مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است

[ad_1]

شهرری ـ ایرنا ـ تولیت آستان مقدس عبدالعظیم(ع) گفت: تواضع و پرهیز از تکبر رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت بر اساس آموزه های ائمه(ع) است.

آیت الله ری شهری

 

تبیان به نقل از گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی ری شهری روز دوشنبه در دیدار با جمعی از خادمان و کارکنان آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) با اشاره به حدیثی از امام باقر(علیه السلام) گفت: حضرت امام محمد باقر(علیه السلام) در بیانی به جناب محمد بن مسلم از یاران صدیق و باوفای خویش بر تواضع تاکید فراوانی فرمودند به گونه ای که محمد بن مسلم برای پرهیز از غلبه شیطان و خودبزرگ بینی با وجود مقام عظیم علمی و اجتماعی مدتی به خرما فروشی در کنار مسجد روی آورد.

وی گفت: امام باقر(علیه السلام) در سفارش خود به محمد بن مسلم بر مراقبت از عمل و رعایت تقوای الهی وهمچنین تلاش برای فرستادن اعمال خیر و صالح برای جهان آخرت تاکید فراوانی فرمودند.

ری شهری افزود: یکی دیگر از تاکیدات امام باقر(علیه السلام) بر مراقبت از فرصت گرانبهای عمر است که نباید آن را به سادگی از دست داد.

وی ادامه داد: امام باقر(علیه السلام) سفارش فرمودند که نباید اعمال خیر و همچنین گناهان را کوچک شمرد و باید توجه داشت که هر عملی قدر و منزلت خود را دارد و ممکن است عملی که در ظاهر کوچک و بی ارزش است روزی فریاد رس انسان شود.

ری شهری همچنین بر انجام عمل خالص برای خدا تاکید کرد و افزود: عمل خالص زمینه ساز نجات انسان از بلایای آخرت می شود.

به گزارش ایرنا، جمعی از خدام و کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) همزمان با سومین روز از هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) با آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) دیدار کردند.

11 تا 17 دی ماه سالجاری( اول تا هفتم ربیع الثانی) هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) نامگذاری شده است.


منبع: www.irna.ir

بزرگ ترین آرزوی محسن قرائتی!

بزرگ ترین آرزوی محسن قرائتی!

این آرامش را مدیون حفظ قرآن هستم+فیلم

این آرامش را مدیون حفظ قرآن هستم+فیلم

با این آیه همه مشکلات حل می شود

با این آیه همه مشکلات حل می شود

بالاترین مدال واقعی برای انسان های خاص !

بالاترین مدال واقعی برای انسان های خاص !


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش نمازمرحوم آیت الله حاج شیخ عباس قمی رحمت الله علیه به نقل از عالم جلیل القدر شیعه ،نماز عشق وب سایت رسمی دکتر حسین الهی قمشه ایگزیده ها شاهد هرجایی مشرق و مغرب هردو از آن خداست ‍‍‍‍‍‍پس شما به هر جانب روی کنیدزندگی نامه بزرگان وبلاگ مذهبی سایت مذهبی …اعجاز قرآن اعجاز عددی قرآن ریاضیات در قرآن ریاضی در قرآن زندگی نامه بزرگانزندگی به دنیای نامردو بیرحم …داستان عبرت انگیز قوم هود در سرزمین یمن قومی می زیستند که بت پرست بوده و کفران نعمات فلسفه کودک صفحه کارگروهی ارسال مطالب آموزش …امروز در کشورهاى پیشرفته‌ى مادى دنیا، یکى از کارهاى اساسى و یک رشته‌ى مهم، تدریس آموزش نماز مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس قمی رحمت الله علیه به نقل از عالم جلیل القدر شیعه ،نماز حاجت عشق وب سایت رسمی دکتر حسین الهی قمشه ای گزیده ها شاهد هرجایی مشرق و مغرب هردو از آن خداست ‍‍‍‍‍‍پس شما به هر جانب روی کنید زندگی نامه بزرگان وبلاگ مذهبی سایت مذهبی موضوعات مذهبی معانی اعجاز قرآن اعجاز عددی قرآن ریاضیات در قرآن ریاضی در قرآن زندگی نامه بزرگانزندگی نامه به دنیای نامردو بیرحم خوش آمدید داستان عبرت انگیز قوم هود در سرزمین یمن قومی می زیستند که بت پرست بوده و کفران نعمات الهی فلسفه کودک صفحه کارگروهی ارسال مطالب آموزش گیرندگان آموزش امروز در کشورهاى پیشرفته‌ى مادى دنیا، یکى از کارهاى اساسى و یک رشته‌ى مهم، تدریس فلسفه



لینک منبع :آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است

ایرنا - آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است www.irna.ir/tehran/fa/News/82371565/‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... شهرری ایرنا تولیت آستان مقدس عبدالعظیم(ع) گفت: تواضع و پرهیز از تکبر رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت بر اساس آموزه های ائمه(ع) است. آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است www.tebyan.net/index.aspx?pid=346482‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... شهرری ایرنا تولیت آستان مقدس عبدالعظیم(ع) گفت: تواضع و پرهیز از تکبر رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت بر اساس آموزه های ائمه(ع) است. آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است www.news-bazar.com/.../آیت-الله-ری-شهری--تواضع-رمز-موفقیت-در-کسب-علم-و-فضیلت-است‏ 2 ژانویه 2017 ... به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی ری شهری روز دوشنبه در دیدار با جمعی از خادمان و کارکنان آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به حدیثی از ... آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است | ایرنا khabarpu.com/k.php?u...2KfbjNix2YbYpw==‏ آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است - ایرنا | خبرپو. آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است ... news.rayacenter.ir/.../آیت%20الله%20ری%20شهری:%20تواضع%20رمز%20موفقیت%20در%20کسب%20علم%20و%20فضیل...‏ آلودگی هوا برای برخی صرفه اقتصادی دارد · آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است · انفجار مقابل پایگاه صلحبانان آفریقایی در سومالی اخبار تولیت آستان | السید عبدالعظیم الحسنی علیه السّلام abdulazim.com/ar/node/1082‏ - ذخیره شده 16 اسفند 1395, رسا, آیت‌الله ری شهری: پیروی از هوای نفس مانع حق‌گویی است .... 13 دی 1395, تبیان, آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است. موفقیت successkhbar.persianblog.ir/‏ هم‌صدایی بانک‌ها لازمه موفقیت در نظام‌های پرداخت است. مدیر اداره نظام‌های پرداخت یکپاچگی و هم صدایی ... آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است. ایرنا - دفتر شهر ری www7.irna.com/theme1/fa/pages/210.aspx?subsite=tehran...a...‏ شهرری ایرنا نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به .... آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است. ایرنا - ایرنا - معارف www7.irna.com/tehran/fa/telex.aspx?kind=42&area=1‏ - ذخیره شده شهرری ایرنا عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) در مراسم بزرگداشت شیخ صدوق ( ره) .... آیت الله ری شهری: تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است. اخلاص ، ملاک ارزش واهمیت واقعی کارها است - پایگاه رسمی آیت الله ری شهری www.reyshahri.ir/post/.../اخلاص-ملاک-ارزش-واهمیت-واقعی-کارها-است/‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... آیت الله محمدی ری شهری در دیدار با جمعی از خادمان و کارکنان آستان مقدس حرم حضرت ... خبرگزاری ایرنا : تواضع رمز موفقیت در کسب علم و فضیلت است.