مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد

[ad_1]

 

کد مطلب: 430344

استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد

بخش دانش و فناوری الف،12 دی95

شرکت Inventecسازنده هدفون‌های بی سیم ایرپاد می گوید ظرفیت تولید این هدفون های بی سیم را افزایش داده، زیرا استقبال مشتریان از آن بیش از حد تصور بوده است.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱

خبرگزاری فارس به نقل از مک رومورز، با فرارسیدن فصل تعطیلات کریسمس تعداد افرادی که به خرید هدفون های بی سیم یاد شده تمایل نشان داده اند روز به روز در حال افزایش است و قرار است بر ظرفیت تولید این هدفون ها در کارخانه های شانگهای افزوده شود.

هدفون های ایرپاد از 13 دسامبر برای فروش عرضه شدند و استقبال از آنها تا حدی خوب بود که زمان تحویلشان از 4 هفته به 6 هفته افزایش یافت. رضایت اولین گروه از دریافت کنندگان این هدفون از کیفیت آن باعث شد تا افراد بیشتری به خرید محصول یاد شده قبل از تعطیلات کریسمس علاقه نشان دهند.

میزان خرید این هدفون ها که کیفیت صوتی بسیار مطلوبی دارند و با آیفون سازگاری دارند، تا بدان حد خوب بوده که تیم کوک مدیر عامل اپل آنها را یک موفقیت مافوق تصور توصیف کرده است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+هدفون‌

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …مکان های مخفی موجود در بازی کانال تلگرام آکاایران ویژگی‌هایی از که ممکن ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر مکان های مخفی موجود در بازی کانال تلگرام آکاایران ویژگی‌هایی از که ممکن است از



لینک منبع :استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد

استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13951010000970‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... شرکت Inventecسازنده هدفون‌های بی سیم ایرپاد می گوید ظرفیت تولید این هدفون های بی سیم را افزایش داده، زیرا استقبال مشتریان از آن بیش از حد ... استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/view/.../استقبال-بی‌سابقه-از-هدفون‌های-بی‌سیم-ایرپاد‏ 31 دسامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از مک رومورز، با فرارسیدن فصل تعطیلات کریسمس تعداد افرادی که به خرید هدفون های بی سیم یاد شده تمایل نشان داده اند ... الف - استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد alef.ir/vdcfjxdjjw6dmma.igiw.html?430344‏ 1 ژانویه 2017 ... شرکت Inventecسازنده هدفون‌های بی سیم ایرپاد می گوید ظرفیت تولید این هدفون های بی سیم را افزایش داده، زیرا استقبال مشتریان از آن بیش از حد ... استقبال بی سابقه از هدفون های بی سیم ایرپاد khabarooz.com/post/100094‏ - ذخیره شده شرکت Inventec سازنده هدفون های بی سیم ایرپاد می گوید ظرفیت تولید این هدفون های بی سیم را افزایش داده، زیرا استقبال مشتریان از آن بیش از حد تصور بوده است. استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/01/1592301‏ 1 ژانویه 2017 ... شرکت Inventecسازنده هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد می‌گوید ظرفیت تولید این هدفون‌های بی‌سیم را افزایش داده؛ زیرا استقبال مشتریان از آن بیش از حد ... استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد - اقتصادبان www.eghtesadban.com/.../استقبال-بی-سابقه-از-هدفون-های-بی-سیم-ایرپاد‏ شرکت Inventecسازنده هدفون‌های بی سیم ایرپاد می گوید ظرفیت تولید این هدفون های بی سیم را افزایش داده، زیرا استقبال مشتریان از آن بی.. استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد - نیوز پارسی newsparsi.com/استقبال-بی-سابقه-از-هدفون-های-بی-سیم-ایرپاد-601-413554.html‏ - ذخیره شده 11 مارس 2017 ... شرکت Inventecسازنده هدفون‌های بی سیم ایرپاد می گوید ظرفیت تولید این هدفون های بی سیم را افزایش داده، زیرا استقبال مشتریان از آن بیش از حد ... استقبال بی سابقه از هدفون های بی سیم ایرپاد – مازندمجلس | ایپنا ... ipna.ir/استقبال-بی-سابقه-از-هدفون-های-بی-سیم-ایر/?id=24841‏ - ذخیره شده استقبال بی سابقه از هدفون های بی سیم ایرپاد – مازندمجلساستقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد / مازندمجلسمازندمجلس:به نقل از مک رومورز، با فرارسیدن فصل ... استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد - ندای گیلان : ندای گیلان www.nedayegilan.ir/استقبال-بی‌سابقه-از-هدفون‌های-بی‌سی/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد. ‌‌‌‌‌ندای گیلان:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از مک رومورز، با فرارسیدن فصل ... استقبال بی‌سابقه از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد - شرکت فنی مهندسی ... www.msal.ir/news.aspx?idnews=298&idcat=14‏ شرکت Inventec سازنده هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد می‌گوید ظرفیت تولید این هدفون‌های بی‌سیم را افزایش داده، زیرا استقبال مشتریان از آن بیش از حد تصور بوده است.