مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره

[ad_1]

وب سایت معماری آرل: معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی ـ تفریحی در چین  که در آن فرهنگ گذشته، حال و آینده ی این کشور را می توان دید.

 

تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره 


این مجموعه به صورت یک حلقه ی گسترده  بوده  که فضاها و امکانات بسیاری حول آن در نظر گرفته شده است. در میانه این حلقه، حیاط وسیعی وجود دارد که رابط بین برج ها و مراکز مختلف می باشد. در واقع  این مجموعه دارای امکاناتی چون: مرکز خرید، سالن عروسی، مرکز بهداشت و درمان و سه برج است که کاربری هریک از این برج ها شامل هتل، اداری و برج کارگاه فرهنگی می شود.


هدف از طراحی این مجموعه، ایجاد مجتمع نمادینی بوده که فرهنگ چین را در برمی گیرد و با جذب گردشگر، فرهنگ این کشور را بین مردم مختلف جهان ترویج می دهد. برنامه ریزی برای ساخت و ساز این مجتمع عظیم، به گونه ای بوده تا سال 2019 تکمیل شود.

 

تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و فتوشاپ در معماری ، فیلم فارسی آموزش پست پروداکشن در معماری ، آموزش نرم افزارهای عصر ایران سیدمحمد باختر مثل یک قهرمان در بازگشت به زادگاهش مورد استقبال همشهریان کُرد زبانش مجموعه فضاهای فرهنگی معماری، دکوراسیون داخلی ، …مجموعه ای از معماری و طراحی داخلی فضاهای فرهنگی مانند موزه، کتابخانه، آمفی تئاتر پروژه های منتخب جایزه آقا خان معماری، دکوراسیون مسابقات معماری آقا خان شش پروژه برتر در رقابت های امسال را معرفی کرد مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری گروه معماری پارساکد مطالعاتموزههنرمعاصرمقدمه هیچ مهندس معماری نمی تواند بدون شناخت و درک کامل موضوع پروژه و نیازهای کارفرما گروه معماری پارساکد مطالعاتهتلرسالههتلطرحدر جهان امروز یک انسان با تجربه و موفق نیازمند سفر کردن است ارتباطات او را به اهدافش مکان های دیدنی دزفول به روایت تصویر دزفول …به گزارش روناش ، مردم ساکن جندی شاپور پس از ویرانی این شهر به کناره رود دز مهاجرت اصفهان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداصفهاندر طول تاریخ به آسانی نمی‌توان رد شهر اصفهان را به طور پیوسته دنبال نمود هر چند روشهای طراحی و تولید صنعتی معماری ایرانیمبل عشق کاری از ۱ تکتونیک در یک برج طبقه ۱ ۱ ،برنده رقابت نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و عمران فتوشاپ در معماری ، فیلم فارسی آموزش پست پروداکشن در معماری ، آموزش نرم افزارهای معماری عصر ایران تکذیب برنامه دیدار سه جانبه روحانی، پوتین و اردوغان در قزاقستان اتفاق کم سابقه آمریکا طرح مجموعه فضاهای فرهنگی معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی آرل مجموعه ای از معماری و طراحی داخلی فضاهای فرهنگی مانند موزه، کتابخانه، آمفی تئاتر، سینما و پروژه های منتخب جایزه آقا خان معماری، دکوراسیون داخلی مسابقات معماری آقا خان شش پروژه برتر در رقابت های امسال را معرفی کرد مسابقات گروه معماری پارساکد مطالعاتموزههنر مقدمه هیچ مهندس معماری نمی تواند بدون شناخت و درک کامل موضوع پروژه و نیازهای کارفرما گروه معماری پارساکد مطالعاتهتلرسالههتل در جهان امروز یک انسان با تجربه و موفق نیازمند سفر کردن است ارتباطات او را به اهدافش در مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری، گروه اصفهان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد اصفهان در طول تاریخ به آسانی نمی‌توان رد شهر اصفهان را به طور پیوسته دنبال نمود هر چند اصفهان در مکان های دیدنی دزفول به روایت تصویر دزفول شناسی روناش به گزارش روناش ، مردم ساکن جندی شاپور پس از ویرانی این شهر به کناره رود دز مهاجرت کردند و روشهای طراحی و تولید صنعتی معماری ایرانی «مبل عشق» کاری از ۱ تکتونیک در یک برج طبقه ۱ ۱ ،برنده رقابت طراحی موزه



لینک منبع :تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره

تصاویر برای تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../تاریخ-چین-در-معماری-یک-مجتمع-چند-منظوره‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره. معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی تفریحی در ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره - وب سایت خبری شهرک اکباتان niazekbatan.com/fa/.../تاریخ-چین-در-معماری-یک-مجتمع-چند-منظوره‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی تفریحی در چین که در آن فرهنگ گذشته، حال و آینده ی این ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره - مگیتو https://magito.ir/.../تاریخ-چین-در-معماری-یک-مجتمع-چند-منظوره‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی تفریحی در چین که در آن فرهنگ گذشته، حال و آینده ی این ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تاریخ-چین-در-معماری-یک-مجتمع-چند-منظوره/‏ - ذخیره شده تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره. معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی تفریحی در چین که در آن فرهنگ ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره jooorvajoor.ir/1395/10/12/تاریخ-چین-در-معماری-یک-مجتمع-چند-منظوره/‏ 1 ژانویه 2017 ... وب سایت معماری آرل: معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی تفریحی در چین که در آن فرهنگ ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/337502‏ معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی تفریحی در چین که در آن فرهنگ گذشته، حال و آینده ی این کشور را می توان ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره / معماری مجتمعی فرهنگی ... irmoon.com/تاریخ-چین-در-معماری/‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره / معماری مجتمعی فرهنگی تفریحی.معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../تاریخ-چین-در-معماری-یک-مجتمع-چند-منظوره‏ 1 ژانویه 2017 ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره. معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی تفریحی در ... تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره | محبوب ها-19:27 mahboobha.ir/news/...172/تاریخ-چین-در-معماری-یک-مجتمع-چند-منظوره‏ 31 دسامبر 2016 ... معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی تفریحی در چین که در آن فرهنگ گذشته، حال و آینده ی این ...