مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ضعف تولید محتوای فارسی در فضای وب

[ad_1]

مدیر اجرایی موتور جستجوگر بومی با اشاره به شناسایی ۴ میلیارد صفحه فارسی در محیط وب، گفت: حدود ۲۵ درصد محتوای شناسایی شده ارزشمند است که این مساله ضعف تولید محتوای فارسی وب را نشان می دهد.

 امیرعلی خیراندیش، افزود: موتور جویشگر بومی به کمک نسخه جدید فنی خود، توانسته است به رکورد تحت پوشش قراردادن ۴ میلیارد صفحه وب فارسی برسد که در مقایسه با رقم ۲ میلیارد در مدت مشابه سال پیش، نشان از افزایش ۱۰۰ درصدی میزان پوشش نسخه جدید این جستجوگر است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد صفحات وب فارسی بی ارزش هستند افزود: در میان ۴ میلیارد صفحه فارسی شناسایی شده توسط جستجوگر پارسی‌جو، نزدیک به یک میلیارد آن‌، یعنی چیزی در حدود ۲۵ درصد، ارزشمند بوده و بقیه صفحات تکراری یا اسپم بوده‌ است که نشان از ضعف تولید محتوا در زبان فارسی دارد.

خیراندیش پیشنهاد کرد: با توجه به روندهای جهانی در مسئله تولید محتوا، افراد جامعه در هر شغل یا حرفه ای که هستند، می توانند باتوجه به دانسته های علمی و کاربردی خود، به تولید محتوای معتبر و موثق در راستای آگاهی رسانی تخصص خود اقدام کنند که البته این مبحث باعث توسعه کسب و کار آنها نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه حجم بالای صفحات بی ارزش، دو چالش بزرگ را پیش روی موتورجستجوی بومی در پوشش صفحات وب فارسی قرار داده است افزود: این جستجوگر ملی برای کشف صفحات وب مفید فارسی باید تعداد زیادی از صفحات را شناسایی کند در حالی که تنها ۲۵ درصد آنها قابل استفاده برای کاربران است که همین عامل علاوه بر اتلاف زمان، فشار زیادی بر سرورها وارد می کند، ضمن اینکه پارسی جو برای حفظ و ارتقای کیفیت خود، ملزم به ارتقای مداوم هوش مصنوعی خود در بخش خزش، نمایه‌سازی و رتبه‌بندی است.

مدیر اجرایی موتور جستجوی بومی ادامه داد: به‌کارگیری فناوری‌های نوین، درک صحیح از زبان فارسی، تکنیک‌های موثر در حذف صفحات تکراری و اسپم و رعایت‌ تناسب‌های فرهنگی از جمله ویژگی های جستجوگر بومی و تسلط آن در حوزه وب فارسی است.

وی افزود: استفاده بیش از ۱۵ سرویس متنوع برای ارتقاء کیفیت نتایج جستجو، پوشش ۴ میلیارد سند فارسی، قدرت پاسخگویی به میلیون ها پرس‌وجو در روز ، استفاده از خزشگر هوشمند با پوشش میلیاردها سند از جمله ویژگی‌های جستجوگر ملی است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری فارس صفحه اصلی آرزوهای‌دقیقه‌نودی‌دولت در آستانه‌انتخابات تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های ۶دیپارسی نیوزخبرگزاری ایسنا منابع به دیده‌بان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان است، خبر مرگ فراخوان مقاله در حوزه امنیت فضای مجازی پلیس فتاوب‌سایت پلیس فتا نسبت به انعکاس فعالیت‌های این پلیس در فضای مجازی و همچنین تولید و موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دانلود رایگان نرم افزارشرکت ارتباطات نت میهن فعالیت خود را از سال با عنوان میهن وب هاست آغاز نمود که در مدت کاروفناوری کَلالهمطالب کمک آموزش جهت تدریس پودمان برق درس کاروفناوری کاروفناوری نهم حفاظت و ایمنی در دوره های آموزش الکترونیکی سازمان صنایع کوچکثبت نام در دوره های آموزشی تغییر و تحولاتی که از چندین سال پیش در عرصه تجارت و کسب و نما ساختمان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادنماساختماندر ساختمان‌سازی به سوی بیرونی یک ساختمان نما گفته می‌شود در طراحی ساختمان، نما مهم گروه بندی در کلاس درس آرمان شهر دانش و فرهنگشبتون بخیر استاد،من وخیلی از همکارانم در مقطع راهنمایی ، هر ساله از گروه بندی استفاده چه تلویزیونی بخریم؟ کدام تکنولوژی بهتر است؟ …در واقع هرکسی که قصد خرید داشته باشه باید از بین یکی از این تکنولوژی که نام برده شد خبرگزاری فارس صفحه اصلی آرزوهای‌دقیقه‌نودی‌دولت در آستانه‌انتخابات تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های ۶دی پارسی نیوز «خبرگزاری ایسنا» منابع به دیده‌بان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان است، خبر مرگ فراخوان مقاله در حوزه امنیت فضای مجازی پلیس فتا وب‌سایت پلیس فتا نسبت به انعکاس فعالیت‌های این پلیس در فضای مجازی و همچنین تولید و انتشار موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز دانلود رایگان نرم افزار شرکت ارتباطات نت میهن فعالیت خود را از سال با عنوان میهن وب هاست آغاز نمود که در مدت فعالیت کاروفناوری کَلاله به وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در قسمت نما ساختمان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد نماساختمان در ساختمان‌سازی به سوی بیرونی یک ساختمان نما گفته می‌شود در طراحی ساختمان، نما مهم‌ترین دوره های آموزش الکترونیکی سازمان صنایع کوچک ثبت نام در دوره های آموزشی تغییر و تحولاتی که از چندین سال پیش در عرصه تجارت و کسب و کار آغاز گروه بندی در کلاس درس آرمان شهر دانش و فرهنگ شبتون بخیر استاد،من وخیلی از همکارانم در مقطع راهنمایی ، هر ساله از گروه بندی استفاده سید محمد خاتمی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد سیدمحمدخاتمی سیّد محمّد خاتمی سید محمد خاتمی در میتینگ سالیانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سال ۲۰۰۷ تایپ فارسی در فتوشاپ فیلم فارسی در یوتوب ساخت ایمیل فارسی در یاهو نصب فونت فارسی در ویندوز لغو تلگرام فارسی در گوشی نوشتن اعداد فارسی در ورد دانلود رومان فارسی در زیر نویس فارسی در



لینک منبع :ضعف تولید محتوای فارسی در فضای وب

ضعف تولید محتوای فارسی در فضای وب/ ۴میلیارد صفحه فارسی ... www.mehrnews.com/.../ضعف-تولید-محتوای-فارسی-در-فضای-وب-۴میلیارد-صفحه-فارسی-شناسایی‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... مدیر اجرایی موتور جستجوگر بومی با اشاره به شناسایی ۴ میلیارد صفحه فارسی در محیط وب، گفت: حدود ۲۵ درصد محتوای شناسایی شده ارزشمند است که ... ضعف تولید محتوای فارسی در فضای وب/ 4 میلیارد صفحه فارسی ... khabarone.ir/.../ضعف-تولید-محتوای-فارسی-در-فضای-وب-4-میلیارد-صفحه-فارسی-شناسایی-شد‏ 1 ژانویه 2017 ... مدیر اجرایی موتور جستجوگر بومی با اشاره به شناسایی 4 میلیارد صفحه فارسی در محیط وب، گفت: حدود 25 درصد محتوای شناسایی شده ارزشمند است که ... ضعف تولید محتوای فارسی در فضای وب | مدیر اجرایی موتور جستجوگر www.ghatreh.com/news/nn35345940/ضعف-تولید-محتوای-فارسی-فضای‏ 1 ژانویه 2017 ... مدیر اجرایی موتور جستجوگر بومی با اشاره به شناسایی 4 میلیارد صفحه فارسی در محیط وب، گفت: حدود 25 درصد محتوای شناØ. 75 درصد صفحات وب فارسی بی ارزش است - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...‏ - ذخیره شده 18 مارس 2017 ... لزوم توسعه تولید محتوای فارسی در فضای مجازی، موضوعی است که در اسناد ... درگفت وگو با خراسان با اشاره به ضعف تولید محتوای فارسی درفضای ... زنگ هشدار تولید محتوای فارسی دیجیتالی www.eghtesadnews.com/.../158252-زنگ-هشدار-تولید-محتوای-فارسی-دیجیتالی‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا، تولید محتوای بومی به زبان فارسی در حوزه فضای مجازی ... جست‌وجوگر پارسی‌جو- از بی‌ارزش بودن ۷۵ درصد صفحات وب فارسی سخن گفته ... تکراری یا اسپم بوده‌ است که نشان از ضعف تولید محتوا در زبان فارسی دارد. ". ضعف تولید محتوای فارسی در فضای وب - مفیدستان mofidestan.ir/ضعف-تولید-محتوای-فارسی-در-فضای-وب/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... امیرعلی خیراندیش، افزود: موتور جویشگر بومی به کمک نسخه جدید فنی خود، توانسته است به رکورد تحت پوشش قراردادن ۴ میلیارد صفحه وب فارسی ... نقطه قوتی به نام «وب فارسی» - روزنامه گسترش تجارت www.tejaratdaily.com/.../2581-نقطه-قوتی-به-نام-«وب-فارسی».html‏ - ذخیره شده 27 فوریه 2017 ... اما برای بررسی دقیق وضعیت فضای مجازی در ایران و نقاط قوت و ضعف آن باید گفت تولید محتوای تکراری و بی‌ارزش مهم‌ترین آسیبی است که این حوزه ... ضعف تولید محتوای فارسی در فضای وب : مدیر اجرایی موتور جستجوگر ... parsipoo.ir/news/.../ضعف-تولید-محتوای-فارسی-در-فضای-وب/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... به گزارش صبحانه، مدیر اجرایی موتور جستجوگر بومی با اشاره به شناسایی ۴ میلیارد صفحه فارسی در محیط وب، گفت: حدود ۲۵ درصد محتوای شناسایی ... [PPT] موانع افزایش تولید محتوای دیجیتالی - سازمان فناوری اطلاعات ایران ito.gov.ir/...تولید+محتوای.../d030679d-ce2c-4d35-b32f-a5481173a713‏ - ذخیره شده موانع افزایش تولید محتوای دیجیتالی ... فضای وب فارسی: ما ایرانی‌ها و به طور کلی فارسی زبانان بیشتر دانلود می‌کنیم تا ... ضعف تعریف نقشه راه برای تولید محتوا. ضعف تولید محتوای فارسی در فضای وب ۴میلیارد صفحه فارسی ... nobnews.ir/search/?...ضعف%20تولید%20محتوای%20فارسی%20در%20فضای%20وب...‏ - ذخیره شده مازیار فلاحی در اینستاگرام خود از خداحافظی‌اش با دنیای مجازی خبر داد. بهترین ها: مازیار فلاحی خواننده پاپ موسیقی ایران با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود با ...