فیلترینگ آن گرفت.

تصمیم برای فیلترینگ این بازی سبب شد عده ای از علاقه مندان این بازی با مراجعه به یکی از صفحات اجتماعی مربوط به وزیر ارتباطات، واکنش نشان داده و خواستار توقف این موضوع شوند.

محمود واعظی نیز در پاسخ به آنها نوشت: اعتراض هایی که به اختلال بازی کلش از سوی دنبال کنندگان صفحه اجتماعی ام مطرح شده است که آن را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خواهم رساند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ بازی موبایلی کلش

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی دیده بان بورسدر حالیکه تولیدکنندگان گوجه فرنگی به دلیل انباشت محصول و کاهش شدید قیمت آن با ضرر و نامه ایران به تلگرام تا موبایل میلیونی آکانامه ایران به تلگرام تا موبایل میلیونی وضعیت ایرانیک ماساژ مهم برای پیش از خوابیکماساژمهمبرایپس از یک روز پرکار و طولانی که شاید با ایستادن و قدم زدن های فراوان نیز همراه بوده، یک انتقاد به حضور حسن روحانی با خودرو در داخل حرم …انتقادبهحضورحسندر پی اخباری مبنی بر حضور حسن روحانی با خودرو در صحن حرم حضورت معصومه س محمد رضا اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریقوه قضائیه با اختلاس گران از صندوق ذخیره فرهنگیان به شدت برخورد کند رفع مشکلات مناطق اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاعاخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان موفق به تولید یک پوشش نامرئی جدید برای مواد غذایی خوراکی شدند که… یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در دیده بان بورس در حالیکه تولیدکنندگان گوجه فرنگی به دلیل انباشت محصول و کاهش شدید قیمت آن با ضرر و زیان نامه ایران به تلگرام تا موبایل میلیونی آکا نامه ایران به تلگرام تا موبایل میلیونی وضعیت ایران یک ماساژ مهم برای پیش از خواب یکماساژمهم پس از یک روز پرکار و طولانی که شاید با ایستادن و قدم زدن های فراوان نیز همراه بوده، یک ماساژ انتقاد به حضور حسن روحانی با خودرو در داخل حرم حضرت معصومه عکس انتقادبهحضور در پی اخباری مبنی بر حضور حسن روحانی با خودرو در صحن حرم حضورت معصومه س محمد رضا زائری به اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری قوه قضائیه با اختلاس گران از صندوق ذخیره فرهنگیان به شدت برخورد کند رفع مشکلات مناطق حاشیه اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی یک تحقیق جدید نشان می دهد جاده ها سطح زمین را به ٦٠٠ هزار بخش تقسیم کرده اند به گزارش مهر به



لینک منبع :واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی

ایرنا - واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی www.irna.ir/fa/News/82368332/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعتراض های مطرح شده نسبت به اختلال در یک بازی موبایلی - اینترنتی، در صفحه خود در ... واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی - انتخاب www.entekhab.ir/fa/news/.../واکنش-وزیر-به-اختلال-یک-بازی-موبایلی‏ 31 دسامبر 2016 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعتراض های مطرح شده نسبت به اختلال در یک بازی موبایلی - اینترنتی، در صفحه خود در فضای مجازی ... واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/.../واکنش-وزیر-به-اختلال-یک-بازی-موبایلی‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعتراض های مطرح شده نسبت به اختلال در یک بازی موبایلی - اینترنتی، در صفحه خود در فضای مجازی ... واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی | انتخاب | خبروان khabarone.ir/news/5614154/واکنش-وزیر-به-اختلال-یک-بازی-موبایلی‏ 31 دسامبر 2016 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعتراض‌های مطرح شده نسبت به اختلال در یک بازی موبایلی - اینترنتی، در صفحه خود در فضای مجازی ... واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی | الف | خبروان khabarone.ir/news/5614745/واکنش-وزیر-به-اختلال-یک-بازی-موبایلی‏ 31 دسامبر 2016 ... واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی. ایرنا؛ کلش آف کلنز (clash of clans- جنگ قبایل) یک بازی در تلفن همراه است که توسط یک شرکت فنلاندی ... واکنش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به فیلتر یک بازی موبایلی ... ireghtesad.com/2017/01/01/واکنش-وزیر-به-فیلتر-بازی-موبایلی/‏ 1 ژانویه 2017 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعتراض های مطرح شده نسبت به اختلال در یک بازی موبایلی – اینترنتی، در صفحه خود در فضای مجازی ... وزیر ارتباطات ماجرای کلش را به رییس جمهور گفت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30715625‏ 31 دسامبر 2016 ... وزیر ارتباطات همچنین گفت: مطالب مطرح شده را پیگیری خواهم کرد اگر چه در بعضی موارد به دلیل استفاده از ... واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی. قول وزیر ارتباطات برای پیگیری اختلالات بازی کلش آف کلنز ... khabarfarsi.com/u/30578772‏ 30 دسامبر 2016 ... واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعتراض های مطرح شده نسبت به اختلال در یک بازی موبایلی ... قول وزیر ارتباطات برای پیگیری اختلالات بازی کلش آف کلنز - جام جم ... khabarfarsi.com/u/30710825‏ 1 ژانویه 2017 ... قول وزیر ارتباطات برای پیگیری اختلالات بازی کلش آف کلنز. به گزارش جام جم آنلاین .... واکنش وزیر به اختلال یک بازی موبایلی. وزیر ارتباطات و ... قول وزیر ارتباطات برای پیگیری اختلالات بازی «کلش آف کلنز ... www.mehrnews.com/.../قول-وزیر-ارتباطات-برای-پیگیری-اختلالات-بازی-کلش-آف-کلنز‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... دستور فیلتر و اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی موبایلی براساس ... با واکنش ها و اعتراضات بسیاری از سوی کاربران به دلیل وجود اختلال در ...