مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توضیح وزیر ارتباطات درباره کلش آو کلنز

[ad_1]

فیلترینگ بازی پرطرفدار کلش آو کلنز مدتی است دوباره مطرح شده و اعتراض کاربران را به دنبال داشته به گونه‌ای که وزیر ارتباطات از مطرح کردن این موضوع با رئیس جمهور خبر داده است.

به گزارش صبحانه،  دسترسی به بازی کلش آو کلنز در ایران مدتی است با دشواری‌های متعدد همراه شده است.این موضوع طی روزهای گذشته از سوی کاربران این بازی و فعالان فضای مجازی اعتراضاتی به دنبال داشته و موجب شده طی روزهای اخیر دو پست وزیر ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی، به کلش آو کلنز اختصاص یابد.
توضیح وزیر ارتباطات درباره کلش آو کلنز
برهمین اساس پس از انجام گرفتن این اعتراضات و قرار دادن کامنت‌های نامناسب بر روی صفحه منسوب به محمود واعظی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، وزیر ارتباطات نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و با بیان این‌که طی روزهای گذشته اعتراضاتی به اختلال بازی کلش مطرح شده عنوان کرد: این مطالب را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خواهم رساند و مطالب مطرح شده را پیگیری خواهم کرد. گرچه در برخی مواقع به دلیل استفاده از ادبیات نامناسب مجبور به حذف آنها شدم.

کمتر از دو روز واعظی بار دیگر درباره بازی کلش بر روی شبکه‌های اجتماعی خود اظهارنظر کرده و این بار از پیگیری موضوع از سوی رییس جمهور خبر داد بدین ترتیب وزیر ارتباطات در پست خود بر روی شبکه اینستاگرام اعلام کرد: اگرچه موضوع بازی کلش در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیری شده بود ولی با توجه به قولی که داده بودم امروز موضوع و مطالب مطرح شده را با رییس محترم جمهور مطرح کردم و امیدوارم به زودی مشکل حل شود.

البته طی ماه‌های اخیر در حالی دسترسی به این بازی دچار مشکل شده بود که از سوی مسئولان کمیته فیلترینگ خبری در خصوص فیلتر شدن کلش آو کلنز منتشر نشده بود بر همین اساس مدیرعامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای اینگونه عنوان کرده بود که این مساله به دلیل اختلال در اینترنت سراسری کشور بوده و ربطی به فیلتر شدن کلش ندارد.

حسن کریمی قدوسی در عین حال از بازی‌سازان خواسته بود که فریب شایعات و تهمت‌ها را نخورند و  منتظر حل  این مشکل در آینده نزدیک باشند.

اما در کنار این اظهارات طی روزهای گذشته مسئولان کمیته فیلترینگ نیز درباره کلش توضیحاتی ارائه کرده و به نوعی به انتقاد تلویحی از  رفع فیلتر بازی کلش آو کلنز توسط وزارت ارتباطات و شرکت زیر ساخت پرداخته‌اند.

بنا بر اعلام رسانه‌ها، دبیر این کارگروه با تاکید بر اینکه اکثریت قریب به اتفاق اعضای کارگروه تعیین مصادیق با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آو کلنز» موافقت کرده‌اند، گفت: باید از وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت که مسئولیت اجرای دستورات کار گروه را برعهده دارند پرسیده شود که چرامحدودیت رفع شده است؟!

عبدالصمد خرم آبادی درباره اینکه چرا کارگروه دستور فیلتر این بازی را صادر کرده است و براساس چه ماده قانونی این اقدام انجام شده است،نیز گفت: این کارگروه در اجرای بند( ب) ماده 15 قانون جرایم رایانه ای که همان (ماده 743 قانون مجازات اسلامی)، بخش تعزیرات است ، دستور اعمال محدودیت در دسترسی به بازی کلش آف کلنز را صادر کرده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اعلام کرد به موجب ماده قانونی مزبور ترویج و آموزش اعمال خشونت آمیز از طریق سامانه ها و شبکه های رایانه ای جرم است.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقد بازی کلش آف کلنز راز های شیطان پرستاننقدبازیکلشآفکلنزنقد بازی کلش آف کلنز در دوم آگوست سال ۲۰۱۲، شرکت بازی سازی فنلاندی به نام سوپرسل بازی توصیه آقای گل جهان به آقای گل ایرانبه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی پس از چند هفته ناکامی در بازی برابر سپاهان انتشار یک مکالمه مستهجن دیگر از دونالد ترامپ، …به گزارش فارس شبکه سی ان ان نیز با انتشار متن یک مصاحبه از دونالد ترامپ با هاوارد ماجرای لب‌گشودن مهدی هاشمی درباره جنایاتش و نامه …روزی یکی از مامورین، متوجه رفتار غیرعادی مهدی هاشمی هنگام استفاده از دستشویی شد او عصر ایران نکته درباره هواپیماهای نو با خاطره ای از ناصر الدین شاه قاجارتوضیح اژه‌ای در مورد وضعیت پرونده سعید طوسی…سخنگوی قوه قضاییه احکام صادره در پرونده متهمان ارزی را اعلام کرد به گزارش عصر ایران فیش حقوقی وزیر بهداشت منتشر شدعکسوزیربهداشتمنتشرشدعکساین روزها به طور پی در پی در معرض شندین خبرهایی درباره فیش های حقوقی قرار داریم از فیش الف زنی که نام او در جلسه رأی اعتماد مطرح شد کیست؟یکی از اتهامات فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر جدید آموزش و پرورش در جلسه رأی اعتماد دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، …دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های مردم ۵ برابر می‌شود و حرکت او شرم‌آور بود حرکتاوشرم‌آوربوداما با گذشت مدتی از این بازی با بررسی عکس‌ها و ویدئوهای خبرنگاران حاضر در ورزشگاه نقد بازی کلش آف کلنز راز های شیطان پرستان نقدبازیکلشآف نقد بازی کلش آف کلنز در دوم آگوست سال ۲۰۱۲، شرکت بازی سازی فنلاندی به نام سوپرسل بازی توصیه آقای گل جهان به آقای گل ایران به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی پس از چند هفته ناکامی در بازی برابر سپاهان توانست انتشار یک مکالمه مستهجن دیگر از دونالد ترامپ، این‌بار درباره به گزارش فارس شبکه سی ان ان نیز با انتشار متن یک مصاحبه از دونالد ترامپ با هاوارد استرن مجری ماجرای لب‌گشودن مهدی هاشمی درباره جنایاتش و نامه ری‌شهری به روزی یکی از مامورین، متوجه رفتار غیرعادی مهدی هاشمی هنگام استفاده از دستشویی شد او متوجه عصر ایران نکته درباره هواپیماهای نو با خاطره ای از ناصر الدین شاه قاجار توضیح اژه‌ای در مورد وضعیت پرونده سعید طوسی سخنگوی قوه قضاییه احکام صادره در پرونده متهمان ارزی را اعلام کرد به گزارش عصر ایران، حجت فیش حقوقی وزیر بهداشت منتشر شدعکس فیشحقوقیوزیر این روزها به طور پی در پی در معرض شندین خبرهایی درباره فیش های حقوقی قرار داریم از فیش حقوقی الف زنی که نام او در جلسه رأی اعتماد مطرح شد کیست؟ یکی از اتهامات فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر جدید آموزش و پرورش در جلسه رأی اعتماد دیروز دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های مردم ۵ برابر می‌شود و حرکت او شرم‌آور بود حرکتاوشرم‌آوربود «فقط می‌توانم بگویم متأسفم نکونام بازیکن بزرگی در آسیا بود که در اروپا هم فوتبال بازی کرده



لینک منبع :توضیح وزیر ارتباطات درباره کلش آو کلنز

توضیح وزیر ارتباطات درباره کلش آو کلنز - ایسنا www.isna.ir/news/.../توضیح-وزیر-ارتباطات-درباره-کلش-آو-کلنز‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... فیلترینگ بازی پرطرفدار کلش آو کلنز مدتی است دوباره مطرح شده و اعتراض کاربران را به دنبال داشته به گونه‌ای که وزیر ارتباطات از مطرح کردن این ... تصاویر برای توضیح وزیر ارتباطات درباره کلش آو کلنز توضیح وزیر ارتباطات درباره کلش آو کلنز - فرارو fararu.com/fa/.../توضیح-وزیر-ارتباطات-درباره-کلش-آو-کلنز‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... فیلترینگ بازی پرطرفدار کلش آو کلنز مدتی است دوباره مطرح شده و اعتراض کاربران را به دنبال داشته به گونه‌ای که وزیر ارتباطات از مطرح کردن این ... توضیح وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ کلش آو کلنز - آفتاب نیوز ... khabarfarsi.com/u/30708003‏ 1 ژانویه 2017 ... توضیح وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ کلش آو کلنز. فیلترینگ بازی پرطرفدار فلش آو کلنز مدتی است دوباره مطرح شده و اعتراض کاربران را به ... توضیح وزیر ارتباطات درباره مشکلات اخیر بازی کلش آو کلنز https://www.shahrsakhtafzar.com/.../10884-clash-of-clans-banning-and-minister-describtions‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... برهمین اساس پس از انجام گرفتن این اعتراضات و قرار دادن کامنت‌های نامناسب بر روی صفحه منسوب به محمود واعظی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، وزیر ... واعظی: کلش اف کلنز فیلتر نیست - KingsOfPersia kingsofpersia.com/clash-of-clans-got-filtered/‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلتر بازی رایانه ای «کلش آف کلنز» ... کلش آف کلنز (Clash of Clans- جنگ قبایل) یک بازی در تلفن همراه ... توضیحات وزیر ارتباطات درباره هزینه‌های آپلود و بازی کلش آف کلنز www.yjc.ir/.../توضیحات-وزیر-ارتباطات-درباره-هزینه‌های-آپلود-و-بازی-کلش-آف-کلنز‏ - ذخیره شده 13 مارس 2017 ... محمود واعظی روز یکشنبه در مراسم رونمایی از تمبر یادبود مرحوم هاشمی رفسنجانی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. توضیحات وزیر ارتباطات درباره ... توضیح وزیر ارتباطات در مورد اضافه شدن هزینه آپلود ، مسدود شدن Waze ... gadgetnews.ir/161465/اضافه-شدن-هزینه-آپلود-به-اینترنت/‏ - ذخیره شده 12 مارس 2017 ... محمود واعظی، وزیر ارتباطات ایران در خصوص مسائل مختلف مانند مسدود شدن نرم افزار Waze، فیلترینگ بازی کلش آف کلنز و اضافه شدن هزینه آپلود ... آخرین اخبار فیلترینگ کلش آو کلنز - بازدید https://buzdid.ir/tag/فیلترینگ-کلش-آو-کلنز‏ - ذخیره شده آخرین اخبار فیلترینگ کلش آو کلنز صفحه ۱ | ۱۰۲ نتیجه (۰٫۰۳ ثانیه). توضیح وزیر ... توضیح وزیر ارتباطات درباره اضافه شدن هزینه های آپلود · تک شات ۴۴ روز پیش ... تکاپوی شش وزیر کابینه برای رفع مشکل بازی کلش آف کلنز فیلم ... titryab.com/.../تکاپوی+شش+وزیر+کابینه+برای+رفع+مشکل+بازی+کلش+آف+کلنز+فیلم‏ - ذخیره شده وزیر ارشاد ایران: شش وزیر برای رفع فیلتر کلش آو کلنز یک ماه تلاش کردند · درخواست حذف .... توضیحات وزیر ارتباطات درباره هزینه‌های آپلود و بازی کلش آف کلنز .