مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پنکیک هایی به این خوشمزگی!

[ad_1]

وب سایت آشپزباشی: پنکیک با شکلات سفید و تمشک از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. با این دستور ساده می توانید به راحتی تعداد زیادی پنکیک با بافتی نرم و اسفنجی تهیه کنید و در کنار میوه هایی مانند موز، توت فرنگی و یا با سس شکلات، عسل و یا مربای مورد علاقه تان میل کنید. در اینجا آن ها را با سس شکلات سفید و تمشک سرو می کنیم.

 

مواد لازم:


  •     تخم مرغ ۸ عدد
  •     شکر ۴ قاشق چای خوری
  •     نمک ۲ قاشق چای خوری
  •     بیکینگ پودر ۸ قاشق چای خوری
  •     روغن  ۲۴۰ میلی لیتر
  •     شیر  ۱ لیتر
  •     آرد  ۶۴۰ گرم
  •     وانیل  ۱ قاشق چای خوری
  •     شکلات سفید  ۲۰۰ گرم
  •     خامه  ۱۰۰ گرم
  •    تمشک تازه به میزان لازم

 

پن کیک با شکلات سفید و تمشک 

1- برای تهیه ی خمیر، سفیده های تخم مرغ را بزنید را تا پف کرده و فرم بگیرند. سایر مواد شامل، زرده ها، شکر، نمک، بیکینگ پودر، روغن، شیر، آرد و وانیل را با خوب هم تر کیب کنید. سفیده ی زده شده را به آن ها اضافه کرده و مواد را خوب هم بزنید.

 

2-ماهیتابه ی کوچکی را روی حرارت قرار داده و گرم کنید. با کمک ملاقه از خمیر برداشته و در ماهیتابه بریزید و آن را بچرخانید تا خمیر به صورت یکدست در ماهیتابه پخش شود. آن را تا زمانی که قهوه ای رنگ شود، بپزید و سپس برگرانید و از سمت دیگر بپزید.

 

3- پن کیک ها را از ماهیتابه خارج کرده و در بشقاب بگذارید. برای آن که گرم بمانند آن ها را در فر قرار دهید. پخت پن کیک ها را ادامه دهید تا خمیر تمام شود.

 

4-برای تهیه ی سس شکلات سفید، شکلات را به روش بن ماری آب کنید. خامه را در قابلمه ی دیگری ریخته و تا به نقطه ی جوش برسد، گرم کنید. شکلات آب شده و خامه ی گرم را با هم ترکیب کنید و روی پن کیک ها بریزید و با تعدادی تمشک تزیین کنید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی پن کیک با شکلات سفید و تمشک:

1- سفیده و زرده های تخم مرغ را از هم جدا کنید.


2- می توانید از ۴ قاشق چای خوری عصاره وانیل هم استفاده کنید.


3- از شکلات تخته ای خرد شده و یا چیپس شکلات سفید استفاده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران در حال حاضر به نظر می‌رسد میان مجموعه‌هایی که می‌خواهند خدمات آی‌پی‌تی‌وی ارائه صبحانه های خوردنی از ۵۰ نقطه دنیا سالم زیهر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر طرز تهیه زرشک پلو با مرغ راز خوشمزه‌تر شدن آنهمکاری دارم که هر وقت کسی را به خانه‌اش دعوت می‌کند، برایش زرشک‌پلو با مرغ می‌پزدطرز تهیه پای مرغ طرز تهیه رولت مرغ چرخ کردهبسیار خوشمزه و بدون فرنی نی به به دسرصبحانهعصرانهنی نی به به دسرصبحانهعصرانه آشپزی برای کوچولوها لذت بخش استانواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …طرز تهیه تیرامیسو کاکائوییبه شکل کیک طرز تهیه کیک نسکافه و گردو طرز تهیه کیک اسفنجی آشپزخانه کوچک من نان سنگکامتیاز عکسهاهمگی از هستند ایده ها معرکه زیبایی و اشتها آوری محشر خوشمزگی در آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …بهترین راه برای پولدار شدن حتما ببینید اطلاعاتی راجع به نیاز جنسی بخورید و لاغر شوید صبحانه های خوردنی از ۵۰ نقطه دنیا سالم زی هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور عصر ایران قبل از این مصر ارائه کننده این طرح بود اما با تماس تلفنی ترامپ از این طرح عقب نشینی کرد با طرز تهیه زرشک پلو با مرغ راز خوشمزه‌تر شدن آن همکاری دارم که هر وقت کسی را به خانه‌اش دعوت می‌کند، برایش زرشک‌پلو با مرغ می‌پزد نی نی به به دسرصبحانهعصرانه نی نی به به دسرصبحانهعصرانه آشپزی برای کوچولوها لذت بخش است طرز تهیه پای مرغ بدیهی است هیچ غذایی نمی تواند مطلوب ذائقه ی همه ی افراد باشد ولی معمولاً دستپخت مادربزرگ ها آشپزخانه کوچک من نان سنگک امتیاز عکسهاهمگی از هستند ایده ها معرکه زیبایی و اشتها آوری محشر خوشمزگی در حد از انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی طرز تهیه تیرامیسو کاکائوییبه شکل کیک طرز تهیه کیک نسکافه و گردو طرز تهیه کیک اسفنجی با آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه کوفته بادمجان طرز تهیه کوفته بادمجان برای این خورش خوشمزه بادمجان را سرخ و کنار چه رنگ هایی به هم می آید رمان چشم هایی به رنگ عسل سوره هایی به نام پیامبران ترانه هایی به نام نگار عکس نوشته هایی به اسم خدا نامه هایی به خدا نامه هایی به امام زمان نامه هایی به گیل



لینک منبع :پنکیک هایی به این خوشمزگی!

پنکیک هایی به این خوشمزگی! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../پنکیک-هایی-به-این-خوشمزگی‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... با این دستور ساده می توانید به راحتی تعداد زیادی پنکیک با بافتی نرم و اسفنجی تهیه کنید و در کنار میوه هایی مانند موز، توت فرنگی و یا با سس ... پنکیک هایی به این خوشمزگی! - کمونه kamooneh.com/fa/news/103046/پنکیک-هایی-به-این-خوشمزگی‏ 2 ژانویه 2017 ... با این دستور ساده می توانید به راحتی تعداد زیادی پنکیک با بافتی نرم و اسفنجی تهیه کنید و در کنار میوه هایی مانند موز، توت فرنگی و یا با سس ... تصاویر برای پنکیک هایی به این خوشمزگی! پنکیک هایی به این زیبایی و خوشمزگی - روزپلاس roozplus.com/fa/news/.../پنکیک-هایی-به-این-زیبایی-و-خوشمزگی‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... پنکیک با شکلات سفید و تمشک از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. با این دستور ساده می توانید به ... هرلحظه، پنکیک هایی به این خوشمزگی! harlahze.com/اخبار-خواندنی/پنکیک-هایی-به-این-خوشمزگی‏ با این دستور ساده می توانید به راحتی تعداد زیادی پنکیک با بافتی نرم و اسفنجی تهیه کنید و در کنار میوه هایی مانند موز توت فرنگی و یا با سس شکلات عسل و یا ... تریبون - پنکیک هایی به این خوشمزگی! 3bune.ir/post/8Njh26KuOt/پنکیک_هایی_به_این_خوشمزگی!‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... سایت assbach: پن کیک با شکلات سفید و توت از یک دستور توسط گوردون رمزی است که ما چگونه به راه اندازی برای شما آماده کرده ایم. با این دستور ... پنکیک هایی به این خوشمزگی! | مجله راگا magazine.raganews.ir/301515/‏ 1 ژانویه 2017 ... با این دستور ساده می توانید به راحتی تعداد زیادی پنکیک با بافتی نرم و اسفنجی تهیه کنید و در کنار میوه هایی مانند موز، توت فرنگی و یا با سس ... پنکیک هایی به این خوشمزگی! - زیبایم ziba.daayaa.ir/15177/پنکیک-هایی-به-این-خوشمزگی.html‏ - ذخیره شده پنکیک هایی به این خوشمزگی! توسط azim_soltani · دی ۱۲, ۱۳۹۵. نکاتی در رابطه با تهیه ی پن کیک با شکلات سفید و تمشک: 1– سفیده و زرده های تخم مرغ را از هم جدا ... پنکیک هایی به این خوشمزگی! - سرزه www.serze.com/پنکیک-هایی-خوشمزگی-2646947/‏ 1 ژانویه 2017 ... با این دستور ساده قادر هستید به سادگی تعداد زیادی پنکیک با بافتی نرم و اسفنجی آماده کنید و در جوار میوه هایی مثل موز، توت فرنگی و یا با سس ... پنکیک هایی به این خوشمزگی! : وب سایت آشپزباشی پنکیک با ... parsipoo.ir/news/.../پنکیک-هایی-به-این-خوشمزگی/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... وب سایت آشپزباشی: پنکیک با شکلات سفید و تمشک از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. با این ...